![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
hetero? ![]() |
|
quote: je kan ook gewoon sms-en hoor! http://www.hotsms.nl/hotsms/hotsms.cgi?cmd=5057&nik=METALSLET&cid=760::1138573236 Suck my piss ![]() |
|
Hahaha! ![]() Want tis toch echt een glas Spa Blauw wat ik in de handen heb ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
quote: ![]() alhoewel... die Kuukn ziet er een jaloerse uit signature ![]() |
|
Google doet wonderen! ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
*pakt de telefoon op, "Met Sletal"* ![]() |
|
quote: ![]() ![]() signature ![]() |
|
@hypnos; die gast heeft vast zo een neukia telefoon. Ontopic; ik heb trouwens een nieuwe avatar. dat komt door mijn nickname. Suck my piss ![]() |
|
Ff offtopic, is het mogelijk om mijn nickname te veranderen? ![]() |
|
Alleen bij zeer hoge uitzondering..dan moet je de baas persoonlijk mailen en uitleggen waarom je het wil veranderen. Ik had bv last van een bug..mijn naam was eerst Vikingblöd...maar omdat er een bug was op de ö kon ik veranderen in Vikingblood. Als iedereen om een scheet z`n naam wil veranderen blijven die gastenbezig. Moet je maar nadenken voordat je een nick kies. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
De R. van Robin, hihi. ![]() |
|
Die stamt nog uit de goede oude tijd, toen ik nog bij Methylbenzeen speelde. Bareuh... ![]() |
|
lijkt me duidelijk, ben een afstammeling van the Huns ![]() ![]() |
|
quote: Ik laat 't gewoon bij deze. ![]() ![]() |
|
Mijn initialen ![]() |
|
quote:Tsssk, ga je mythologie maar opnieuw leren ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 14-08-2006 16:14] ![]() |
|
OWNED! Mijn nick? geen idee ooit ergens op een cd'tje zien staan ofzo. ![]() |
|
quote: In de Noordse mythologie, werd Frigg (Eddas) of Frigga (Gesta Danorum) de "Eerste onder de godinnen" genoemd, 1 de vrouw van Odin, koningin van de Æsir, en godin van het firmament. *WOOT!* http://nl.wikipedia.org/wiki/Frigg Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: hallo met wie -ha wie met lo OT > FRANK zonder A ![]() uitleg : tijdens aanmelding bij @ homo wilden ze een usernaam. Maar frank was al in gebruik. Laat die a maar weg dan.. tsja. ![]() |
|
zo mijn naam heb ik omdat Jenje al bezet was ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Vndaar! ![]() |
|
jijdanjijdan?!?!? hehe ![]() |
|
zeg ik lekker niet ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |