|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
deze is nog gaver. Is hier ooit een herdruk van geweest? (sorry grandpa's en andere metallords) |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hoe groter hoe gaver is het devies bij dat Slayer logo |
|
Zo vind ik hem beter. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Gaaf, maar wat staat er? |
|
Triste, tenminste, dat zeggen ze op hun site... |
|
O ok Nou ja, gaaf ding. |
|
|
|
|
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: en wat staat er? loits volgens de bestandsnaam maar kan dat er niet echt uithalen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-12-2006 8:32] Je moeder. |
|
|
|
quote:Deze is gaaf! |
|
Eens een keer wel duidelijk te lezen. |
|
maar nog steeds afgezaagd en lelijk |
|
Je moeder. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 20-12-2006 9:47] |
|
quote: Beetje cartoonesk. |
|
quote: Hier staat helemaal niks. Het is een willekeurig patroon gegenereerd door het programma Gimp. Het is wel heel gaaf en met een hoop fantasie kun je er de vreemdste dingen in zien. Bijvoorbeeld een logo. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Whaha, dat ding is kreupel man. Net alsof ie onder een vrachtwagen is gekomen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: ik heb 'em nooit meer gezien. En zelfs ik heb die niet. |
|
Boehoe, ik hoopte dat jij nog wel een ouwe zak met Metallica shirts zou hebben |
|
|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |