![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo. ![]() |
|
Silvertone Liberator ![]() ![]() ![]() |
|
quote: gaafffff ![]() |
|
-1 quote: Ziet er uit als een degelijke plank ![]() ![]() |
|
quote: Fretless-lined ja, hehe. Moet toch ergens beginnen. 70's hardware e.d. Lekker vintage ![]() ![]() |
|
Besteld: ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf gitaartje. Mooi wit is niet lelijk!! ![]() |
|
KIJKKK! Dean rockt hard. Vette gitaar! [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 27-08-2007 13:06] The trend is dead. ![]() |
|
Besteld: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 27-08-2007 13:08] The trend is dead. ![]() |
|
Die is ook gaaf, heb ik ook voor gekeken, maar niet verkrijgbaar in wit, en wou perse zon loeigrote kop als die Dean's hebben. ![]() |
|
quote: Owke dan, ik heb hier zo v 79 van Dean. Vette dingen! Maar wou er eentje met floyd, en die van dean zijn te duur voor mijn budget.. The trend is dead. ![]() |
|
Ik koop nooit meer een gitaar met floyd, verschrikkelijke dingen vind ik dat, ik heb dr een op mn bc rich, en nooit weer, ik gebruik het toch bijna niet. Als je dan al een tremolo wilt, neem dan een Kahler ofzo, maar ja, weer stervensduur. ![]() |
|
quote: Ik hoor dat het verschrikkelijk kut is met snaren vervangen enzo? The trend is dead. ![]() |
|
Ja, ik vind het een drama, als ik dit had geweten van te voren had ik die bc rich nooit aangeschaft, althans niet de uitvoering met een tremolo, maar ja, toen moest ik een tremolo hebben, want dat is stoer.. ![]() |
|
quote: Moet je ff een roadi zoeken haha. The trend is dead. ![]() |
|
Ik doe het wel zelf, ik ben nogal gehecht aan die bc rich, hehe. alleen die tremolo niet, ik stel ook altijd uit om die snaren te gaan vervangen omdat ik het zo'n verschrikking vind, haha. Mn andere gitaren krijgen keurig elke maand nieuwe snaren, de bc rich pas als er een gebroken is. ![]() |
|
quote: haha, staat me dus wat te wachten met die floyd. Maar is het echt moeilijk om te vervangen of is het meer wennen? The trend is dead. ![]() |
|
Opzich valt het wel mee, het is gewoon wat anders, ff een trucje wat je moet weten, is mijn ervaring. Ik heb het trucje alleen nooit onder de knie gekregen, hehe. ![]() |
|
quote: Lastig, nou is het wel weer handig dat mijn andere gitarist ook een jackson met floyd hebt, dus die kan mij het prima uitleggen. The trend is dead. ![]() |
|
Dan moet je het binnen no time doorhebben, lijkt me. Ik geef mn gitaar met floyd nu iedere keer mee aan een maat van me als er nieuwe snaren op moeten. ![]() ![]() |
|
Het kan nooit heel moeilijk zijn, als lainedil het kan kan jij het ook ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat een heerlijke bas en wat een geluid. ![]() ![]() |
|
quote:heb je geen foto van de kop? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 27-08-2007 19:02] ![]() |
|
veerrryy naaaiiisss, geen amp dus binnenkort? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |