![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die ene van wie jij z'n verzinsel nog steeds als naam gebruikt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Dat vind ik nou weer pervers. ![]() |
|
Sorry, het is een lang en persoonlijk verhaal. ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
quote:Wij hebben de tijd. ZOniet, dan lees ik eht morgen wel! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
...Wil je dat, Menthol. Weetje dat wel zeker?! Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: foei, jij, schrijf jij eerst mijn nick maar eens goed ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, ik zou ook geen beter antwoord weten en de vraag ontwijken. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Dan kan je lang wachten, want ik ga het niet open en bloot op een forum neer zetten of het aan een vreemde vertellen. quote: En ik moet jullie nog leren kennen... En anders leer je me maar kennen via msn of zo. ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
quote: Flaming the moon, like taking candy from a baby ![]() ![]() |
|
quote:Je kent me toch al erg goed! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik ben Raymond, aangenaam. Zo nu kennen we elkaar wel, kom maar op met die sappige verhalen ![]() ![]() |
|
Juicy! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Nee, geen verhaal van mij. Of wil je een bedtijd verhaaltje zodat je wat beter kan slapen? ![]() ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, roodkapje en de zeven turken ofzo. heb je die? ![]() |
|
Ow kut dat was sneeuwwitje he? De ouwe cokesnuifster. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-08-2006 15:35] ![]() |
|
quote:Bed? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Geen idee, maar als ik met een hamer hard genoeg op je hoofd sla dan slaap je toch ook wel goed? ![]() ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
ik wil graag het verhaal van doorndoosje nog een keer mevrouw, of dat van sneeuwclitje. mag dat ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:HEE! ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Nee, ik slaap heel licht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Ik dacht natuurlijk meteen aan jou! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |