![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, de ouders zijn hier (het bijbrengen van normen en waarden aan hun kind e.d.) primair verantwoordelijk voor, niet de school. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik zeg terug met de meetlat en de ezelsmuts! En stokslagen op het schoolplein. Zal ze leren, de querulente rotzakjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: nou, dat nu ook weer niet. de juiste balans tussen streng en mild is wel lastig te leggen. maar dat "vriendelijke" en "begrijpelijke" gedoe is toendertijd veel te ver doorgeschoten. ![]() |
|
Naar mijn mening mogen leraren wel wat meer vrijheden en bevoegdheden krijgen om tuig aan te pakken. Ook ben ik van mening dat criminele en onhandelbare jeugd sneller keihard aangepakt moet worden door, b.v., internaten en heropvoedingskampen. Tering, ik ben een conservatieve lul. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: dan ben ik ook conservatief en het merendeel van Nederland. waarschijnlijk zal het verschil in de nuances liggen (waar eindigt de vrijheid en bevoegdheid bijv) ![]() |
|
Bij de poort GVD ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-08-2006 13:03] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: mijn school had geen poort ![]() ![]() |
|
Ah, daar begint het al. Hoe kun je van leerlingen verwachten dat ze de grenzen van hun autonomie leren kennen als het al niet eens duidelijk is waar hun zelfbeschikkingsrecht eindigt en Educatie begint? Poorten, prikkeldraad en wachttorens! Het is uit met de pret. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wat ik me afvraag waarom men geen vraagtekens stelt bij restaurants waar afbeeldingen van Stalin, Lenin, Che en consorten hangen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
antwoord kotm volgende week in de ver-van-mijn-bed-show! ![]() |
|
Zet je tanden in een Adolf tosti of eet een smaeckelijke Eva Braun salade.. Wazige tent! Verrassend triviaal ![]() |
|
Krakaufrieten met mosterdsaus. mvg wk10 ![]() |
|
Gebakken in jodenvet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
jodekoeken met zigeunersaus blanke vla!!! ![]() |
|
was ff bang dat je [censuur]negerzoenen[/censuur] ging zeggen ![]() |
|
Happymeal met gouden tanden en kunstbenen! ![]() |
|
Dit is een grap neem ik aan? Wie gaat hier nou eten??? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: aaaaarrghhh, je noemde het "n-woord"!!! schandalig!!!! ![]() ![]() |
|
Gezondheidssalade samengesteld door dr. Mengele. 2 vaten Zyklon b voor de prijs van 1! ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ronnie Naftaniƫl en zijn vrouw. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hihi...en een gratis lampenkap bij je happymeal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |