|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
wtf, ouwe 'tallica shirts zijn meer dan welkom |
|
Ik doe geen shirts weg. Heb ooit hier op zm een ... and justice shirt verkocht aan rasputin ofzo, maar die had ik dubbel. |
|
Ok |
|
Inter faeces et urinam nascimur |
|
Dat logo onderaan had Taake toch ook al op de laastste cd? Zijn ze nu een organisatie ofzo. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Dat logo word door wel meer Noorse bands gebruikt momenteel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Overbodig en kansloos, ja. |
|
quote: De radicale tak van de BMM? Wat willen ze nou, serieus genomen worden? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Zo ontzettend grappig dat logo Inter faeces et urinam nascimur |
|
Tsjuder en Urgehal ook. Beetje gayish als je het mij vraagt. Zovan "check", dit shirt is 'true'. |
|
bands die niet zo serieus bezig zijn en toch zo'n vlag aan voeren? Je moeder. |
|
Urgehal of Tsjuder? |
|
alle bovengenoemde hoewel gaahlskag oid en tsjuder wel iets erieuzer zijn naar ik me kan herinneren Je moeder. |
|
Over de herrie die ze maken zullen we het maar niet hebben, maar de mooiste bandlogo's behoren zonder enige twijfel toe aan Enslaved en Unleashed. |
|
quote: Ghehe, dat Gronibard logo is idd erg vet Deze al voorbij geweest? |
|
buh, lelijk! wel origineel Je moeder. |
|
quote: Nee man, gaaf. Past ook perfect bij het sci-fi sfeertje in hun muziek. |
|
dat ook ja Je moeder. |
|
pentagram hoort er eigenlijk niet bij maar goed. wel vet logo vind ik dan, lekker strak, simpel, symetrisch en duidelijk edit: goed, op dit plaatje is het niet zo strak dan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-12-2006 15:02] Je moeder. |
|
Eenvoudig is altijd goed natuurlijk. Deze vind ik ook erg mooi: [Dit bericht is gewijzigd door slome op 23-12-2006 15:06] |
|
indeed! Je moeder. |
|
quote: quoten maar!!!! imo één van de mooiste!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:+1 Sneu puberaal gepruts zonder fundament. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Maar... wat is het nou van iets eigenlijk? Ik ben het idd al een paar keer tegen gekomen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |