![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tsja, we zijn dieren, die hebben dat nu eenmaal Je moeder. ![]() |
|
quote:Dat heeft denk ik te maken met het je kunnen en willen realiseren of goed (moreel verantwoord) bezig bent. Daar heb je een oponent voor nodig om jezelf mee te vergelijken en tegenaf te zetten. Ik vind er niets stoms aan. Ik vind het normaal. Ik zou me god niet weten hoe je je anders 'goed' en 'kwaad' moet realiseren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
nee klopt. maar doelde meer op een ander vlak: er is altijd dreiging en die dreiging moet je zien. op het moment dat er geen dreiging zou zijn, komt die vanzelf wel doordat alle dieren in elkaars vaarwater gaan zitten Je moeder. ![]() |
|
quote: Tsja, daar heb je wel een sterk punt. Ik probeer me te bedenken hoe je zonder vijand tot goed en kwaad zou komen, en dat zou dan religie zijn (Gij zult niet...), maar die geboden zijn natuurlijk ook alleen voortgekomen uit de omgang met een vijand, danwel vijandelijke acties van jezelf. Zonder vijand dus waarschijnlijk geen goed en kwaad, wordt het wel een stuk rustiger van. Maar ja, zonder vijand geen evolutie, zonder evolutie geen mens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Zonder dreiging/oponent heb je geen ook geen indicatie van waar je nou precies heen wilt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Check, andere invalshoek bij deze begrepen en geaccepteerd ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
nice ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Zonder vijand geen concreet doel, als je het mij vraagt. En ook gewoon geen 'goed' en 'kwaad'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ja, dat zeg ik toch? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ik ook ![]() ontopic! ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ja, wie heeft er nog nieuws om 11 over 2 's nachts? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb gelijk! ![]() Wie immer. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Er zit nog een flink gals wijn in m'n fles. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Wat een eensgezindheid eigenlijk! Moeten wij niet op zoek naar een vijand? Bij deze nomineer ik kwel: omdat hij als eerste uitriep dat hij gelijk heeft. Jaloezie is altijd een mooie reden om iemand tot vijand uit te roepen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Grote stroomstoring Twente Uitgegeven: 19 juli 2006 22:50 Laatst gewijzigd: 19 juli 2006 23:33 HENGELO - In Twente hebben inwoners van met name Hengelo last gehad van een grote stroomstoring. Ook de Hengelose vestiging van Akzo Nobel, waar zout wordt gemaakt, lag door de storing plat. Dat heeft een woordvoerster van het bedrijf woensdagavond gemeld. Bij Akzo Nobel was door de stroomstoring even sprake van een alarmfase mede omdat chloordamp ontsnapte. Inmiddels is volgens de zegsvrouwe alles weer onder controle. Chloordamp Locatiedirecteur Job Stuip van de zoutfabriek meldde van het vrijkomen van de chloordamp doordat op de noodvoorziening moest worden overgeschakeld. De omgeving heeft daar volgens hem echter geen last van gehad. Wel was de brandweer in opperste paraatheid. Volgens een woordvoerder van Essent is de oorzaak van de storing brand in een transformator in een hoogspanningstation. Daar hadden huishoudens in een deel van Hengelo, van de omliggende dorpen Deurningen, Delden en Oud-Delden en het treinverkeer hinder van. Treinreizigers rond Hengelo kregen te kampen met vertragingen tot een uur. Er reden geen treinen tussen Deventer en Hengelo en tussen Enschede en Hengelo. zelthor, nog last van gehad? Je moeder. ![]() |
|
quote:Ik heb een half vol Grolsch pijpje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:De plebs komen in opstand! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: In ieder geval niet dat de stroom echt uitviel. Wel ergens tussen acht en negen 's avonds dat de stroom fluctueerde (lichten die dimden, vol brandden, dimden, vol brandden). Gelukkig maar ook, anders had ik geen film meer kunnen kijken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:O, nou ben je zeker de zak! Dat je gelijk hebt, OK, maar dat je nou opeens blijkbaar boven me staat! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ja hier in zwolle ook, had net pauze toen de tv uitviel en de lampen even knipperden. gelijk de sorter eruit, werk weer paar minuten stil ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:The machines are our enemies ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: moet je na een mislukte treinreis in woerden een entrecote met roquefortsaus en asperges bestellen, voel je je minder pleb ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ja of niet, duurde mn pauze wat langer ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:De tering, dan zou ik me zeker minder pleb voelen. Maar ik heb mijn ouders natuurlijk ook tot vijand uitgeroepen, dus ik moet me afzetten door me als een pleb te gedragen. Ahum. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |