|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
welke, mun usericon of logo van thorns? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zeker, dat heb je snel door zeg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dwaallicht: waarsch. kom ik morgen eindelijk in Amsterdam op een tijdstip dat de winkels nog open zijn. Dan zal ik bij Boudisque vragen of ze aan Antaeus kunnen komen! |
|
Deze is gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Lord Coma op 31-01-2002 14:49] |
|
quote: HEERS Your concern is highly appreciated! |
|
ik vind (met en zonder "voorbeoordeeldheid') mooi: simpel doch mooi (moet nog aangepast worden overigens, maar dit is de enige die gevonden is) [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 31-01-2002 15:34] |
|
"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 11-02-2002 19:01] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Die is errug strak Humanator... |
|
dank, zelf in elkaar geknutseld Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dit logo heerscht!! klein beetje klein, maar je begrijpt het wel het mortician logo vind ik ook wel om aan te zien eerlijk gezegd. en natuurlijk, klein beetje groot, sorry... |
|
quote: en bovendien is de musiek ook nog es om aan te horen Je moeder. |
|
zekerz |
|
quote: heb daar ooit nog eens een houtskooltekening van gemaakt, is mooi geworden. [offtopic]vorig jaar moest ik als straf op school 5 bladzijden met metallogo's tekenen, dit vond ik de beste straf die ik ooit gehad heb [offtopic] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: uhm... straf... Je moeder. |
|
Het Mentation logo. Is nog erg gammel en moet nodig bijgewerkt worden. Maar een logo verzinnen is niet makkelijk tegenwoordig, zeker als je niet kan tekenen. edit- plaatje gefixt -edit [Dit bericht is gemodereerd door skullfuck op 11-02-2002 22:36] |
|
Ik vind dit logo toch echt wel heerschen, sebinsagoil |
|
quote: Aborted heerscht ! Engineering the dead is een goeie cd Je kan die gasten gewoon toevoegen aan je icq, hehe is wel lachen Ben ook benieuwd naar de cd van Leng'Tche. Dat is het andere bandje van Svendeldarm de zanger van Aborted dus. Hij doet in Leng'Tche de drums [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 11-02-2002 22:56] |
|
"Je kan die gasten gewoon toevoegen aan je icq, hehe is wel lachen" Euhm...ja,...wrom zou dat niet kunnen? sebinsagoil |
|
Ik heb het alleen nog niet eerder gezien dat bandleden hun icq-nummers op hun site plaatsen . |
|
Dit zijn de logo's die ik wel tof vind: - Lunar Aurora: Deze vind ik echt heerschend: Deze is ook tof: Deze mag ik zeker niet vergeten (let op de triskel in het midden): [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 11-02-2002 23:26] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
kerel maak dat us wat kleiner, kan um zo niet bewonderen en dat heb je nu ook gedaan, top [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 13-02-2002 19:24] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
grmbl ik moet idd nog een logo voor mn band (EnfeeblE) in elkaar dauwen... Kan alleen niet tekenen, fan!! het is idd wel lol om met die gasten van Aborted te praten |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |