|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind deze van immortal wel mooi ik weet niet hoe je het plaatje er opzet dus doe ik het zo maar http://members.tripodnet.nl/beast666/immortal.jpg [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 09-01-2002 17:51] defende nos in proelio |
|
quote: om een plaatje neer te zetten kun je de [img][/img] tags gebruiken... klik eens op "help", daar staan nog meer handige tips [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 09-01-2002 17:54] |
|
het oude dimmu logo vindik wel leuk MassMörd |
|
Het nieuwe Immortal logo is veel mooier. Strakker, stijlvoller, etc. Maar dat is mijn mening als vormgever. |
|
quote: Xit op opleiding Grafisch Vorgeven [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 09-01-2002 19:29] |
|
kvind die nieuwe immortal juist niet mooi. daarom hebben ze ook zo'n lelijke shirts (die met het 'nieuwe' logo dan. Enige mooie shirtje daarvan is die van damned in black. Vind ik so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Deze is anders ook niet verkeerd sebinsagoil |
|
quote: die zogenaamde limited die iedereen heeft met dat oranje/rood plaatje voorop en de bandleden achterop [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-01-2002 19:44] Je moeder. |
|
quote: teken die maar es na Je moeder. |
|
Lugubre? |
|
Ja. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 13-01-2002 23:39] sebinsagoil |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 13-01-2002 23:39] sebinsagoil |
|
quote: Ik had het er niet uit gehaald.. het mag er wel mooi uitzien, maar tis niet te lezen! |
|
quote: Valt wel mee vind ik, er zijn er die echt nog veel onduidelijker zijn. 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
ik vind het shirt van immortal "hebular ravens winter" nog steeds een van de mooiste defende nos in proelio |
|
dit is vernieuwend en dat is ook hoog nodig ook [/img]www.chedsey.com/images/ thorns/thorns.jpg[/img] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zorry Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nudan [/img]http://www.chedsey.com/images/ thorns/thorns.jpg[/img] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
aaaarrrggghhh Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik vind em juist wel goed te lezen hoor zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
deze bedoel je? de link werkt gewoon niet... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-01-2002 20:03] Je moeder. |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
kijk nu wel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
cool plaatje Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |