![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het water dat hier uit de kraan komt is ook al verdacht warm :S Dat wordt morgen Spa Blauw halen.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door acid op 21-07-2006 1:03] "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Bizar. Ach, een paar eeuwen terug dronken Nederlanders ook de hele dag door bier omdat het water te goor was ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2006 13:49] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik dat een puike oplossing vind ![]() ![]() |
|
quote: Don't you just love 'em? ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb dat bericht serieus twee keer moeten lezen om de reden te achter halen waarom die ekrel geweigerd word ... ![]() |
|
quote: Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
zo .. die is dom .. ![]() |
|
quote: En vrijdag niet. En zaterdag niet. En zondag zeker niet. En maandag niet. En dinsdag niet. misschien toch eens wat anders proberen dan de telefoon. ![]() |
|
<quote> Dronken man snijdt eigen penis af na weddenschap Uitgegeven: 21 juli 2006 06:32 RIGA - Een dronken Let heeft na een weddenschap zijn eigen penis afgesneden. Dat heeft de televisie in Letland donderdag bericht. De 30-jarige man had in een dronken bui een weddenschap afgesloten met een vriend. Hij zou 1000 lats (1400 euro) krijgen als hij zijn geslacht zou afsnijden. Na zijn daad werd de man hevig bloedend bij een ziekenhuis in Riga afgeleverd met zijn penis in een plastic zakje. Na een ruim drie uur durende operatie slaagden de artsen erin zes zenuwen weer aan elkaar te hechten. Over vijf dagen blijkt of de operatie goed is verlopen. Het zal nog ruim een half jaar duren voordat kan worden vastgesteld of het lichaamsdeel weer naar alle tevredenheid functioneert, aldus de media. Het is niet duidelijk of de onfortuinlijke man het beloofde geld heeft. En de mensen worden dommer en dommer en dommer...... |: ![]() ![]() ![]() ![]() En dat doktoren ook nog eens zoveel tijd in die mongool hebben gestoken! Heel wat mensen die het beter hadden kunnen gebruiken! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 21-07-2006 9:25] You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
ik ben het idd wel eens met het feit dat mensen dommer en dommer worden....en kijk nu eens 2 posts voor jou ![]() |
|
euhm, ja.....dat was ook een reactie op die post ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
'Oma Krommenie', ik hoop dat u nog veel gelukkige jaren heeft! Suck my piss ![]() |
|
Hehe, lullig. ![]() |
|
Man betrapt bij verdrinken puppies Uitgegeven: 21 juli 2006 13:12 ZWIJNDRECHT - Een 35-jarige vrouw heeft donderdag een man betrapt die zijn puppies aan het verdrinken was in een sloot in Zwijndrecht. De vrouw belde de politie, waarop de man er in zijn auto vandoor ging. Een puppy kon worden gered, de andere twee zijn verdronken. Het levende hondje bleef achter in een doos. Het gaat om een kruising tussen een dwergpincher en een chihuahua. De vrouw heeft het hondje gehouden. Ze heeft hem 'Beethoven' genoemd, naar de straat waar hij is gevonden. Hier kan ik wel zo pissed off van worden he ... ![]() |
|
Echt, die kerel zouden ze weet ik wat aan moeten doen.. ![]() ![]() |
|
Als ik zoiets zie sla ik die gast direct het water in ... Bah, en alleen maar omdat ie te lui is om een hond te castreren/steriliseren of om die pups naar een asiel te brengen ... Zijn piepklein hondjes die erg gewild zijn ![]() |
|
THE REAL CHE Onze meest populaire strijder voor de 'rechten van de mens' Che en zijn ware portret, inclusief ruim 150 mensen die hij persoonlijk heeft geëxecuteerd. ...dat introduceert een nieuwe dimensie aan de immer populaire Che T-Shirts. Edit: De Che aanhngers zijn over het algemeen simpele zielen die een makkelijk behapbaar links-symbool willen hebben. Niet voor niks worden ze Red Mac genoemd. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-07-2006 14:52] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Café Osama in de Servische hoofdstad Belgrado moet zijn naam wijzigen. De Amerikaanse ambassade, die tegenover het café is gevestigd, was niet zo blij met de naamkeuze en had een klacht bij het stadsbestuur ingediend. Het café probeerde zich nog te verdedigen door te zeggen dat het woord Osama 'afgelegen' betekent in het Servisch-Kroatisch, en dus niks met de terrorist Osama te maken had, maar daar wilde de ambassade niets van weten. Argh domme amerikanen ![]() |
|
quote: en dus over de grens.. De ambassade wil het misschien, maar het is de servische overheid die het daadwerkelijk moet gaan afdwingen. ![]() |
|
quote:Als Amerikanen smoel hadden gehadden wa shet café nooit wat opgedragen .. ![]() |
|
Vertrek Caballo Azteca wederom uitgesteld Gepubliceerd op 21 juli 2006, 16:18 Laatst bijgewerkt op 21 juli 2006, 16:29 delfzijl - Het vertrek van de Caballo Azteca gaat, naar het zich laat aanzien, weer niet door. Het schip, dat al vier jaar in de haven van Delfzijl ligt, had afgelopen december al moeten uitvaren. Dat werd toen uitgesteld, omdat het onderhoud van het schip nog niet was afgerond. Deze week meldde Wagenborg Agency, dat de belangen van de bemanning behartigt, dat de 140 meter lange blikvanger waarschijnlijk vanochtend zou vertrekken. Dat werd met vierentwintig uur uitgesteld, omdat onderdelen en gasolie nog niet waren aangekomen. Zoals het zich nu laat aanzien, vertrekt het schip ook morgenochtend niet uit Delfzijl. "Er zijn nog geen sleepboten bij ons besteld, en dat moet 24 uur voor vertrek gebeuren," meldt Wagenborg. Ook Groningen Seaports, dat de haven van Delfzijl runt, hanteert deze limiet. Vierentwintig uur van tevoren moet het vertrek van een schip aangemeld zijn. Ook dat is niet gebeurd. Toch sluit Wagenborg niet uit dat de Caballo Azteca morgenochtend vertrekt. "Als er nu sleepboten worden besteld voor morgenochtend, dan kunnen we dat best regelen. Maar zoals het er nu uitziet blijft het schip voorlopig in Delfzijl liggen." SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Heb je het er moeilijk mee ja? De ambassade wil het inderdaad, maar ze hebben in principe niets te willen. Dat de servische overheid voor zoiets buigt (terwijl het gewoon een woord in hun eigen freaking taal is!) is ook pure bullshit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |