![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Sint en piet zaten te denken wat ze mental zouden schenken Eh, inspiratie? ![]() |
|
blaaaat. laat ook maar ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
oja, en die van mij ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
De R van Hans. ![]() |
|
De naam Jelle was al bezet en aangezien hier (Finland) mijn naam alleen als Jällö correct wordt uitgesproken dacht ik "Hé, dat is leuk èn origineel! TOF! echt geknipt voor mij" ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Ik vind de nickname van MetalJan het gaafst, ik moet er altijd een beetje om lachen. ![]() |
|
quote:op een of andere manier moet ik altijd denken aan Jennifer Lopez als ik je nicknaam zie ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() ot: ![]() signature ![]() |
|
Derde cd van Nasum ![]() ![]() |
|
Noors voor "schaduwlied". Ik had al iets met Noorwegen voordat ik metal ging luisteren. Toen ik vervolgens metal ging luisteren, ging ik iets als "duistere nummers" luisteren, dus. Deze nick heb ik aangenomen toen ik de Noorse black ontdekte. ![]() |
|
quote: gewoon hel in het zweeds dus? ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: idd ![]() signature ![]() |
|
Bij ons in de kroeg staan meerdere marcel's op de rekening. Kleine Marcel Grote Marcel Marcel XXL Op een gegeven moment noemde iedereen mij gewoon XXL en dat heb ik op internet maar overgenomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Hehe, ja dat ook.. ![]() ![]() |
|
quote: dat jij nog op internet geraakt!!! signature ![]() |
|
Één L, twee LL = Ellen ![]() |
|
Kiss, baby, kiss Bang, baby bang Suck, baby suck It's Vodevil Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik ben nogal anaal gefixeerd. En ik heet Bas. En dat dan gecombineerd. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 31-01-2011 13:52] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Black Sabbath You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Als pinky the brain in de maling neemt dan roept ie NARK ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Door dit nummer: ongeveer 0:50 [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 31-01-2011 13:56] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Mijn naam komt van: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |