IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-07-2006 11:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 juli 2006 11:37 schreef attila_de_hun het volgende:
wat zou dan een in jou ogen geschikte straf zijn?
Gedwongen in een slagerij werken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2006 11:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 juli 2006 11:37 schreef Misanthrope het volgende:
E

Ik ben in dit opzicht een gigantisch groene hippie,


het is dat ik al zat....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 11:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 juli 2006 11:37 schreef attila_de_hun het volgende:
wat zou dan een in jou ogen geschikte straf zijn?


Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je voor mishandeling van een mens ook iets in die orde van grootte krijgt in de VS. M.a.w.: het zou hier lager moeten zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-07-2006 11:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 juli 2006 11:38 schreef attila_de_hun het volgende:
het is dat ik al zat....
Gheghe, je weet ondertussen toch wel dat ik een milieufanaat ben...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 juli 2006 11:38 schreef Chelman het volgende:
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je voor mishandeling van een mens ook iets in die orde van grootte krijgt in de VS. M.a.w.: het zou hier lager moeten zijn.
Maar het gaat om de mishandleing .. niet om het slachtoffer .. slachtoffergrelateerd denken is erg SP


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2006 11:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 juli 2006 11:39 schreef Misanthrope het volgende:
Gheghe, je weet ondertussen toch wel dat ik een milieufanaat ben...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 11:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 juli 2006 11:37 schreef Misanthrope het volgende:
Een mug is naar alle waarschijnlijkheid gevaarlijk voor mij, omdat een mug mijn bloed wil drinken en met z'n vieze snuit in mij prikt. Daarom mep ik hem dood.

Een hond opgevoed door andere mensen is waarschijnlijk niet gevaarlijk voor mij. Daarom mep ik hem niet dood. Tenzij de hond wel gevaarlijk voor mij is, maar dan word ik er ook niet voor gestraft.

Ik ben in dit opzicht een gigantisch groene hippie, maar muggen zijn gevaarlijk voor mij en dienen daarom te sterven.


Potentieel gevaar is geen criterium anders zou je alle Marokkanen kunnen opsluiten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 juli 2006 11:46 schreef Chelman het volgende:
Potentieel gevaar is geen criterium anders zou je alle Marokkanen kunnen opsluiten.
Daar komt dan juist de knuffelmentaliteit om de hoek ... een hond die vals is wordt afgemaakt (terecht!) een moordenaar krijgt alleen maar cel ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-07-2006 11:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 juli 2006 11:46 schreef Chelman het volgende:
Potentieel gevaar is geen criterium anders zou je alle Marokkanen kunnen opsluiten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2006 11:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 juli 2006 11:53 schreef Jenje het volgende:
Daar komt dan juist de knuffelmentaliteit om de hoek ... een hond die vals is wordt afgemaakt (terecht!) een moordenaar krijgt alleen maar cel ...


dit komt eerder door de redenatie :mensen>>>>> dieren


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-07-2006 11:56 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 28 juli 2006 11:46 schreef Chelman het volgende:
Potentieel gevaar is geen criterium anders zou je alle Marokkanen kunnen opsluiten.

Met die redenatie kan je TBS ook afschaffen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 juli 2006 11:54 schreef attila_de_hun het volgende:
dit komt eerder door de redenatie :mensen>>>>> dieren
Ja knuffelmentaliteit .. mens afmaken/inslapen is zielug


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Argh de mongool:


Eelde zit met slangen in de maag

Uitgegeven: 28 juli 2006 15:27
Laatst gewijzigd: 28 juli 2006 15:36

ASSEN/EELDE - Eelde kampt al jaren met in het wild glibberende Russische rattenslangen. De laatste tijd zijn er bij de gemeente Tynaarlo veel klachten uit de buurt binnengekomen over de dieren, die twee meter lang kunnen worden.

De gemeente neemt de klachten serieus en schakelt een extern bureau uit Delft in om te onderzoeken hoeveel slangen er rondkruipen en hoe die dieren moeten worden bestreden.


Schrik

Dinsdag houdt de gemeente voor de bezorgde buurtbewoners een informatieavond in een bowlingcentrum in hun woonplaats. De dieren zijn volgens een gemeentewoordvoerster ongevaarlijk. "Ze jagen hooguit schrik aan, als ze worden opgemerkt. De beesten zijn erg schuw en kruipen het liefst weg", legt de woordvoerster uit.

Volgens de buurtbewoners gaat het om tientallen slangen. Bioloog Popke van der Molen uit Eelde wordt verantwoordelijk gehouden voor dit probleem. Zo'n tien jaar geleden dumpten mensen jonge Russische rattenslangen in de ecologische tuin van de bioloog. "Ik heb hiervoor geen toestemming gegeven, maar er ook geen punt van gemaakt. De diertjes zouden een winter toch niet overleven, dacht ik", aldus de bioloog.

Enkele jaren later werd de eerste rattenslang in het wild gesignaleerd. "En nu zitten we met ruim tweehonderd van die exemplaren die op en nabij het vliegveld rondkruipen", vertelt Van der Molen.

Slangenvangers

Hij geeft op 26 augustus in zijn woning een lezing over deze dieren. "Ze zijn volstrekt ongevaarlijk en zelfs nuttig. De slangen eten jonge muizen en ratten. Sinds wij rattenslangen in de tuin hebben, hebben wij geen muizenplaag meer gehad", benadrukte Van der Molen. Hij heeft inmiddels een netwerk opgezet van slangenvangers om de dieren te vangen. "Geen gemakkelijke klus. Ik probeer de slangen onder te brengen bij slangenliefhebbers die deze dieren in een terrarium houden".



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 16:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 juli 2006 11:56 schreef Iskariot het volgende:
Met die redenatie kan je TBS ook afschaffen.
TBS is geen straf maar een behandeling.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2006 16:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

dat was gisteren op het nieuws. die vent dacht: laat ik eesn effe wat slangen in de tuin loslaten. wat een domoor zeg. als je de geschiedenis kent van mensen die dachten effe een plantje of een beestje los te laten in de natuur dan weet je dat dat soms enorm uit de hand kan lopen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 16:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

en dat noemt zich een bioloog


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2006 16:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 juli 2006 16:32 schreef Jenje het volgende:
en dat noemt zich een bioloog


een enorme domme bioloog in ieder geval.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

zal wel oud zijn ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2006 16:42 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Mooie kutbioloog inderdaad, want een beetje slangenhobbyist weet dat deze soort zich ophoudt in de streek Rusland/China, waar de winters behoorlijk koud zijn. Deze soort gaf ikzelf een winterslaap van 4 maand op zolder. Keiharde slangensoort die zich hier met gemak kan handhaven. Wetenschappelijke naam was Elaphe Schrenkki. De ondersoort Elaphe Schrenkki Anomale kan zich ook gemakkelijk handhaven hier.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2006 16:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En deze vorm van faunavervalsing kan idd gruwelijk uit de hand lopen. Voorbeelden te over: Padden in Australie, ratten op datzelfde continent, en ik wil niet eens weten hoeveel roodwangschildpadden er inmiddels vrij rondzwemmen in Nederland....


spelfout weggehaald...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-07-2006 16:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 28 juli 2006 11:17 schreef Schaep het volgende:
Ik zou eerder de drang voelen om een mens neer te steken dan een hond



stay br00tal.


Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-07-2006 18:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 juli 2006 16:32 schreef attila_de_hun het volgende:
dat was gisteren op het nieuws. die vent dacht: laat ik eesn effe wat slangen in de tuin loslaten. wat een domoor zeg. als je de geschiedenis kent van mensen die dachten effe een plantje of een beestje los te laten in de natuur dan weet je dat dat soms enorm uit de hand kan lopen

aan de andere kant maakt het niet zoveel uit, het blijft natuur, vogels strooien ook overal nieuwe planten met zich mee en zij krijgen er geen schuld van maar juist lof.

al is het in australie natuurlijk behoorlijk uit de hand gelopen en verpest het de gevestigde fauna. maarja dat hoort ook bij de natuur.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2006 18:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 juli 2006 18:16 schreef ElitE het volgende:
aan de andere kant maakt het niet zoveel uit, het blijft natuur, vogels strooien ook overal nieuwe planten met zich mee en zij krijgen er geen schuld van maar juist lof.

al is het in australie natuurlijk behoorlijk uit de hand gelopen en verpest het de gevestigde fauna. maarja dat hoort ook bij de natuur.
vogels verspreiden zaden van planten die hier al voor komen, Deze slang hoort hier niet, en moet maar weer terug naar zijn eigen land ..

Hmm wacht ff ..


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-07-2006 18:18 by Iskariot Profiel van Iskariot

Poolse president wil doodstraf in EU

Uitgegeven: 28 juli 2006 17:09
Laatst gewijzigd: 28 juli 2006 17:30
WARSCHAU - De conservatieve Poolse president Lech Kaczynski pleit voor de invoering van de doodstraf in de Europese Unie. "Landen die de doodstraf opgeven, geven de crimineel een ongelofelijk voordeel op het slachtoffer, het voordeel van leven boven de dood", zei het staatshoofd vrijdag op de Poolse radio.

In alle 25 EU-landen is de doodstraf afgeschaft. Voor de tien landen die in 2004 toetraden was het een voorwaarde om toegelaten te worden tot de unie. "We moeten hierover discussiëren in Europa. Ik denk dat de tijd daar is dat Europa haar standpunt over dit onderwerp bijstelt", aldus Kaczysnki.

Lech Kaczynski en zijn tweelingbroer, premier Jaroslaw Kaczynski, wonnen vorig jaar de presidents- en parlementsverkiezingen in Polen met onder meer hun harde standpunten over de bestrijding van corruptie en criminaliteit. Hun conservatieve en nationalistische retoriek valt slecht bij veel EU-partners. De vrees bestaat dat Polen geïsoleerd raakt binnen de unie.


Ik ruik een nieuwe LPF-er


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 18:32 by Chelman Profiel van Chelman

PiS is dan wel een kutpartij (met hun economisch wanbeleid) maar wat de doodstraf betreft volgt hij tenminste wat de meerderheid van de bevolking wilt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen