|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
En zo start Vargen nog eens een non-onzin topic! |
|
Nu weet ik weer waarom ik zo slecht in natuurkunde was... formules... Maar goed, zoals ik al zei; ik snap het principe. Jammer dat je daar voor een schoolcijfer niet zo veel aan hebt. |
|
Mensen mogen in dit topic ook hun tekeningen van ruimteschepen die zij denken de lichtsnelheid kunnen halen neerzetten! Uiteraard met argumenten waarom hun ontwerp zal slagen. |
|
quote:Dat zal erg moelijk gaan denk ik, aangezien er op dit moment op aarde nog geen machine is uitgevonden die hogere snelheden haalt dan de "gewone" raket. Dus ik denk ook niet dat hier een doorsnee Zm-er ff een ontwerp neer gooit voor een motor die de snelheid van het licht gaat halen |
|
Sja, het hoeft ook niet puur technisch te zijn. Als het idee er achter maar doordacht is! Maar nee, ik zie ook niet snel iemand daadwerkelijk iets op papier zetten. Ik zelf bijvoorbeeld doe dit al niet omdat ik te lui ben om het in te scannen. |
|
quote:Heb je al wel wat bedacht dan? |
|
Uh, nee... Maar een goeie methode om energie van sterren te vangen is met zogenaamde zonnezeilen, ook wel bekend als zonnepanelen. Dit heb ik een keer op Discovery gezien (uiteraard). Als je groot genoege zeilen maakt kan je genoeg energie vangen voor een aandrijving die de lichtsnelheid kan behalen. Nadeel is alleen dat die zeilen dus echt GIGANTISCH moeten zijn. Doorsnedes van laten we zeggen de halve aarde bijvoorbeeld... Maar dit is geen probleem als zo'n schip in de ruimte gebouwt word. Net als bij (ja ja), Star Trek. Rest alleen nog steeds het problemen van hoe de lichtsnelheid te halen. Wat ook een mogelijkheid is, is de bemanning in stasis te brengen. een soort slaap waarin je "stil" staat. Dus je wordt niet ouder, etc... op deze manier kun je een schip dus heel ver laten reizen zonder er over in te zitten dat de bemanning ouder wordt, en sterft. Tot slot mijn persoonlijk favoriet: Gigantische stuwmotoren aan Moeder Aarde zelf bevestigen en gewoon de planeet als schip gebruiken. |
|
quote: Heb je wel een groot probleem met ruimte afval met die grote zeilen. Bazzio Attacks!!! |
|
Misschien is het mogelijk dmv spiegels de zonnenenergie te concentreren op 1 punt. Dan kan je het oppervlakte misschien drastiscc verkleinen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Lijkt me niet, dan brand je er eerder gaten in ofzoiets.. |
|
Dat bedoel ik precies, geconcentreerde energie.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ja ok, maar wat moet dat aan gaan drijven dan? |
|
Dat is dus de grote vraag. Een motor die lichtsnelheid kan halen, maar dat is NU dus nog niet mogelijk. |
|
ja sorry, ik ben nog met me blauwdrukken bezig, als je een paar decennia wacht dan laat ik hem zien. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Shit, ik denk dat we het maar beter over natuurkunde kunnen hebben. |
|
Kej dan E = Mc kwadraat |
|
Het moet wel betrekking op ruimtevaart hebben Ares. |
|
Aha, als we nu eens een raket bouwden en daarmee naar de maan gingen... Zou dat niet onwijs tof zijn? Hebben we iets gedaan wat nog nooit iemand gedaan heeft: Op de maan rondlopen |
|
Ja maar dat is al gedaan. Nu nog zonder ruimtepakken en amerikanen. |
|
quote:Jij eerst (zonder ruimtepak) |
|
Ik laat de aap eerst gaan. Maar als we nou eens bomen planten en na een paar jaar terug komen? |
|
aanschouw mijn creatie die ik vorig jaar gebouwd heb, ik heb em al getest maar ik kwam helaas niet op de maan... de schans was niet hoog genoeg... Je moeder. |
|
Ow, lag je daarom in het ziekenhuis? |
|
quote: is dat bruinebonen/uien soep aandrijving Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |