|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben ik ook achter gekomen . |
|
quote: Nee, hij was helemaal niet vol: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3930&page=5 Daar heb ik je logo gequote, en kunnen we gewoon weer verder gaan (he, wat verwarrend allemaal) |
|
ow zijn we daar verder gegaan... nouja ok Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Dit is toch een van de mooiste: en: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: offtopic u heeft mail Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
het logo van Lunar Aurora is idd het mooist! Maar dat geldt voor al hun artwork! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik vind dat oude logo van Dimmu Snorgir wel bruut, Veel blackmetal bands hebben hun logo veranderd trouwens, Immortal bijvoorbeeld, ik vond hun oude wel mooi. Dat logo van Aurora Borealis vind ik ook mooi, ook al is het een nieuwe band |
|
quote: Wie er trouwens verantwoordelijk voor hun artwork?? Die tekeningen heerschen idd! http://www.lunaraurora.de Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Je hebt mail terug Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het spijt mij heel erg Moderators, maar het Bandlogo topic gaat over iets anders als dit topic. Namelijk ZELFGEMAAKTE LOGO'S Open godveredomme maar een nieuwe, want dit lijkt nergens op. Dit slaat nergens op. |
|
quote:--> Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Moet ik het met je eens zijn of niet? (Ik versta helaas niet zo goed smileysch) Dit slaat nergens op. |
|
quote:je moet helemaal niets, ik wou alleen ff duidelijk maken dat ik je reactie zo plotseling en een beetje extreem vind. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Moet je voor de grap eens kijken hoeveel pogingen er zijn gedaan door onafhankelijke personen om een 2de deel van het bandlogo topik te openen. Ik zeg vraag en aanbod, en extreem is my middle name. Dit slaat nergens op. |
|
Vuuren-topic reply --->> luister kerel, ik weet van mijzelf dat de helft van mijn posts absoluut geen inhoud hebben. Dit weet ik en ik hou mij zelf niet voor de gek. DOE JIJ DAT DAN OOK FF NIET. JE POSTS ZIJN NET ZO ONZINNIG ALS DEZE, DUS NEEM JEZELF NIET ZO FUCKING SERIEUS!!!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Is geen band, maar toch. Je kan me de bout hachelen! |
|
tsss, regarde! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
(Hopen dat ie het doet) Heerschende Band logo van Obtained enslavement! |
|
quote: HEERSCH , ik heb die nog steeds op mijn rekenmachiene hangen, hangt daar al vijf jaar aan, heb het eens in de les erop geplakt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
die plakekrs zijn echt zeldzaam ondertussen, damn Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: en ik heb er ene, oef Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mooiste logo's! AC/DC Iron Maiden Sodom Metallica (RTL logo) Judas Priest (mk II logo!!) Skyclad Tankard Unleashed Motorhead Venom dat zijn toch wel de bruutste en herkanbaarste logo's! |
|
YEAH! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Whoa, die's wel heel vet inderdaad, met dat zwaard in het midden enzo Wat staat er eigenlijk? (ik kom niet verder dan Tswaert, en dat alleen dankzij de bestandsnaam ) Verder vind ik het Elvenking logo ook best mooi: Verder het Bolt Thrower logo: En de oude in de Realm Of Chaos stijl: Eén van de foutste/slechtste logos die ik gezien heb is van Solid Pain, een vaag Deens bandje, hier is ie, gescand uit de compilatie cd "Fuck you, We're from Denmark! vol. 2", niet echt vrremd dat dit CDtje ook het enige is dat ik ooit van de band gehoord heb NP: Blind Guardian - Imaginations From The Other Side For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |