IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2006 17:38 by spectre Profiel van spectre

Gouden tijden voor Ad van den Berg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-08-2006 19:45 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 16 augustus 2006 0:11 schreef Mikeee het volgende:
...en als jij zo door gaat krijg je nog vóór je 19e een hartinfarct.

Ik sta af en toe met trillende poten in de afwerking. Je hebt werkelijk waar geen idee van de HORROR die wij door onze drukpersen moeten laten gaan.

Edit:

Laatst, met enorme letters:

"WORDT JIJ DE NIEUWE KAMPIOEN?"



[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 16-08-2006 19:46]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-08-2006 0:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

oja de wereld vergaat dan



Je moeder.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-08-2006 0:54 by jbassist Profiel van jbassist

Zo van: het zal mij mijn ballen jeuken


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 1:19 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 16 augustus 2006 19:45 schreef WhiteRider het volgende:
Ik sta af en toe met trillende poten in de afwerking. Je hebt werkelijk waar geen idee van de HORROR die wij door onze drukpersen moeten laten gaan.

Edit:

Laatst, met enorme letters:

"WORDT JIJ DE NIEUWE KAMPIOEN?"



LOL! Vreselijk idd maar ik verwachtte eigenlijk "KAMPJOEN" dus dat valt nog mee...



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:32 by Smoochy Profiel van Smoochy

Schoonvader Floyd Landis pleegt zelfmoord

anp | Gepubliceerd op 17 augustus 2006, 08:41
Laatst bijgewerkt op 17 augustus 2006, 08:47

SAN DIEGO - De schoonvader van de omstreden Tour de France-winnaar Floyd Landis heeft zelfmoord gepleegd. Dat maakten de autoriteiten in San Diego (Californië) woensdagavond bekend.


David Witt (57), die goed bevriend was met de van doping verdachte wielrenner, schoot zichzelf dinsdag dood. Witt en Landis werden huisgenoten in 1998, kort nadat de latere Tour-kampioen naar San Diego was verhuisd. Ze hadden dezelfde fietscoach. Witt stelde Landis voor aan diens toekomstige vrouw Amber. Zij is een dochter van de vrouw van Witt uit een vorig huwelijk.

Witt had een restaurant in San Diego, waar hij allerlei Landis-memorabilia tentoonstelde. Hij was deze zomer in Frankrijk waar hij Landis zag winnen.

Hmmmm...........



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-08-2006 12:35 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

nu landis zelf nog


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:52 by Smoochy Profiel van Smoochy

SGP-jongeren willen Madonna-concert kuisen

anp | Gepubliceerd op 17 augustus 2006, 11:59
Laatst bijgewerkt op 17 augustus 2006, 12:07

AMSTERDAM - De SGP-jongeren vinden dat een godslasterlijke scène uit het concert van popster Madonna moet worden verwijderd, als zij op 3 en 4 september in de Amsterdam ArenA optreedt. Ze gaan vragen aan justitieminister Donner of het betreffende tafereel verboden kan worden.


De 47-jarige Amerikaanse zangeres zorgt in het kader van haar Confessions Tour in diverse landen voor ophef. Tijdens het lied 'Live to Tell' hangt ze namelijk aan een kruis met een doornenkroon op haar hoofd.

Om die reden mocht de popdiva in Rusland niet optreden op het Rode Plein in Moskou. Het spektakel moest volgens de autoriteiten daar zo ver mogelijk worden weggehouden van de orthodoxe heiligdommen in het centrum van de Russische hoofdstad. Ook in Rome, dicht bij het Vaticaan, konden velen Madonna's actie niet waarderen. In Duitsland heeft de justitie aangekondigd het concert bij te wonen om zelf te constateren of er iets strafbaars gebeurt.

Vergunningverlener

Justitie in Nederland doet dat laatste niet. ,,Vooraf kunnen wij een concert, of een scène daarin, niet verbieden'', legt een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Amsterdam uit. ,,Alleen als iemand aangifte doet, kunnen we achteraf actie ondernemen. De gemeente Amsterdam is vergunningverlener. Die zou eventueel wel vooraf maatregelen kunnen treffen'', aldus de zegsvrouw.

De jongerenorganisatie van de SGP is naar eigen zeggen met ruim 12.000 leden de grootste politieke jongerenorganisatie van Nederland. Via de Tweede Kamer-fractie van de SGP willen de jongeren hun verzoek aan Donner overbrengen. Als dat niet lukt, sturen ze zelf een brief. De jongeren willen dat artikel 147 van het wetboek van strafrecht wordt ingezet. Daarin wordt smalende godslastering verboden.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2006 12:58 by MMayo Profiel van MMayo

Psylocin Chocolate!

SCHIPHOL - De marechaussee op Schiphol waarschuwt voor chocoladerepen met een hallucinerende werking die op de luchthaven circuleren. De politiedienst kwam de reep 'NOIR de NOIR' op het spoor nadat een dakloze die de reep had gegeten niet alleen ziek werd, maar ook last kreeg van allerlei waanbeelden en angsten.

"De waanbeelden gingen zelfs zo ver dat deze man uniformen voor trouwjurken aanzag", vertelt woordvoerder Rob Stenacker van de marechaussee. "Inmiddels heeft het Nederlands Forensisch Instituut een zelfde reep die we vonden, onderzocht. Daaruit bleek dat er de hallucinerende stof psilocine in was verwerkt. Deze stof wordt aangemerkt als een harddrug." Psilocine is een van de psychoactieve stoffen die in paddo's zitten.

Drugs

De marechaussee waarschuwt nu, omdat de reep regelmatig op de luchthaven wordt aangetroffen. Stenacker: "We vermoeden dat reizigers de repen ergens anders vandaan hebben, maar die niet durven mee te nemen op hun vlucht, omdat er drugs in zitten. Daarom worden ze op het vliegveld achterlaten. We willen nietsvermoedende mensen waarschuwen voor de gevolgen van het eten van deze repen. De kans bestaat ook dat kinderen er een vinden en opeten."

Het gaat om een bruine reep chocolade die is onderverdeeld in twee stroken van ongeveer 10 centimeter lang. De verpakking is zwart/bruin/goudkleurig met in gouden letters de opschriften NOIR de NOIR en 72 procent cacao


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-08-2006 12:59 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

laat die doos nou een kroontje opzetten als ze wil, alleen omdat een man het ooit gedaan heeft, zou een vrouw het niet mogen doen? - discriminatie I say!


hmmmm... mushroombars.. .. maar een hele eten kan wel erg heavy en gevaarlijk zijn, zeker voor de nietsvermoedende persoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 17-08-2006 13:00]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-08-2006 15:08 by Iskariot Profiel van Iskariot

Kleuter van 4 gaf leiding aan jeugdbende

Uitgegeven: 17 augustus 2006 14:03
WARSCHAU - De politie in het Poolse Krakow heeft donderdag een jeugdbende opgerold die werd geleid door een kleuter van vier. De bende beroofde andere kinderen, die met zakmessen en wapenstokken werden bedreigd.

De politie ontving al weken klachten van ouders dat hun kinderen werden beroofd. De jeugdbende bestond uit zeven kinderen, in leeftijd variërend van vier tot dertien jaar. De 4-jarige bendeleider was tevens het jongste lid van de groep.

Hij koos de slachtoffers uit en bepaalde de plaatsen waar de overvallen moesten plaatsvinden, meestal een park of een tuin. Buren reageerden verbaasd op de arrestaties, omdat de bendeleden zich voor de rest in het dagelijkse leven netjes gedroegen.




Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 17-08-2006 16:37 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz


Dat kind zal later een succesvolle loopbaan hebben.


Verrassend triviaal


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-08-2006 20:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 augustus 2006 22:55 schreef Oud Vuil het volgende:
Amerika?
Wie wilt er terug gaan schieten op Israel/Amerika?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 17-08-2006 20:30 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

-t


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-08-2006 20:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Mwoah, ik weet het niet, hoor. Misschien hebben ze daar wel ondertussen kernwapens, of iig bijna. Als je maar geld hebt. Wie zal het zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-08-2006 20:46]



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-08-2006 10:45 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Bom ontploft in binnenstad Utrecht

Uitgegeven: 18 augustus 2006 09:18
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 09:55

UTRECHT - Een explosief is vrijdagochtend ontploft in de Utrechtse binnenstad. De ruiten van meerdere huizen in de omgeving van de Kerkstraat sneuvelden door de klap. Er zijn geen gewonden gevallen, meldt de politie. Onderzocht wordt of het gaat om een spijkerbom. De politie onderzoekt vrijdag wat de ontploffing veroorzaakte. Ook hoort ze getuigen.

De explosie vond tegen 05.30 uur plaats in een steegje naast een woning. De politie kan nog niet zeggen wat er precies is gebeurd. "Het lijkt misschien opzettelijk gedaan, maar dat gaan we uitzoeken." Volgens omwonenden ging het om een "enorme klap".

..lekker wakker worden


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2006 10:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

halluf zes, fucking vroeg


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-08-2006 11:00 by Staalman Profiel van Staalman

Toen was ik al wakker...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-08-2006 11:04 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 18 augustus 2006 10:57 schreef Jenje het volgende:
halluf zes, fucking vroeg
idd! hadden ze best ff rekening mee kunnen houden.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-08-2006 11:07 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2006 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 augustus 2006 11:04 schreef FRNK het volgende:
idd! hadden ze best ff rekening mee kunnen houden.
Juist!

Doe dat om een uur of elf .. heb je tenminst6e ook wat doden .. ook wel zo leuk


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-08-2006 11:14 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 18 augustus 2006 11:12 schreef Jenje het volgende:
Juist!

Doe dat om een uur of elf .. heb je tenminst6e ook wat doden .. ook wel zo leuk


Doe even normaal ja!!!



































Elf uuur vindt ik ook nog aan de vroege kant!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2006 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kutstudentje!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-08-2006 0:23 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Godverdomme!


Duitsland aan terreuraanslag ontsnapt

Uitgegeven: 18 augustus 2006 18:38
MUNCHEN - Duitsland is eind vorige maand hoogstwaarschijnlijk aan een terroristische aanslag ontsnapt. De Duitse politie meldde vrijdag dat kofferbommen die op 31 juli in twee regionale treinen bij Koblenz en Dortmund waren aangetroffen, alleen door een constructiefout niet zijn ontploft.

De politie heeft twee verdachten weten te identificeren door opnamen van bewakingscamera's op stations. Op de beelden zijn de donkerharige mannen te zien die de koffers perrons van een station in Keulen oprijden. De twee treinen reden daarvandaan richting Koblenz en Dortmund. De politie heeft 50.000 euro uitgeloofd voor de gouden tip die leidt tot de arrestatie van het duo.

Afpersing

Het Openbaar Ministerie, dat eerder wees op de mogelijkheid van afpersing, meldde vrijdag zeer sterke aanwijzingen te hebben dat het ging om een mislukte terroristische aanslag. "We werken momenteel met de aanname dat dit het werk was van een terroristische groepering in Duitsland en dat het de bedoeling was een groot aantal mensen te doden", aldus de openbaar aanklager in de zaak.

Uit het onderzoek van justitie blijkt een mogelijk verband met Libanon. In een van de koffers is een briefje met een Arabisch opschrift en een Libanees telefoonnummer aangetroffen.

De twee identieke zwarte koffers waren gevuld met flessen met propaangas, ontstekingsmechanismen, metaaldraad, batterijen en flesjes gevuld met een ontvlambare vloeistof. De kofferbommen zouden tien minuten voor aankomst in de stations hebben moeten ontploffen, blijkt uit onderzoek.

http://www.nu.nl/news/805569/21/Duitsland_aan_terreuraanslag_ontsnapt.html

en http://www.tagesschau.de/aktuell/meldungen/0,1185,OID5822896,00.html

Ome Lain reist regelmatig met één van die treinen naar Dortmund. (Op weg naar Wuppertal, uiteraard)

Als er iets ontploft en ik ben ineens niet meer te bereiken...

Zal de groeten aan Jon doen


Bruce Banner


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-08-2006 0:27 by Argus Profiel van Argus

Volgende week vlieg ik weer eens op Londen.
Dus als jullie me missen daarna...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen