|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet 100% zeker dat het buitenaards is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lol, inderdaad Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hollywood jongen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Lol. Kubrick is dood, kan iemand anders zoiets ook zo goed? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Interstellar al eens gezien? |
|
Nee, ik kijk al een tijd zo goed als geen films meer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Interstellar gaat over een intergalactische fastfood keten die zijn klanten gratis oldskool Nintendo consoles wil verstrekken maar wordt tegengehouden door een groepje langharige wil metalheads When your people matter, menstrual health matters |
|
Jajajaja, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Wat ik pas vet zou vinden is als ze op Europa echt organisch leven zouden vinden. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vroeger op de middelbare school mijn profielwerkstuk gemaakt over de mogelijkheid tot leven op de manen Europa en Titan. Leuk hoe zoiets in de werkelijkheid terug blijft komen I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
(': Maat idd, gaaf ja. Zou echt zomaar kunnen. Maar duurt nog wel paar decennia voor we daar landen en onder t ijs gaan graven denk ik When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vanwaar de (': als ik vragen mag? Blijft een oprecht interessant onderwerp namelijk I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Omdat jij regelmatig mij de (': smiley toedichtte, ik dat begon te retourneren en ik dacht er nu een grappige zinspeling op te maken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Och, ik vind je sowieso een prima toevoeging aan het forum wat dat betreft. Dat ik soms wat (beschonken) puberaal reageerde staat daar buiten I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Goed om te weten. Dat incasseert wat makkelijker ook *gooit zeepje met portret van Adolf op de grond en bukt om deze op te rapen* WTF????!!!1! When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
mkay.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
|
|
Goed nieuws, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
https://www.space.com/earth-atmosphere-extends-beyond-moon.html Oftewel, de mens is wel op de maan geweest, maar niet in de ruimte. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |