|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Agatus, tevens mijn avatar, vet logo! (En vette band!) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
|
|
........ of humanity? Trieste gast |
|
last days of humanity Trieste gast |
|
Last days of humanity natuurlijk! Ik, Wil Schuurman |
|
vet logo... lekker duidelijk Trieste gast |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 30-03-2002 16:09] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ik ben bezig met logo voor mn band het is wel mooi, moet 19 april aantreden, maar ja geen logo! arg! |
|
quote: o, maar misschien kan ik je uit de brand helpen, en er 1 maken... o,ja ik kan ook wat minder moderne logo's maken hoor... p.s: hoe heet de band? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
de band heet Enfeeble titel van een song: Dethrone the Feeble uhm het is een Death/Trash weet ik veel wat. het is niks maar het liefst een Death Metal logo, Humanator, als je dat zou willen doen: |
|
quote: graag... geeft eens wat meer afwisseling, wil er 1 in de oude school... of iets moderns of splatter... oja heb ie een mp3 ofzo, om in de sfeer te komen? [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 30-03-2002 17:54] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
niet splatter ouderwets twee grote 'E's EnfeeblE zoiets en dan die E's gespiegeld oid. thanks man! |
|
oke ik zet wel voorbeelden in deze topic (of bouw een nieuwe), en als het je bevalt zal ik degene die goed is groot opsturen naar je meel... [einde slowchat sessie] [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 31-03-2002 13:11] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: AAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!! Geniaal inderdaad!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Necroplasma logo dus!!!! hahahaha Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
mwhaha... dit is idd niet zo geniaal haha |
|
quote: Al is het logo van het icoontje onder je user name ook niet verkeerd!! Muziek is nog beter!!! REMAINS!!!!!!AAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHH Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Remains of a Ruined, Dead Cursed Soul |
|
Willy is alweer bezig met een nieuw album, hoop binnenkort daar al wat van te horen!! Kan niet wachten!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
mijn band logo |
|
Wie maakt er een voor Devastation of the limbs ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb ook een logo voor mijn band ontworpen, ik denk dat de stijl wel ietsie anders is dan de logo's die hier reeds werden gepost, het is nl erg leesbaar! Aangezien ik geen scanner heb, en momenteel alleen een afgeprinte versie in mijn bezit heb (heb het op een deftigere pc gemaakt) moeten jullie nog heel eventjes wachten op mn fantastische logo!!! Oja, en de band heet dus For All Demons. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 31-03-2002 19:17] |
|
Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |