![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zei dus: quote: Heb ook eens zo'n programma gezien op Canvas over Chernobyl, was oa met Eddie Hitler van Bottom, maar wel in een serieuze rol ![]() Vorige topic [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 28-05-2006 15:36] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Renaissance. ---> http://www.renaissance-lefilm.com/accueil.htm Franse (en dus ook Franstalige) zwart/wit CGI animatiefilm die een mix van sci-fi en film noir vormt. De trailer van deze film belooft echt een héle hoop. Ziet er werkelijk adembenemend uit. ![]() |
|
toch een AvPII maar dan wel zonder Paul Andrson blijkbaar. Ik hoop maar dat het wat beter uitpakt want op zich zou er een zeer vermakelijk film van te maken moeten zijn (alhoewel de eerste twee delen van Alien niet te overtreffen zijn). Ken heel die "gebroeders Strause" niet trouwens... Brothers Strause Talk Alien vs. Predator 2 Source: Variety June 9, 2006 Quote: Variety caught up with new Alien vs. Predator 2 directors Greg and Colin Strause who revealed what we can expect from the Fox sequel. "AVP2," written by Shane Salerno, is scheduled to begin shooting in September for an August 10, 2007 release. "We really want to take it back to the original 'Alien' and 'Predator' films and make a serious, gritty horror film," Colin Strause said. "We want to take it back to its roots, without losing sight of the human struggle," added Greg Strause. "That's what made the originals so good." Davis Entertainment's John Davis and Robbie Brenner are producing. Davis Entertainment also produced the first film in the franchise, as well as Predator and Predator 2. ![]() |
|
![]() |
|
Arlington Road is nu op net 5, echt een hele goede film. ![]() ![]() |
|
quote: Idd een goeie film! Een dezer dagen trouwens About Schmidt; schijnt ook erg goed te zijn. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is Slither al uit dan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Hij draait nu in de bios ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Denk dat we vanavond maar een filmpje gaan pakken in Groningen hehe..Slither staat me wel aan. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() Binnenkort in ons filmhuis, Burt Munro, over een knakker die op 69-jarige leeftijd het snelheidsrecord voor motoren vestigde met zijn opgevoerde Indian uit 1920. Hij haalde destijds ruim 320 km/u. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 01-07-2006 13:26] ![]() |
|
Nu op Veronica: Apocalypse Now Heb hem nog nooit gezien en niets beters te doen vanavond, en ben hem dus maar gaan kijken ![]() ![]() |
|
Hij's erg vet en verveelt nooit. Wel alert blijven voor de vele nuances. ![]() |
|
Toffe film, ja! Jammergenoeg geen Veronica hier. ![]() |
|
quote: Beste oorlogsfilm ooit imo ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wel een maf idee dat de van het filippijnse leger geleende helikopters tijdens de opnames werden weggeroepen om ff een opstandje plat te schieten.. ![]() |
|
ik verheug me toch wel op de aankomende "Pirates of the Carbian II". Ook ben ik erg benieuwd naar Unit 93, een film gebaseer op 9/11. Ik lees er niest dan lovende kritieken over. Heeft iemand hier deze film al gezien??? ![]() |
|
Volgens mij zijn de meningen over Unit 93 verdeeld ![]() quote: Het tot stand komen van de film schijnt idd ook erg controversieel te zijn; heb je toevallig Hearts of darkness gezien? Mijn interesse is iig gewekt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: lijkt mij toch "das boot". en nooit genoemd maar toch ijzersterk: "tora tora". (en natuurlijk het eerste deel van "saving private ryan") [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-07-2006 15:08] ![]() |
|
quote: Ja, die is een keer op TV geweest. Best bizar. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 04-07-2006 11:04] ![]() |
|
quote:Tora Tora ![]() ![]() |
|
quote: Als het iid maar in de trant van predator en alien1,2 is "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Is er ook een Saving Private Ryan 2 dan? Nee toch? Volgens mij ben je in de war met die serie die daar erg veel op lijkt en bedoel je 'het eerste deel van "Band Of Brothers', of niet? ![]() ![]() |
|
quote: die lijkt me best gaaf ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: ik bedoel dus: het eerste deel van de speelfilm genaamd "saving private ryan". of misschien beter gezegd: het eerste half uur van deze film. "Band of Brothers" ken ik ook. Een van de weinige series die ik de moeite waard vind om op DVD aan te schaffen (naast battlestar galactica (de remake). lost en het megabriljante "deadwood"). ![]() |
|
quote: als dat zou kunnen..... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |