![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is er wel op vooruitgegaan trouwens. ![]() ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Trieste gast ![]() |
|
jammer dat je het niet kunt lezen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Heersch. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-06-2003 21:11] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: acchhh.. hoar op Trieste gast ![]() |
|
quote: Wel er staat Tswaert der Duusternesse, West-Vlaamsch voor Het Zwaard der Duisternis, best wel een knap logo ![]() quote: Idd een prachtlogo ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Dit zijn er een paar die ik Heerschend vind: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
die van Cirith Gorgor heerscht wel ja ![]() ![]() |
|
Die van Immortal is onwijs gaaf. Ik mis iets op dat logo van Mayhem? ![]() |
|
![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
[quote]Op 10 juni 2003 16:36 schreef Pil het volgende: Whoa, die's wel heel vet inderdaad, met dat zwaard in het midden enzo ![]() Wat staat er eigenlijk? (ik kom niet verder dan Tswaert, en dat alleen dankzij de bestandsnaam ![]() ![]() Tswaert der Duusternesse (drink.to/tswaertderduusternesse, let wel, heeft update nodig) [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 10-06-2003 23:01] Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Aran, de zanger van LA Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: The True one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: die foto's op 'Tswaert zijn de max ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: De oude versie heerscht deze 10x eruit. ![]() |
|
ik vind dat Slayerlogo, met pentagram belachelijk gaaf. ![]() |
|
Deze dus: ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-06-2003 1:15] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dank voor de link ![]() NP: Iced Earth - Funeral For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: Kijk... dat mag ik zien, dat At The Gates-logo is erg cool. ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
In de grote vormen ziet het eruit als een SF ruimteschip ... Maar ik zeik ATG niet af ... want ze heerschen! ![]() |
|
3x phallus = fout. ![]() Goeie band, fucked up (ouwe) logo. ![]() |
|
Mijn broertje zei al: "Goh .... dat lijkt op een lul met 2 puntige ballen ......" [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 11-06-2003 2:21] ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |