|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
maar een andere, met als basis dit logo wordt door Christophe Szpajdel gemaakt |
|
quote: Het begint wel verdacht veel op propaganda te lijken Maargoed, hij is mooi [EDIT]Plaatje verwijderd[/EDIT] [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 05-04-2002 22:42] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: jah sorrie hoor, maar dat moest ff KOUD, heb met een vriend aand die naam lopen denken voor een nederlands talige black metal band (niet erg origi, maar ja) |
|
SUKKEL, ok jij bent het, dat had ik te laat gezien |
|
Sukkel Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
|
|
Geocities.. http://www.geocities.com/SunsetStrip/Alley/1409/possessed/7c.jpg Possessed logo.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-04-2002 20:27] |
|
Ok.. dat is beter.. (alleen is de kleur hierboven afwijkend.. de echte kleur is meer ferrarirood.. ) |
|
nou val, ik zie geen logo.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Inhume logo is echt helemaal goed |
|
Hier het logo van de band QUANTOR. Quantor is een deathmetal project van enkele informatica studenten uit Utreg. Het enige doel is dan ook om een keer op te treden op een faculteitsfeest en dan de boel grondig te verzieken :-) [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 22-04-2002 0:02] |
|
Flauw, maar wel erg grappig. |
|
Vaag.. Treblinka.. een van de weinige blackmetalbandjes met een 3D-achtig logo.. |
|
en ze verkennen daarmee meteen de dimensies van lelijkheid. |
|
quote: Hehehe.. hij is inderdaad niet erg fraai.. maarja, de bandnaam zelf is natuurlijk ook ietswat dubieus.. Ze baalden zeker dat Zyklon-B al geregistreerd was toen ze bij de kamer van bandhandel kwamen, dus kozen ze maar voor Treblinka .. |
|
quote: JAHAA!!!! ISCARIOT!!!!! HAIL! Whahaahaha!!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nou, als Zij gaan optreden dan wil ik er bij zijn!! Whahahahaa! Dit slaat nergens op. |
|
quote: ...was toch de eerdere incarnatie van TIAMAT?!?!?! |
|
quote: Inderdaad.. die heeten eerst dus Treblinka (de naam van een Concentratiekamp tijdens WOII) Ik ken alleen de muziek niet.. allemaal rare natuurlijk.. |
|
hallo www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
blijft cool logo mits in deze kleuren... Je moeder. |
|
|
|
die van brodequin is ook wel vet, ff zoeken... Je moeder. |
|
ff een andere server... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-04-2002 22:35] Je moeder. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |