IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part II Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-05-2006 15:36 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik zei dus:
quote:
Op 28 mei 2006 14:46 schreef Valorian het volgende:
Geen film, wel een documentaire:

"Battle of Chernobyl", over het incident in de gelijknamige stad, onlangs precies 20 jaar geleden.

22.00 - 00.00 - Discovery Channel.



Heb ook eens zo'n programma gezien op Canvas over Chernobyl, was oa met Eddie Hitler van Bottom, maar wel in een serieuze rol

Vorige topic

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 28-05-2006 15:36]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2006 23:56 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ik vind het nog steeds een ontzettend intrigerend onderwerp, de Tjernobyl ramp. Had onlangs al een aantal docu's gedownload, en nu dus ook deze op DVD opgenomen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 29-05-2006 11:13 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

Renaissance. ---> http://www.renaissance-lefilm.com/accueil.htm

Franse (en dus ook Franstalige) zwart/wit CGI animatiefilm die een mix van sci-fi en film noir vormt. De trailer van deze film belooft echt een héle hoop. Ziet er werkelijk adembenemend uit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2006 20:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

toch een AvPII maar dan wel zonder Paul Andrson blijkbaar. Ik hoop maar dat het wat beter uitpakt want op zich zou er een zeer vermakelijk film van te maken moeten zijn (alhoewel de eerste twee delen van Alien niet te overtreffen zijn). Ken heel die "gebroeders Strause" niet trouwens...

Brothers Strause Talk Alien vs. Predator 2
Source: Variety
June 9, 2006

Quote:
Variety caught up with new Alien vs. Predator 2 directors Greg and Colin Strause who revealed what we can expect from the Fox sequel. "AVP2," written by Shane Salerno, is scheduled to begin shooting in September for an August 10, 2007 release.

"We really want to take it back to the original 'Alien' and 'Predator' films and make a serious, gritty horror film," Colin Strause said.

"We want to take it back to its roots, without losing sight of the human struggle," added Greg Strause. "That's what made the originals so good."

Davis Entertainment's John Davis and Robbie Brenner are producing. Davis Entertainment also produced the first film in the franchise, as well as Predator and Predator 2.


slome
Usericon van slome
Posted 25-06-2006 21:57 by slome Profiel van slome



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-06-2006 20:39 by Nimbus Profiel van Nimbus

Arlington Road is nu op net 5, echt een hele goede film.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2006 12:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2006 20:39 schreef Nimbus het volgende:
Arlington Road is nu op net 5, echt een hele goede film.


Idd een goeie film!

Een dezer dagen trouwens About Schmidt; schijnt ook erg goed te zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-07-2006 12:31 by Smoochy Profiel van Smoochy

Is Slither al uit dan?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2006 12:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2006 12:31 schreef Smoochy het volgende:
Is Slither al uit dan?


Hij draait nu in de bios


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-07-2006 12:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

Denk dat we vanavond maar een filmpje gaan pakken in Groningen hehe..Slither staat me wel aan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 01-07-2006 13:24 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon


Binnenkort in ons filmhuis, Burt Munro, over een knakker die op 69-jarige leeftijd het snelheidsrecord voor motoren vestigde met zijn opgevoerde Indian uit 1920. Hij haalde destijds ruim 320 km/u.

[Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 01-07-2006 13:26]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2006 23:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Nu op Veronica: Apocalypse Now

Heb hem nog nooit gezien en niets beters te doen vanavond, en ben hem dus maar gaan kijken



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-07-2006 23:41 by Mikeee Profiel van Mikeee

Hij's erg vet en verveelt nooit. Wel alert blijven voor de vele nuances.



Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 01-07-2006 23:52 by Bleh? Profiel van Bleh?

Toffe film, ja! Jammergenoeg geen Veronica hier.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2006 0:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2006 23:39 schreef Valorian het volgende:
Nu op Veronica: Apocalypse Now

Heb hem nog nooit gezien en niets beters te doen vanavond, en ben hem dus maar gaan kijken




Beste oorlogsfilm ooit imo


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 02-07-2006 13:39 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

Wel een maf idee dat de van het filippijnse leger geleende helikopters tijdens de opnames werden weggeroepen om ff een opstandje plat te schieten..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 14:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik verheug me toch wel op de aankomende "Pirates of the Carbian II". Ook ben ik erg benieuwd naar Unit 93, een film gebaseer op 9/11. Ik lees er niest dan lovende kritieken over. Heeft iemand hier deze film al gezien???


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-07-2006 14:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Volgens mij zijn de meningen over Unit 93 verdeeld

quote:
Op 2 juli 2006 13:39 schreef skarmoon het volgende:
Wel een maf idee dat de van het filippijnse leger geleende helikopters tijdens de opnames werden weggeroepen om ff een opstandje plat te schieten..


Het tot stand komen van de film schijnt idd ook erg controversieel te zijn; heb je toevallig Hearts of darkness gezien? Mijn interesse is iig gewekt...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 15:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 juli 2006 0:37 schreef Mutilator het volgende:
Beste oorlogsfilm ooit imo


lijkt mij toch "das boot". en nooit genoemd maar toch ijzersterk: "tora tora". (en natuurlijk het eerste deel van "saving private ryan")

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-07-2006 15:08]


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 04-07-2006 11:01 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 3 juli 2006 14:58 schreef Mutilator het volgende:
Volgens mij zijn de meningen over Unit 93 verdeeld



Het tot stand komen van de film schijnt idd ook erg controversieel te zijn; heb je toevallig Hearts of darkness gezien? Mijn interesse is iig gewekt...

Ja, die is een keer op TV geweest. Best bizar.

[Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 04-07-2006 11:04]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2006 11:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 juli 2006 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
lijkt mij toch "das boot". en nooit genoemd maar toch ijzersterk: "tora tora". (en natuurlijk het eerste deel van "saving private ryan")
Tora Tora


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-07-2006 11:05 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 juni 2006 20:49 schreef attila_de_hun het volgende:
toch een AvPII maar dan wel zonder Paul Andrson blijkbaar. Ik hoop maar dat het wat beter uitpakt want op zich zou er een zeer vermakelijk film van te maken moeten zijn (alhoewel de eerste twee delen van Alien niet te overtreffen zijn). Ken heel die "gebroeders Strause" niet trouwens...

Brothers Strause Talk Alien vs. Predator 2
Source: Variety
June 9, 2006

Quote:
Variety caught up with new Alien vs. Predator 2 directors Greg and Colin Strause who revealed what we can expect from the Fox sequel. "AVP2," written by Shane Salerno, is scheduled to begin shooting in September for an August 10, 2007 release.

"We really want to take it back to the original 'Alien' and 'Predator' films and make a serious, gritty horror film," Colin Strause said.

"We want to take it back to its roots, without losing sight of the human struggle," added Greg Strause. "That's what made the originals so good."

Davis Entertainment's John Davis and Robbie Brenner are producing. Davis Entertainment also produced the first film in the franchise, as well as Predator and Predator 2.



Als het iid maar in de trant van predator en alien1,2 is


"This one is older than shit, heavier than time!"


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-07-2006 16:11 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 3 juli 2006 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
(en natuurlijk het eerste deel van "saving private ryan")


Is er ook een Saving Private Ryan 2 dan? Nee toch?
Volgens mij ben je in de war met die serie die daar erg veel op lijkt en bedoel je 'het eerste deel van "Band Of Brothers', of niet?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-07-2006 16:38 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 juli 2006 13:24 schreef skarmoon het volgende:

Binnenkort in ons filmhuis, Burt Munro, over een knakker die op 69-jarige leeftijd het snelheidsrecord voor motoren vestigde met zijn opgevoerde Indian uit 1920. Hij haalde destijds ruim 320 km/u.


die lijkt me best gaaf


Against God and Government


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-07-2006 17:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 juli 2006 16:11 schreef nuclearwarfare het volgende:
Is er ook een Saving Private Ryan 2 dan? Nee toch?
Volgens mij ben je in de war met die serie die daar erg veel op lijkt en bedoel je 'het eerste deel van "Band Of Brothers', of niet?

ik bedoel dus: het eerste deel van de speelfilm genaamd "saving private ryan". of misschien beter gezegd: het eerste half uur van deze film. "Band of Brothers" ken ik ook. Een van de weinige series die ik de moeite waard vind om op DVD aan te schaffen (naast battlestar galactica (de remake). lost en het megabriljante "deadwood").


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-07-2006 17:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 juli 2006 11:05 schreef 0Tolerence het volgende:
Als het iid maar in de trant van predator en alien1,2 is


als dat zou kunnen.....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen