![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Conrad rad rat ratje ![]() ![]() |
|
Ik heb in mijn middelbare schooltijd heel wat mensen aan de hash en wiet "geholpen" ![]() Aangezien wij een joint een snaak noemden werd ik al vrij snel "grote Snaak" genoemd, voor het chique randje heb ik daar een c aan toegevoegd. Ik blow nu amper meer, maar ja.. Die bijnaam staat zelfs op mijn voordeur. ![]() ![]() |
|
Da's een nick waar je moeilijk vanaf gaat komen ![]() ![]() |
|
Frigg, de moeder van Odin. Koningin van de hemel. ![]() ![]() |
|
afgeleid van nummer van Dimmu Borgir Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Uit de spelonken van een hoogbegaafde creatieve, maar onbegrepen geest zijn de letters K - die staat voor: Kracht, Krankzinnig, Kaffer - R - Ruigbaard, Ranzig, Redding - IJ - IJzer, IJzigwekkend, IJver - S - Soeplepel, Satan, Schijn - en T - Tirannie, Toverkracht, Tekst geconjugeerd tot het allesomvattende begrip 'Krijst'. Niets bijzonders. The Fist in the Face of god ![]() |
|
Omdat ik een wereldwonde ben.r zo kan ie wel weer ![]() |
|
Geen idee eigenlijk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Waar je naam vandaan komt boeit me niet zo. Maar die subtitel... ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
ik heb geen nickname ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Inderdaad, niets bijzonders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Heee lieve Bonnie, kusjes van Connie ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik dacht dat jou naam kwam uit de bijbel, de witte rijder staat ook bekend als de eerste antichrist. Oja, en mijn nick was gewoon een enorme gave Nederlandse Deathmetal band. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 30-05-2006 22:45] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Jammer dat ze nie meer bestaan!! ![]() "Fuck the rituals, follow your heart" ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
Off-topic: Ik hoor altijd alle verhalen aan van me oom die de gitarist was en alles. Ik heb laatst nog gevraagd of ze niet nog is zin hadden om wat te gaan doen maar aangezien hij dan weer echt verder wil gaan heeft hij daar geen tijd meer voor. Mocht het interresant wezen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Van Aad? ![]() |
|
quote: Andy Judd Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: haha cool, die is toch nog ff naar t buitenland vertrokken? ![]() |
|
quote: 3 jaar Engeland voor ze werk. Nu al weer een tijd terug in Den Haag. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Hij moet weer met Creepmime starten vind ik, dan doe ik wel mee ofzo!! ![]() ![]() |
|
quote: Dat gaat niet gebeuren ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Van een inmiddels overleden band... ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
cinderella? ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |