|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind het Opeth logo toch wel mooi NP: Opeth - Blackwater prak ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Logo van Morte Aeterna |
|
quote: |
|
Ik vind dat Morbid Angel logo altijd zo lelijk... Zo van; prop hier nog maar een omgekeerd kruisje tussen. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Opeth! Die solsleutel! |
|
Goed het kan nogal cliché overkomen, maar dit vind ik echt wel wat hebben en dit is gewoon af I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Vind dat nieuwe falkenbach logo wel mooi. (vind geen prentje) |
|
Ik vind deze ook altijd super heerschend! |
|
En deze natuurlijk! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Grom op 23-03-2004 9:34] |
|
Dit blijft de mooiste voor mij! |
|
Deze is wel ok, simpel en je weet direct om welke stijl herrie het gaat: |
|
ook zeer goede band http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
www.oxl.info het botste logo ooit maar wel de enige band die meer humor heeft dan rompeprop (een titel als "i fell with my reet in the prikkeldreed" zegt genoeg denk ik ) |
|
Het Scrotum-logo, natuurlijk! www.scrotum.tk http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Fuck.. Mag dus niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-03-2004 22:34] ..."Hate can only create more hate"... |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
kreator? die ken ik niet? maar het geeft mij wel een gevoel van extreme aggressie om dit logo te mogen aanschouwen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn favo's blijven die van Falkenbach, Manegarm en Borknagar |
|
quote: Oh Chellie, wát een leuke woordspeling weer!!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Brute shit en die van Bolt Thrower ook btw. die blackmetal logo's vind ik nooit wat. Altijd hetzelfde vage, spinweb achtige shit en wit.. inspiratieloos "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja hij was niet echt origineel. Lijkt alsof mijn ziel in coma vertoeft.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zo kan ie wel weer |
|
Ik ben op zoek naar iemand die een logo wil maken voor mijn beginnende doom/deathmetal band Innocence. We kunnen helaas geen vergoeding bieden (we zijn slechts arme studentjes ), dus ik hoop dat ik hiermee iemand aanspreek met teveel vrije tijd, en de motivatie om een logootje voor ons in elkaar te flansen. Ik zat meer te denken aan een soortgelijk logo als die van Draconian: |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |