|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow die vind ik errg tof. |
|
quote: alstublieft hmm doet het blijkbaar niet [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 08-01-2002 20:03] No meat is sweater |
|
Ik neem aan dat die lijntjes op jullie eerste release wel verdwenen zullen zijn? Maar wel leuk logo. Kun je leuke dingen mee doen. |
|
quote: Komt omdat je naar een html-file verwijst. |
|
Het Opeth logo is wel vindt ik, maar ook het mayhem logo is zeer ok. En op de een of andere manier vind ik het Ancient Rites logo ook zeer heerschend.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja die lijntjes ,zijn volgens mij hulplijnen en die zullen dan wel weg zijn,het is zeker niet true om ze te laten staan No meat is sweater |
|
quote:Jawel, brak = true. Maar aangezien jullie (geloof ik) geen blackmetal spelen, moet het geheel kwalitatief hoog zijn! |
|
oh ok No meat is sweater |
|
quote:En zijn jullie al toe aan een demo/plaatje? |
|
quote: ehm we hebben 4 nummers helemaal af ,zijn met het 5e nummer bezig en we hebben afgesproken dat als we 5 nummers af zouden hebben ,we een demo op zouden nemen,maar nu moet het mengpaneel het weer ff doen en dan kunnen we los No meat is sweater |
|
quote:Ik vraag dit even in verband met cover-art. Hebben jullie daar iemand voor? En zo nee, kan ik de muziek ergens beluisteren. Ik houd mij aanbevolen... |
|
quote: ehm onze bassist doet het ,je kan me wel ff een mailtje sturen ,geef ik je zijn email adres(dit in verband met zijn privacy) ,kan je hem via msn ff vragen of ie wat voor je wil creeren(kwet niet of dit de bedoeling is hoor..) maar wat de muziek betreft,we hebben ook niks op i-net staan ,maar als we wat uitbrengen,word hier zeker wat gepost.. No meat is sweater |
|
quote:Ik bedoelde eigenlijk, dat ik me aanbeveel om het arwork voor jullie te doen. Maar laat dan maar. |
|
quote: oh hehehe sorry misverstandje ehm ...ik wil eerst wel eens wat zien ,als je het niet erg vind... No meat is sweater |
|
quote:Op mijn website, www.asidesign.nl staat bij portfolio op de 2de pagina linksonder een link naar wat ik voor de demo van de band Daemonshade heb gemaakt. Da's alle eigenlijk. Ik ben nu met hun CD bezig. |
|
quote: heb je ook msn of icq? No meat is sweater |
|
Yep, ICQ nummer 128077408 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Marty op 08-01-2002 21:55] |
|
Summoning logo is idd erg origineel. |
|
Wat ik alleen niet snap is waarom ze een omgekeerd pentagram erin hebben zitten terwijl ze hobbit metal maken. |
|
quote: In ieder geval bedankt voor de moeite |
|
quote: Ontwerp je ook logo's, of alleen covers en lay-out?? Trieste gast |
|
quote:Ik ontwerp ook logo's. |
|
Apeldoorners kennen misschien nog wel het logo van Morbid Vision van halverwege jaren '90 (leden doen nu Pre Mortem) Ik heb er helaas geen plaatje van maar de bandnaam was perfekt in een pentagram ingepast. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |