![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik weet wel wat de mijne betekend maar wat zou die van Ijsregen betekenen Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
|
undersign heb ik het over .. dat ding waar je zo stoer doet ![]() |
|
jah daar heb ik het ook over. Mijne komt uit Youre better of Dead van Children of Bodom. Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
|
Ah verklaart alles.. ![]() |
|
Mooi zow. heb je nog meer vragen dan mag je die gerust stellen :p Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
|
Mijn naam heb ik vandaan uit het boek Oudste van de erfgoed trilogie van Christopher Paolini. Glaedr is een draak. ![]() |
|
Zie For a few dollars more. Buiten het feit dat ik een grote western fan ben heb ik ook een brace en een kapotte hand... ![]() |
|
matteman werd al snel ratteman, vandaar ratman ![]() |
|
quote:harige rot wolf ftw+1!!!!1!!1 ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
ik deel geregeld een bitchslap uit, dus vandaar ![]() ![]() |
|
Is dat te vergelijken met een ZWAFFEL? ![]() |
|
gaat wat moeilijk voor een vrouw weetje ![]() ![]() |
|
Mijn nickname komt van de vrouwelijke jaren '80 hardrockband Vixen, en verder heeft het gewoon een coole betekenis ![]() ![]() |
|
quote: niets van gemerkt ![]() ot: heb deze naam ooit gekozen als pseudoniem voor mijn gedichten... jaja! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 14-09-2006 14:10] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Vroeger, toen ik klein was (13) zat ik in een clan die -<EVIL>- heette, en mijn nick was Spoon (geen idee meer waarom). Mwja, clan ging snel dood maar voortaan nam ik maar als nickname in games "Evil Spoon". Later maakte ik daar maar "Gemene Lepel" van omdat ik dat gewoon leuker vind klinken. Sindsdien gebruik ik 'm voor al mijn accountnamen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Van Lawnmower Deth, en grasmaaiers zijn nou eenmaal gave dingen. Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar ![]() |
|
ik ken dan weer wel de lawnmower man, als in de film ![]() |
|
quote: Seventh Church Of The Apocalyptic Lawnmower ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Morbius is een slechterik uit de Spiderman strips. Ik ben ook regelmatig te vinden onder: Sci-Find: mijn bedrijfsnaam. Darth Morbius: past simpelweg perfect tussen de bestaande darth's. Darth Plageus, Darth Maul, Darth Sidious, Darth Vader; allemaal namen waarbij het Darth (DARk lord of the siTH) gevolgd word door een licht verhaspeld duister engels woord. (INsidious, MaulER, Plague, INvader) Morbius is in dat geval natuurlijk een verhaspeling van Morbid Solidus (snake): Eindvijand uit Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Of simpel weg als Eelco! ik ben de moelijkste niet ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
Jezus, aan welke drugs zit jij, gast ? ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Life my friend! Just Life. "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
quote:Ik ben je vriend niet. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ach jawel!! ![]() Toch ![]() "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
ik heb mijn eigen vriendjes hier. Jij mag ook vriendjes voor jezelf zoeken. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |