![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
jammer, eerst was hij mooier. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik kan het me niet meer herinneren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ik dacht altijd dat jij naar die vlek in je onderbroek genoemd was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Narf. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
artiestennaam ![]() |
|
quote: Crap on a cracker!!!!!!!!!! Heb ik het dus de hele tijd fout gehad .........ik kan wel ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Toen ik als enige metalhead in de derde van de middelbare school kwam werd MetalMitch mijn bijnaam. Het is blijven plakken en inmiddels kennen heel wat mensen op school me nu ook zo. (of als Hoelaman maar dat is een verhaal voor het "dronken acties topic")Ik schrijf ook mijn blog onder die naam. De 1992 is gewoon omdat MetalMitch al in gebruik was en ik in 1992 geboren ben (goh). [Dit bericht is gewijzigd door MetalMitch1992 op 31-01-2011 15:56] I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
Gamer, eerder wel eens vrouwelijke characters gespeeld. Vandaar Guy In Real life. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Behemoth natuurlijk... mental ![]() |
|
Was bij ten tijde van het aanmaken van m'n nickname in een Knuckledust-mood, blijkbaar. ![]() |
|
![]() Lijkt me vrij duidelijk, dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gejat van een obscuur black metal bandje.Te vinden op de betere blogspots. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
Niet vanwege de overeenkomende cognitieve vaardigheden die je bezit? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Oh ja, ik vormde ooit een duo met Skid. Mooi was die tijd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Mcdonalds! ![]() |
|
Ik ben Pim, en ik heb een iPod. Mijn XBL gamertag was drie jaar geleden ook al iPim, dus waarom niet? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Mijn Sterrenbeeld....... Je raadt ut dus al....... Steenbok ![]() ![]() |
|
quote: oi mentol ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Mental ligt te stinken in zijn bed atm, dus ik vrees een helaas. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
KUT Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik heet gewoon zo. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Gebruik aan originaliteit. Wel duidelijk. Ontopic: holyshit bestond al dus heb ik er maar een j van gemaakt. ![]() |
|
quote: Ik ben hier als redacteur begonnen en moest daar een account voor aanmaken. Op dat moment wist ik niet eens dat er een forum was. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |