![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Dames. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ontopic. No dogs, no masters. ![]() |
|
Geboortejaar. Al duizend jaar geleden over gehad. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja, en de user Frosst88 Zowel "ss" als "88". Vind ik wel érg ver gaan, hoor. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Het is NOG erger! "Frosst" verwijst ook duidelijk naar Florrie RoSSt van Toningen. Moderators, dit kan ECHT niet! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja, WAT!? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Offtopic!!!!!!!!!!!!!!!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Gasten, doe niet zo kinderachtig. De volgende die hier loopt te etteren (offtopic, of geneuzel over 88's of SS'en) gaat een week op vakantie ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Mijn nickname gaat al even mee (mijn hotmailadres heet ook zo), opgemaakt ten tijde dat 'The hitchhikers Guide to the Galaxy' in de zalen kwam (die ik net daarvoor gelezen had), waar een Paranoid Android in voor komt. En Jack...in die periode stond ik op het punt (of was ik net terug van) op reis te gaan naar Australië (een fantastische reis trouwens), en voor één of andere reden associeer ik de naam 'Jack' steevast met downunder. Et voila...PandroidJack The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Ik houd al op. Mag ik vragen waar jouw nickname exact vandaan komt? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr interessant! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Genoemd naar een nummer van Code, denk ik. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Enorm interessante reply ook, om op je borst te kloppen en te glimmen van trots man...oh, buiten schijnt de zon ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: En waar komt JOUW nick vandaan, knul!!?! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Door voor de koelkast! Van Ascendent Grotesque, maar dan met "ascendant" zoals dat door Steven Erikson gebruikt wordt ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Uit 2005. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: En waar komt jouw nick vandaan, Kvellie? ![]() |
|
Ik ben stratenlegger. ![]() |
|
quote:Lang verhaal over een knul die nu o-zo volwassen is sinds hij mod is, een paar bier, mijn kompjoeter en een paar gefrustreerde mod's omdat zij buiten dit forum om nog marginaler zijn dan de Funus-demo. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() Maar nu ga ik even een leven gaan leiden, genoeg gemodderd. ![]() |
|
quote: En zodoende werd een nieuw Neerlandsch gezegde geboren. ![]() |
|
Chris was bezet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |