IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-07-2006 18:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De bevolking van Polen of de EU?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 18:37 by Chelman Profiel van Chelman

Is hij de president van EU?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-07-2006 18:39 by Smoochy Profiel van Smoochy

Dat hij de doodstraf wil invoeren in Polen is tot daar aan toe. Ik ben ook voor de doodstraf, maar om dat nu door te gaan drukken bij de EU.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-07-2006 19:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Precies, houd je bij je leest denk ik dan. Weer zo'n pief met grootheidswaanzin.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-07-2006 20:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 juli 2006 18:39 schreef Smoochy het volgende:
Dat hij de doodstraf wil invoeren in Polen is tot daar aan toe. Ik ben ook voor de doodstraf, maar om dat nu door te gaan drukken bij de EU.
Voordat hij de doodstraf in Polen door kan voeren, moet hij de doodstraf in de EU legaliseren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-07-2006 20:04 by Smoochy Profiel van Smoochy

Is dat zo?. Dat wist ik niet. Ik dacht dat elk land zijn eigen wet mocht samenstellen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-07-2006 20:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 juli 2006 19:14 schreef Mutilator het volgende:
Precies, houd je bij je leest denk ik dan. Weer zo'n pief met grootheidswaanzin.


Waarom houdt hij zich niet bij zijn leest? Hij zegt op een Pools programma dat men in Europa deze discussie op zou moeten starten. Heb jij ergens bronnen waaruit blijkt dat hij dit in Brussel aan het pushen is? Nee. Dat komt omdat hij dit niet serieus wilt doorzetten maar gewoon wat scene-points aan het verdienen is.

Als hij dit inderdaad wilde doorzetten dan zou hij dit trouwens juist bij Europa moeten aankaarten om de reden dat Misanthrope aangaf. Als Brinkman gentech experimenten wilt uitbreiden dan moet hij ook helaas de goedkeuring van Europa hebben...dat is een van de negatieve kanten van de EU.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2006 0:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juli 2006 20:15 schreef Chelman het volgende:
...Dat komt omdat hij dit niet serieus wilt doorzetten maar gewoon wat scene-points aan het verdienen is.


Stemmingmakerij dus; deze muppets maken hun imago van Waldorf & Stadler dus ook inhoudelijk waar.

quote:
Als hij dit inderdaad wilde doorzetten dan zou hij dit trouwens juist bij Europa moeten aankaarten om de reden dat Misanthrope aangaf. Als Brinkman gentech experimenten wilt uitbreiden dan moet hij ook helaas de goedkeuring van Europa hebben...dat is een van de negatieve kanten van de EU.


Lijkt me juist logisch, als unie zijnde, dat je de boel op een aantal essentiele punten op 1 lijn krijgt/houdt; niet bepaald negatief dus, wel log, maar ook dat is logisch op zo'n schaal.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-07-2006 1:54 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 juli 2006 20:04 schreef Smoochy het volgende:
Is dat zo?. Dat wist ik niet. Ik dacht dat elk land zijn eigen wet mocht samenstellen.


Dan hadden ze ook geen voorwaarden hoeven te stellen om aan de EU te mogen toetreden...

Deze Poolse president doet overigens wat alle 'ambitieuze' staatshoofden/verkiesbare kamerleden etc, etc.. doen. Zeggen wat het volk wil horen .

De doodstraf herinvoeren lukt hem toch nooit.

(In sommige gevallen is dat jammer).


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2006 12:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 juli 2006 18:17 schreef Jenje het volgende:
vogels verspreiden zaden van planten die hier al voor komen, Deze slang hoort hier niet, en moet maar weer terug naar zijn eigen land ..

Hmm wacht ff ..

hoe denk je dat al die plantjes heir zijn gekomen, trekvogels komen ook ergens anders hoor?

en anders horen we met z'n alle nog steeds in afrika of op het plekje waar we geboren zijn...

ik zeg niet dat het niet uitmaakt waar we dieren heen verspreiden, maar in het wild komt het ook erg veel voor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-07-2006 13:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 juli 2006 12:44 schreef ElitE het volgende:
hoe denk je dat al die plantjes heir zijn gekomen, trekvogels komen ook ergens anders hoor?

en anders horen we met z'n alle nog steeds in afrika of op het plekje waar we geboren zijn...

ik zeg niet dat het niet uitmaakt waar we dieren heen verspreiden, maar in het wild komt het ook erg veel voor.


in de mate waarmee nu soorten door de mens wordt verspreid gebeurt "van nature", dus laten we zeggen, niet door mensen beïnvloed een keer in de zoveel 100.000 jaar, namelijk als er een continent tegen eenander aanbotst. Bijvoorbeeld toendertijd toen beide amerika's tegen elkaar aanbotsten waar veel soorten van noord naar zuid trokken.
en of het nu "natuurlijk" is verder een diep filosofische discussie die naar mijn menig ondergeschikt gemaakt moet worden aan de daadwerkelijk praktische gevolgen die kunnen optreden. Heel vaak gebeurt er niets, (de ingevoerde organismen gaan gewoon dood dus, of blijven slechts in ene beperkt aantal aanwezig) maar als het mis gaat dan kan het ook echt mis gaan. Los van het uitroeien van locale soorten kan er ook veel economische schade worden aangericht .In australië kunnen ze echt niet lachen met veel (per ongeluk of bewust) in geïntroduceerde soorten. In louisiana is enorm veel schade aangericht doordat beverratten hele moerassen hebben leeggevreten. In veel streken is de waterhyacint in zulke aantallen aanwezig dat er kapitalen moet worden uitgegeven om nog enigszins te kunnen varen (gif is gelijk snoep voor die planten).
En in nederland zijn ze nog steeds bezig de muskusratten binnen toom te houden. etc etc etc

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-07-2006 13:08]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-07-2006 16:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Iran verbiedt buitenlandse woorden

In Iran is vanaf heden het gebruik van alle buitenlandse leenwoorden verboden. In officiële documenten mag alleen nog maar Perzisch of desnoods Arabisch gebruikt worden. Dat heeft president Mahmoud Ahmadinejad vandaag in de krant laten weten. Op deze manier hoopt hij van alle Europese leenwoorden af te komen.

De nieuwe regel geldt, naast voor officiële documenten, bovendien voor schoolboeken en kranten. De Iraanse taalwaakhond Farhangestan zal op het verbod gaan toezien.

Voor alle leenwoorden is inmiddels een lijst van Iraanse alternatieven opgesteld. Hierdoor heet een helikopter voortaan het Iraanse equivalent van 'ronddraaiende vleugels', wordt pizza vervangen door 'elastisch brood' en moet men het voortaan hebben over 'kletsen' in plaats van over chatten.

De maatregel omhelst zo'n 2000 woorden, die veelal uit het Engels of het Frans afkomstig zijn. Het merendeel van de Iraanse leenwoorden komt uit het Arabisch, maar die mogen nog wel gebruikt worden.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-07-2006 18:17 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 28 juli 2006 20:03 schreef Misanthrope het volgende:
Voordat hij de doodstraf in Polen door kan voeren, moet hij de doodstraf in de EU legaliseren.

Ik meen vrij zeker dat op zaken als Justitie en Straf nog altijd veto-recht van lidstaten bestaat. Dat wilt niemand nog uit handen geven. Lijkt me ook logisch.
Waar ik absoluut niet* enthousiast voor ben is de EU-wet dat je in je eigen land opgepakt en uitgeleverd mag worden voor misdrijven in een ander EU-land.

* Ik begrijp dat dat logischerwijs wel zou moeten maar dan moeten ze de straffen eerst harmoniseren.
Technisch gezien wordt eenieder geacht de wet te kennen die geldt in het land waar men zich bevindt maar praktisch gezien is dat op dit moment nagenoeg onmogelijk om alle verschillen tussen de 25 landen te weten. Wij zijn immers geen internationale juristen. Een andere oplossing zou zijn om pamfletten/samenvattingen uit de delen aan de gransovergangen (voor non-schengen landen) of downloadbaar/opvraagbaar maken via resp. websites of ambassades.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 30-07-2006 0:17 by Mikeee Profiel van Mikeee

Geen idee waar ik dit vandaan heb want het stond al een tijdje in m'n bookmarks maar had er nog niet naar gekeken.
Een programeur die voor de US congress getuigt van fraude met electronische stemapparaten in o.a. Ohio, over chinese QA mannetjes die back-doors installeren. Anyway, behoorlijk eng allemaal. Wel zeer vermakelijk.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5173816754727816515



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-07-2006 12:58 by Iskariot Profiel van Iskariot

Actie pedopartij levert één handtekening op

Uitgegeven: 30 juli 2006 12:36
AMSTERDAM - Een wervingsactie van de Partij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) heeft zaterdag in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht één handtekening opgeleverd. Twee andere mensen overwegen de pedofielenpartij te steunen, zegt voorzitter Marthijn Uittenbogaard zondag. Drie leden van de partij zijn volgens hem met ongeveer honderd mensen in gesprek geweest.

De PNVD hoopt in alle negentien kiesdistricten minimaal dertig handtekeningen op te halen. De 570 handtekeningen zijn een vereiste om in het hele land te mogen deelnemen aan de Tweede-Kamerverkiezingen op 22 november.

De partij had uit voorzorg niet bekendgemaakt in welke stad zij zaterdag de straat op ging, maar volgens Uittenbogaard hebben zich tijdens de twee uur durende wervingsactie geen problemen voorgedaan. "De reacties vielen mee. Niemand heeft ons uitgescholden."

In de hoop meer handtekeningen te verzamelen, gaat de partij in elk geval haar website aanpassen. Daar komt prominenter te staan dat de PNVD steun zoekt, zegt Uittenbogaard. De partij overweegt daarnaast bij mensen thuis langs te gaan. "Wij stonden nu in het openbaar en de meeste mensen kijken dan niet naar je."




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-07-2006 13:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Valt mee dat ze geen beuken gehad hebben, hehe.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-07-2006 13:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

De PVND nu ook bij u thuis?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-07-2006 15:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 juli 2006 13:58 schreef Misanthrope het volgende:
De PVND nu ook bij u thuis?


"hey, waar is mijn baby?"


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-07-2006 20:02 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

goddomme zeg, te gek voor woorden dit....


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-07-2006 22:16 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ziek....ziek


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-07-2006 23:01 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Man doet aangifte van diefstal wuppie

HINDELOOPEN - De politie in Friesland heeft een aangifte opgenomen van diefstal van een heuse wuppie, met een waarde van ongeveer 1 euro. Het kleine pluizige beestje werd 'gestolen' tijdens het WK voetbal van een woning in Hindeloopen.

De getergde eigenaar liet het er niet bij zitten en maakte er een politiezaak van.

De opvallende aangifte komt voort uit een slepende burenruzie. In de Molenstraat in de Friese plaats is beroering ontstaan. "Dat ze daar tijd voor vrijmaken", foetert een opgewonden bewoner Van Andel. " Het leek wel een buurtonderzoek."

Zijn buurman Gert-Jan Bleeker is buurman en huisbaas van de aangever. " Hij huurt een woning van mij. We hebben al een tijdje problemen, dat kan zo gaan. Het gaat om verhogingen van de huur die hij niet wil betalen en hij vindt dat er achterstallig onderhoud is", zegt hij. "Mijn kameraad Sjoerd plukte uiteindelijk, een beetje om hem te plagen, die wuppie van de buitenafvoer van een fornuis af, van de gevel dus. Het was nota bene een kleine wuppie."

Zijn 45-jarige huurder had de 'diefstal' blijkbaar gezien. "Hij moest en zou aangifte doen. Want ik had hem die wuppie zelf gegeven, door al die problemen die we hadden. Hij beweerde daarom dat hij emotioneel aan de wuppie gehecht was."

De buurtagent is donderdagavond langs geweest voor een gesprek om de burentwist op te lossen.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/47370521/Man_doet_aangifte_van_diefstal_wuppie.html

Stelletje friezen ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-07-2006 23:02]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2006 23:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2006 13:07 schreef attila_de_hun het volgende:
in de mate waarmee nu soorten door de mens wordt verspreid gebeurt "van nature", dus laten we zeggen, niet door mensen beïnvloed een keer in de zoveel 100.000 jaar, namelijk als er een continent tegen eenander aanbotst. Bijvoorbeeld toendertijd toen beide amerika's tegen elkaar aanbotsten waar veel soorten van noord naar zuid trokken.
en of het nu "natuurlijk" is verder een diep filosofische discussie die naar mijn menig ondergeschikt gemaakt moet worden aan de daadwerkelijk praktische gevolgen die kunnen optreden. Heel vaak gebeurt er niets, (de ingevoerde organismen gaan gewoon dood dus, of blijven slechts in ene beperkt aantal aanwezig) maar als het mis gaat dan kan het ook echt mis gaan. Los van het uitroeien van locale soorten kan er ook veel economische schade worden aangericht .In australië kunnen ze echt niet lachen met veel (per ongeluk of bewust) in geïntroduceerde soorten. In louisiana is enorm veel schade aangericht doordat beverratten hele moerassen hebben leeggevreten. In veel streken is de waterhyacint in zulke aantallen aanwezig dat er kapitalen moet worden uitgegeven om nog enigszins te kunnen varen (gif is gelijk snoep voor die planten).
En in nederland zijn ze nog steeds bezig de muskusratten binnen toom te houden. etc etc etc

idd natuurlijk is een erg vaag begrip, is het alleen volgens natuurwetten. of is het alles behalve wat de mens doet.

ecosystemen zijn nooit echt in balans maar als we het erg onstabiel maken dan krijgen we meestal een minder prettige leefomgeving, en het is vaak nergens voor nodig. Maar niet elk ingevoerde beest hoeft een plaag te zijn of erge schade te leveren.

de trek van andere soorten door de warmte zie ik niet echt als dreigend omdat het een langzame verandering is(naja toch zo'n 30 km per jaar had ik volgens mij gelezen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 30-07-2006 23:13 by Lothar Profiel van Lothar

quote:
Iran verbiedt buitenlandse woorden

In Iran is vanaf heden het gebruik van alle buitenlandse leenwoorden verboden. In officiële documenten mag alleen nog maar Perzisch of desnoods Arabisch gebruikt worden. Dat heeft president Mahmoud Ahmadinejad vandaag in de krant laten weten. Op deze manier hoopt hij van alle Europese leenwoorden af te komen.

De nieuwe regel geldt, naast voor officiële documenten, bovendien voor schoolboeken en kranten. De Iraanse taalwaakhond Farhangestan zal op het verbod gaan toezien.

Voor alle leenwoorden is inmiddels een lijst van Iraanse alternatieven opgesteld. Hierdoor heet een helikopter voortaan het Iraanse equivalent van 'ronddraaiende vleugels', wordt pizza vervangen door 'elastisch brood' en moet men het voortaan hebben over 'kletsen' in plaats van over chatten.

De maatregel omhelst zo'n 2000 woorden, die veelal uit het Engels of het Frans afkomstig zijn. Het merendeel van de Iraanse leenwoorden komt uit het Arabisch, maar die mogen nog wel gebruikt worden.


Dit komt in meerdere EU landen ook al lang voor. Ik weet dat in frankrijk nieuwe buitenlandse woorden (metname engelse) een franse variant krijgen. Men wil graag de eigen taal schoon houden. Denk hierbij aan woorden als e-mail etc. Er is ook een instantie die dit controleert en ook de nieuwe franse varianten verzint en goedkeurt. Ook in Polen schijnt men hier flink mee bezig te zijn, en ook in Duitsland en Finland in mindere mate.
Ik ben zelf ook van mening dat we meer Nederlandse woorden zouden moeten verzinnen voor nieuwe buitenlandse woorden. Ik vind zelf dat de Nederlandse taal een beetje aan het verloederen is.
Met name de msn/sms taal van de jeugdigen vind ik enorm irritant. (ja ik weet het, dit heeft niet direct met het voorgaande wat ik schreef te maken, maarja ik wil gewoon even gal spuwen )


edit : verkeerde quote bijgewerkt

[Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 30-07-2006 23:23]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-07-2006 23:16 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Huh?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-07-2006 23:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Volgens mij kan hij beter het andere nieuwsbericht over Iran quoten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen