![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Hele warme groep, heel warm! (Bert Visscher) Kom maar op met die persoonlijke verhalen ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Veel vaker. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Van ijsregen hebben we ook nog nooit een persoonlijk verhaal gekregen ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Van Klootzak ja? Arme Klootzak. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Ben je nu boos? Als je dan maar niet die zeven turken op me afstuurt! ![]() |
|
Misschien zijn personelijke verhalen een specialiteit van Ijsregen?? Zei kan ons vast voorzien van lachwekkende verhalen ![]() Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
|
quote: Ik heb er hier ook nog wel een paar voor je ![]() ![]() |
|
Ooit op een regenachtige en donkere dag had ik inspiratie om een melancholisch doom nummer te schrijven. Dat nummer is nooit echt van de grond gekomen, maar met een kleine aanpassing was het wel een leuke naam. ![]() |
|
quote: Hmmmm jammer zonde van de inspiratie.... Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
|
Van een demo titel van een Nederlandse band.... ![]() ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
lettermozaiek van Hrothgar, koning der Denen... omdat hij in de (überslechte overigens) Beowulf film met Christopher Lambert de pa van Grendel schijnt te zijn... father of all evil met0l etc hehe hoe verneuk je een legende hollywood-stijl hehe, ik wil een andere nick ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
ik werk op een metaalfabriek dus logische naam dacht ik zelf boem boem boem ![]() |
|
Mijn nick komt van een namegenerator ![]() ![]() |
|
Lord Absinth aangezien ik iets achter me titel van Lord moest hebben. Aangezien ik volgens veel mensen een fanatiek Absinth drinker ben moest ik dat er maar achter zetten. Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
|
quote: neem je een nieuwe ![]() Je moeder. ![]() |
|
Haha, ik heb die Beowulf film van HW overgekocht destijds ![]() ![]() |
|
Uit de engelse taal. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Iedereen kent jou als "gaar rot wolf". Neem je die toch? Staat je goed ![]() Of "waf wof woef" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 22-08-2006 3:18] ![]() |
|
Maare Ijsregen ik heb uit goede bronnen vernomen dat jij lachwekkende verhalen over jezelf hebt. Laat ons effe lachen over jou meegemaakte verhalen... Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
|
Ik moet al erg lachen om je undersign ... ![]() |
|
quote: Ja wat betekend dat eigelijk misschien kunnen we daar wel al om lachen ![]() ![]() Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |