![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat klinkt toch niet, Ralph Solderen? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Dat zit nu fijn in mijn hoofd, merci. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Geen probleem, man! Doe ik met liefde. No dogs, no masters. ![]() |
|
Begrijp ik, herinner me er VOLGENDE WEEK even aan dat ik je er een biertje voor geef. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
VOLGENDE WEEK :D Weet alleen niet of ik het 'biertje' wat ik hiervoor krijg wil hebben ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Nee, nee, nee! Niet weer watership down aanhalen! ![]() quote:+1 Ik heb m'n nick tooen ik 16 was ofzo gekozen, vanwege Bright Eyes van Blind Guardian, wat het 1e liedje was wat ik van ze kende en wat toen echt sjiek vond. [/zachteG] ![]() |
|
Van 1 L twee LL maakt Ellen... Maar ja, 2 karakters was niet genoeg, dus toen heb ik er maar photograph achter geplakt aangezien dat ooit de naam was van een website van mij.... ![]() |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA signature ![]() |
|
quote: Ja rot dan ook maar op. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Je kunt het AG moeilijk kwalijk nemen. Die jongen heeft zoveel verhalen over aidsremmers gehoord de laatste tijd dat hij zich enigszins terecht zorgen maakt om drinken aan te nemen zonder een meticuleuze inspectie met betrekking tot de inhoud te kunnen verrichten. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Is Richard Plug ook geen familie? Hij was een verdienstelijk voetballer voor onder andere mijn club FC Dordrecht ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-04-2011 13:18] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Obituary. Duh..... ![]() ROTT AND ROLL ![]() |
|
quote: Het is geen mensennaam maaar als ik een koeriersbedrijf zou beginnen zou ik het Per Ongeluk Express noemen! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: GAAN WE ZO DOEN?!? Ik zie jou wel op Roadburn, mannetje! quote: Een portie goed vermalen aidsremmers zeg ik natuurlijk geen 'nee' tegen, maar het zijn meer de opmerkingen over GHB van Sankte Julian, het slinks verdwijnen van huisgenoten en het verschijnen van condooms in gebruikte toestand die me zorgen baren... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-04-2011 10:18] No dogs, no masters. ![]() |
|
Zelthor bud je avatar doet het niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Echt wel ![]() Maar hij valt weleens uit, de afgelopen dagen. Ga maar weer eens naar een ander op zoek. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ik dacht dat je de g meer als een k uitsprak. ![]() |
|
quote:Het is geen Engels Hier kan je het wel vrij duidelijk in horen: ![]() |
|
quote:In woorden als skog en og is het toch duidelijk meer een k. In googletranslate in het noors klinkt het toch ook als varken. In het zweeds niet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 12-04-2011 17:06] ![]() |
|
Schuurman Ronnie Jebel Posted 12-07-2012 13:33 by Schuurman Forumgenoten, Ik zou het graag eens over nicknames hebben. Ze zijn er in alle soorten en maten, zeker ook op ZM. Eigenlijk zijn er altijd een paar die er uitspringen, in verschillende opzichten. Daarom is het misschien eens leuk een paar in de schijnwerpers te zetten. Hier mijn inbreng: De meest pretentieuze Ascendant Grotesque. Geen twijfel mogelijk. De meest onduidelijke Mr. N. = Mr. N(o brains)? De meest gaye Kvelgeest De origineelste jeroen83 De grappigste Jenje Verblindt door woede. Kvelgeest Post-Hipster Posted 12-07-2012 13:36 by Kvelgeest Dit topic bestaat al, dwaas! Meest infantiele: Sonic Titan; compensatiedrang ofzo. ""all who cycle are my friends". @ Olav van Duin http://www.last.fm/user/kwellie Abstractie in je reet! Kvelgeest Post-Hipster Posted 12-07-2012 13:36 by Kvelgeest Meest corpulente: Schuurman. ""all who cycle are my friends". @ Olav van Duin http://www.last.fm/user/kwellie Abstractie in je reet! Schuurman Ronnie Jebel Posted 12-07-2012 13:36 by Schuurman quote: Op 12 juli 2012 13:36 schreef Kvelgeest het volgende: Dit topic bestaat al, dwaas! Nu wel, ja. quote: Meest infantiele: Sonic Titan; compensatiedrang ofzo. He-le-maal mee eens! Bravo voor de nuttige bijdrage. Verblindt door woede. Schuurman Ronnie Jebel Posted 12-07-2012 13:37 by Schuurman quote: Op 12 juli 2012 13:36 schreef Kvelgeest het volgende: Meest corpulente: Schuurman. Zo corpulent zijn die letters niet, bolle. Verblindt door woede. Kvelgeest Post-Hipster Posted 12-07-2012 13:40 by Kvelgeest quote: Op 12 juli 2012 13:37 schreef Schuurman het volgende: Zo corpulent zijn die letters niet, bolle. Jij je zwangerschap al geabstraheerd? ""all who cycle are my friends". @ Olav van Duin http://www.last.fm/user/kwellie Abstractie in je reet! Ascendant Grotesque Posted 12-07-2012 13:41 by Ascendant Grotesque (Moderator) Dwazen. --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2174528 And I write this to you, my dear... || Ascendant Gaytesque || Faces of Cain || Death Squad Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Excuus, vorig bericht was een niet al te goede copy-paste actie! [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 12-07-2012 15:44] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
:') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Goede draad! Maar MutiGaytor, Gaycloack, Gayne Dildo en Ascendant Gaytesque dan? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Is het weer speelkwartier heren? ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |