IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-08-2006 1:31 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

‘Legbatterij-kippen zijn hartstikke happy’

Gepubliceerd op dinsdag 08 augustus 2006

De Hardenbergse pluimveearts Rowdy Jetze Plantema noemt de dierenactivisten van stichting Wakker Dier al jarenlang ‘terroristen’ vanwege hun strijd tegen legbatterijen. De stichting spande een kort geding aan tegen Plantema. Woensdag volgt uitspraak in de zaak. Planet sprak met hem.
Wat verwacht u van de uitspraak?
“Ik verwacht dat ik moet gaan rectificeren. Mijn ervaring met rechters in dit land is dat ze altijd de andere kant uit kijken als ze linksradicalen moeten bestraffen. Er wordt er zelden een veroordeeld, het lijkt wel of die rechters zelf lid zijn van die organisaties. Het ellendige met die actievoerders is dat ze bijna altijd op een of andere stomme vormfout vrijkomen. Het is toch van de gekke dat ik niet mag zeggen dat het terroristen zijn, en zij wel dat Verdonk een moordenares is?”

Waarom noemt u ze terroristen? Ze gebruiken geen geweld.
“Ze gebruiken psychologische terreur om hun doel te bereiken. Ze gaan met busjes bejaarden demonstreren. Dat lijkt braaf, maar hun achterliggende gedachte is dat ze geweld gebruiken als supermarkten niet inbinden. Dat is geen gekke gedachte. Sjoerd van der Wouw van Wakker Dier was een goede vriend van Volkert van der G. En directeur Marianne Thieme was vroeger lid van de Bont voor Dieren, een groepering die geweld heeft gebruikt. Zo’n Van der Wouw loopt met een lampje door supermarkten om eieren te controleren. Supermarkteigenaren zijn doodsbang voor hem, ze zijn allemaal overgeschakeld op scharreleieren. Geen wonder, het is een gevaarlijk mens.”

Wat is er volgens u mis met scharreleieren?
“Wat ze bij Wakker Dier niet vertellen, is dat scharreleieren veel minder gezond zijn dan die uit een legbatterij. Kippen die buiten scharrelen, lopen veel sneller allerlei ziektes op. De eieren zijn dan automatisch minder gezond. Neem alleen al het dioxinegehalte van scharreleieren. Kippen pikken in de grond, krijgen dioxine binnen, en slaan dat op in de eidooier. Mensen eten al die dioxine op en dat is heel gevaarlijk. Door die feiten te verzwijgen, is Wakker Dier aan te klagen voor dood door schuld.”

In hoeverre geeft u om dierenwelzijn?
“Ik zal nooit, zoals Wakker Dier, het welzijn van een dier boven dat van de mens stellen. Maar dat buiten beschouwing gelaten, zijn ook legbatterij-kippen hartstikke happy. Dat kan niet anders, want ongelukkige kippen leggen geen eieren. Ik heb zelf kippen gehad dus ik kan het weten. Linkse activisten maken zich ook altijd erg druk om de honger in Afrika. Eén van de meest effectieve oplossingen is de legbatterij. Je kunt met weinig voer en ruimte zeer voedzame eieren en vlees produceren. Dat heet ‘voortschrijdend inzicht’. Je kunt daar wel tegen zijn, maar er moeten wel 6 miljard mensen gevoerd worden.”

Houdt u voortaan uw mond als de rechter u terugfluit?
“Geen denken aan. Luister: ik ben een calvinist en dus gezagstrouw. Ik zal me houden aan het oordeel van de rechter. Maar als ‘terroristen’ niet mag, dan zoek ik wel een mooiere omschrijving. Gewoon discussiëren met vegetariërs – of nog erger: veganisten - zie ik niet zitten. Uit ervaring weet ik dat dat geen zin heeft. Ze dulden geen tegenspraak. Ik zie het zo: als de mens gemaakt was om geen vlees te eten, dan had hij net als een koe wel drie voormagen gekregen. Graseters horen in de wei, niet op straat.”


http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=739877/sc=9a757f



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-08-2006 1:35 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 9 augustus 2006 1:31 schreef Audiophile het volgende:
Maar dat buiten beschouwing gelaten, zijn ook legbatterij-kippen hartstikke happy. Dat kan niet anders, want ongelukkige kippen leggen geen eieren. Ik heb zelf kippen gehad dus ik kan het weten.

Hoe weet hij dat? Kan hij alleen z'n pik erin murwen als de kip nat en dus geil, en dus happy is?

Voor zover ik weet MOET een kip eieren leggen omdat ze anders ontploft.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-08-2006 1:39 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 9 augustus 2006 1:35 schreef Slechtheid het volgende:
Hoe weet hij dat? Kan hij alleen z'n pik erin murwen als de kip nat en dus geil, en dus happy is?

Voor zover ik weet MOET een kip eieren leggen omdat ze anders ontploft.

Je hebt gelijk, het is maar een pluimvee arts...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2006 8:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 augustus 2006 1:35 schreef Slechtheid het volgende:
Hoe weet hij dat? Kan hij alleen z'n pik erin murwen als de kip nat en dus geil, en dus happy is?

Voor zover ik weet MOET een kip eieren leggen omdat ze anders ontploft.
.. en melk komt uit de fabriek he


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 09-08-2006 19:52 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

Borstkijkers leven gezonder

Goed nieuws voor mannen: Het staren naar de borsten van een vrouw is goed voor de gezondheid van een man. Het leidt er zelfs toe dat de levensverwachting vegroot wordt. Dit blijkt uit medisch onderzoek.
Volgens Dr. Karen Weathrerby de New England Journal of Medicine is tien minuten staren naar rondborstige vrouwen te vergelijken met een half uur fitness. Dr. Weatherby en drie mede-onderzoekers in ziekenhuizen in Frankfurt kwamen tot deze opmerkelijke conclusie na het vergelijken van de gezondhedistoestand van 200 mannen.

De helft van de mannen moest dagelijks naar vrouwenboezems kijken, de andere helft werd opgedragen om dat juist te voorkomen. Het onderzoek bracht na vijf jaar aan het licht dat borst-kijkers een lagere bloeddruk, een regelmatiger hartslag en minder hartkwalen hadden.

"Door seksuele opwinding gaat het hart sneller pompen, hetgeen de bloedcirculatie stimuleert", aldus Dr. Weatherby. "Er is geen twijfel mogelijk. Staren naar borsten maakt mannen gezonder. Uit ons onderzoek blijkt dat slechts een paar minuten staren naar borsten de kans op een hartaanval al met de helft vermindert."

"Ik raad iedere man van boven de 40 aan om dagelijks minstens 10 minuten naar borsten te kijken. Liefst D-cup of groter. Wij denken dat de gemiddelde man zijn leven daarmee met vijf jaar kan verlengen."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-08-2006 19:56 by aerodis Profiel van aerodis

jah.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-08-2006 19:58 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Oh, yeah, nu hebben we geen excuus meer nodig, het is nu een feit!



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-08-2006 0:38 by Iskariot Profiel van Iskariot

'Iraniërs onder gedode Hezbollah-strijders'

Uitgegeven: 9 augustus 2006 23:49
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2006 23:52
JERUZALEM - Onder Hezbollah-strijders die gedood zijn in Zuid-Libanon zijn ook Iraniërs aangetroffen. Het zou gaan om leden van de Iraanse Revolutionaire Garde. Dat meldde de Israëlische televisiezender Kanaal 10 op gezag van diplomatieke bronnen.

De Iraniërs zouden zijn geïdentificeerd door papieren die ze bij zich zouden hebben gehad.


Wanneer gaat Iran plat?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2006 0:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 augustus 2006 19:52 schreef BitchSlap het volgende:
Borstkijkers leven gezonder

Goed nieuws voor mannen: Het staren naar de borsten van een vrouw is goed voor de gezondheid van een man. Het leidt er zelfs toe dat de levensverwachting vegroot wordt. Dit blijkt uit medisch onderzoek.
Volgens Dr. Karen Weathrerby de New England Journal of Medicine is tien minuten staren naar rondborstige vrouwen te vergelijken met een half uur fitness. Dr. Weatherby en drie mede-onderzoekers in ziekenhuizen in Frankfurt kwamen tot deze opmerkelijke conclusie na het vergelijken van de gezondhedistoestand van 200 mannen.

De helft van de mannen moest dagelijks naar vrouwenboezems kijken, de andere helft werd opgedragen om dat juist te voorkomen. Het onderzoek bracht na vijf jaar aan het licht dat borst-kijkers een lagere bloeddruk, een regelmatiger hartslag en minder hartkwalen hadden.

"Door seksuele opwinding gaat het hart sneller pompen, hetgeen de bloedcirculatie stimuleert", aldus Dr. Weatherby. "Er is geen twijfel mogelijk. Staren naar borsten maakt mannen gezonder. Uit ons onderzoek blijkt dat slechts een paar minuten staren naar borsten de kans op een hartaanval al met de helft vermindert."

"Ik raad iedere man van boven de 40 aan om dagelijks minstens 10 minuten naar borsten te kijken. Liefst D-cup of groter. Wij denken dat de gemiddelde man zijn leven daarmee met vijf jaar kan verlengen."



nou len, mag je vrijdag mn leven verlengen


Je moeder.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-08-2006 1:01 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Kijk, dat is goed nieuws! ANDRE!


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 10-08-2006 1:04 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 9 augustus 2006 19:52 schreef BitchSlap het volgende:
Borstkijkers leven gezonder

Goed nieuws voor mannen: Het staren naar de borsten van een vrouw is goed voor de gezondheid van een man. Het leidt er zelfs toe dat de levensverwachting vegroot wordt. Dit blijkt uit medisch onderzoek.
Volgens Dr. Karen Weathrerby de New England Journal of Medicine is tien minuten staren naar rondborstige vrouwen te vergelijken met een half uur fitness. Dr. Weatherby en drie mede-onderzoekers in ziekenhuizen in Frankfurt kwamen tot deze opmerkelijke conclusie na het vergelijken van de gezondhedistoestand van 200 mannen.

De helft van de mannen moest dagelijks naar vrouwenboezems kijken, de andere helft werd opgedragen om dat juist te voorkomen. Het onderzoek bracht na vijf jaar aan het licht dat borst-kijkers een lagere bloeddruk, een regelmatiger hartslag en minder hartkwalen hadden.

"Door seksuele opwinding gaat het hart sneller pompen, hetgeen de bloedcirculatie stimuleert", aldus Dr. Weatherby. "Er is geen twijfel mogelijk. Staren naar borsten maakt mannen gezonder. Uit ons onderzoek blijkt dat slechts een paar minuten staren naar borsten de kans op een hartaanval al met de helft vermindert."

"Ik raad iedere man van boven de 40 aan om dagelijks minstens 10 minuten naar borsten te kijken. Liefst D-cup of groter. Wij denken dat de gemiddelde man zijn leven daarmee met vijf jaar kan verlengen."







cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-08-2006 1:28 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

en kontkijkers?


Faustian Spirit of the Earth


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-08-2006 9:25 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

ligt ad kont


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2006 10:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Singles sterven jonger'

Uitgegeven: 10 augustus 2006 06:39

LOS ANGELES - Mensen die nooit trouwen lopen een veel groter risico om op jonge leeftijd te sterven dan mensen die wel in het huwelijksbootje stappen. Dat blijkt uit onderzoek door de Universiteit van Californië in Los Angeles, waarvan de resultaten donderdag worden gepubliceerd.

De onderzoekers bestudeerden de gegevens van 67.000 Amerikanen tussen 1989 en 1997, waarbij zij rekening hielden met factoren als leeftijd en gezondheid. Zij ontdekten dat mensen die gedurende die periode alleen waren, 58 procent meer kans hadden om te sterven dan mensen die getrouwd waren. Bij gescheiden singles was dat 27 procent, bij weduwen en weduwnaars 40 procent.

Volgens de onderzoekers komt dat omdat alleenstaanden vaker in een sociaal isolement zitten, zonder partner of kinderen die zich om hen bekommeren. Ook hebben singles vaker wisselende sekscontacten en lopen zijn zo meer risico om bijvoorbeeld aids op te lopen.

Overgewicht

Daar staat tegenover dat vrijgezellen over het algemeen minder drinken, meer bewegen en minder kampen met overgewicht.

- - - - - - - - - - - - - - -

... vrijgezellen hebben meer kans om te sterven ..

ik geloof dat voor iedereen die kans gelijk is ... 100% ...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-08-2006 10:02 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 augustus 2006 19:52 schreef BitchSlap het volgende:
Borstkijkers leven gezonder

Goed nieuws voor mannen: Het staren naar de borsten van een vrouw is goed voor de gezondheid van een man. Het leidt er zelfs toe dat de levensverwachting vegroot wordt. Dit blijkt uit medisch onderzoek.
Volgens Dr. Karen Weathrerby de New England Journal of Medicine is tien minuten staren naar rondborstige vrouwen te vergelijken met een half uur fitness. Dr. Weatherby en drie mede-onderzoekers in ziekenhuizen in Frankfurt kwamen tot deze opmerkelijke conclusie na het vergelijken van de gezondhedistoestand van 200 mannen.

De helft van de mannen moest dagelijks naar vrouwenboezems kijken, de andere helft werd opgedragen om dat juist te voorkomen. Het onderzoek bracht na vijf jaar aan het licht dat borst-kijkers een lagere bloeddruk, een regelmatiger hartslag en minder hartkwalen hadden.

"Door seksuele opwinding gaat het hart sneller pompen, hetgeen de bloedcirculatie stimuleert", aldus Dr. Weatherby. "Er is geen twijfel mogelijk. Staren naar borsten maakt mannen gezonder. Uit ons onderzoek blijkt dat slechts een paar minuten staren naar borsten de kans op een hartaanval al met de helft vermindert."

"Ik raad iedere man van boven de 40 aan om dagelijks minstens 10 minuten naar borsten te kijken. Liefst D-cup of groter. Wij denken dat de gemiddelde man zijn leven daarmee met vijf jaar kan verlengen."



Zo dit nieuws uitgeprint en bij ons op het kantoor hangen....check


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-08-2006 10:12 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Was paar jaar geleden toch al bekend?

Of alleen bij mij


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-08-2006 11:11 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 10 augustus 2006 0:40 schreef karnivoor het volgende:
nou len, mag je vrijdag mn leven verlengen


zo, jij hebt bést mazzel idd


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-08-2006 11:29 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 augustus 2006 10:12 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Was paar jaar geleden toch al bekend?

Of alleen bij mij


Jij ben gewoon een viezerik

Borstengluurder...zoiets doe ik nooit

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 10-08-2006 11:29]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2006 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 augustus 2006 11:11 schreef BitchSlap het volgende:
zo, jij hebt bést mazzel idd


quote:
Op 9 augustus 2006 19:52 schreef BitchSlap het volgende:
.. Liefst D-cup of groter ..


Nee hoor ..


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-08-2006 11:46 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 10 augustus 2006 11:29 schreef Vikingblood het volgende:
Jij ben gewoon een viezerik

Borstengluurder...zoiets doe ik nooit


Ik vind het gewoon lekker!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2006 15:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Woei!


Dode door vervuilde heroïne in Den Bosch

Uitgegeven: 10 augustus 2006 14:59

DEN BOSCH - Een 39-jarige man in Den Bosch is overleden, doordat hij vermoedelijk vervuilde heroïne heeft gebruikt. Dat meldde een woordvoerder van de politie donderdag. Agenten troffen de Bosschenaar donderdagochtend dood aan in een woning aan de Trombone.

Volgens de woordvoerder is uit een eerste onderzoek naar de doodsoorzaak gebleken dat de man vermoedelijk vervuilde heroïne heeft gebruikt.


Omdat de vervuilde drugs meer slachtoffers kunnen maken, heeft de politie verscheidene hulpverleningsinstanties in de stad op de hoogte gebracht.

De zegsman sluit niet uit dat meer mensen


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-08-2006 16:11 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

mooi


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-08-2006 19:30 by Iskariot Profiel van Iskariot

Gratis sterilisatie voor Argentijnen

Uitgegeven: 10 augustus 2006 17:26
BUENOS AIRES - Het Argentijnse parlement heeft donderdag besloten vasectomie voor iedereen mogelijk te maken, ondanks verzet van de rooms-katholieke kerk in het Zuid-Amerikaanse land. De staat gaat voortaan voor de kosten van elke ingreep opdraaien.

Belangstellenden hoeven geen medische reden meer aan te voeren. Ook is geen toestemming van een partner meer nodig. Het besluit komt enkele dagen na een noodkreet van een Argentijnse vader van 37 kinderen.

De werkeloze en arme schilder (44) eiste een recht op sterilisatie, zodat er een einde zou komen aan de geboortegolf die hij veroorzaakt.
Sterilisatie was tot nu toe alleen tegen forse betaling mogelijk.

De geile beer


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-08-2006 9:16 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Bejaarde (86) rijdt ruim 900 kilometer om

Uitgegeven: 11 augustus 2006 06:49
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2006 08:54

AMSTERDAM - Een 86-jarige man uit Amersfoort raakte woensdag op weg naar het Gelderse Doetinchem de weg kwijt, waardoor hij meer dan negenhonderd kilometer had omgereden. Dat meldt De Telegraaf vrijdag.

Hij was 's ochtends vroeg uit Amersfoort vertrokken, maar was 's nachts nog niet in Doetinchem aangekomen. Een autorit van Amersfoort naar Doetinchem duurt volgens de ANWB normaal ongeveer een uur en de afstand bedraagt een kleine 90 kilometer.


De bejaarde raakte de weg volledig kwijt en belandde uren later in Deest, vlakbij Nijmegen. Buurtbewoners die de man 's nachts dertig kilometer per uur zagen rijden waar tachtig was toegestaan, waarschuwden de politie.

De politie zette de man aan de kant van de weg en toen bleek dat hij al vroeg in de ochtend was vertrokken. De Amersfoorter dacht zelf dat hij in Den Bosch was.

De ouwe demente borrelnoot


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-08-2006 9:31 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen