![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Volgens mij was er al een 'waar kom je nickname vandaan' topic. (En nee, niet deel I.) ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Die heeft renYek ooit verzonnen ![]() ![]() |
|
De schat. ![]() Bedoel je niet Shredhead? oid [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 17-08-2006 23:55] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Ja, lief he. Hij heeft een naamsverandering ondergaan ![]() ![]() |
|
Berserkerwoman Berserker: omdat ik ooit berserk was, maar de laatste tijd niet meer ![]() Woman: Omdat ik denk dat ik een vrouw ben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 18-08-2006 11:44] ![]() |
|
moshcore! vette muziekstijl ![]() ![]() |
|
Ohneschwanz... omdat ik een meisje ben en zodoende geen lul heb. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote:Wat een anatomische kennis! Hulde! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
is een schwanz niet een start? ![]() |
|
uhm valkyrian is een verbastering van valkyre wat walkure betekend. en met een beetje verstand van noorse mythologie hoef ik t jullie niet verder uit te leggen vond t een interessant personage ![]() |
|
quote: Dank! Schwanz is de benaming voor zowel een staart als voor een lul. Interessant woord eigenlijk.. Verrassend triviaal ![]() |
|
Benieuwd wat er gebeurd als ik mn elastiekje af doe ![]() |
|
van stripboek Slaine ![]() ![]() |
|
Jochie ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Uit een combinatie van een aantal letters uit het alfabet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: zo hey!!! ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik ben dan ook hoogbegaafd, dus je hoeft je niet te schamen. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: das waar. ik had t kunnen weten. teach me, oh great heiden ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Mijn nickname heb ik gekregen van een ex. ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
welke ex ???? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Die ene klootzak. ~xxx~ MoonFlame ![]() |
|
Oh. dat verklaart het ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Moehahaha hier is nog plaats. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |