|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk maar op http://listen.to/desensitised Old-school death / grind uit eigen land,is de band waar ik al 8 jaar in speel |
|
quote: HEUY!!!! Ik kan me niet herinneren dat ik jullie ooit heb zien spelen.....treden jullie ook wel eens op dan? en waar? |
|
gelukkig zijn er nog echte metalsche vrouwen op dit forum true disco chick |
|
over een tijdje begin ik toch ook met gitaarspelen in een band... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je hebt ze wel zeker zien spelen Heuy.Uit ons eigen Limburg.Laatst nog in Venlo met o.a. Caedre. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-01-2003 15:56] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Of metal meer vrouwen nodig heeft hangt er maar net vanaf. Als je naar een band als synister kijkt JAAAH! De grunt die zij produceert, daar kunnen velen nog wat van leren. Als er bedoeld wordt dat er nog meer van die halfzachte bandjes moeten komen met een lief operazangeresje om op die manier mee te moeten profiteren van de 'gothic hype' die er op dit moment jammer genoeg heerst... NEEEEE! Begrijp me niet verkeerd.. Ik vind Gothic/Black metalbands zoals Penumbra, of Trail of Tears of bijvoorbeeld Sirenia Super... Daar zit wel vrouwenzang in, maar die is wordt wel op een geniale manier gecombineerd met de muziek en met de grunts... Dat wilde ik even kwijt Chriz My soul freed only by the worst state of mind: - Hopelessness! Destroying all I ever hoped! In this state of misery! Within these breeding pains! - Restlessness! Surrounds my head when death is near! Dead I will escape my corpse! And stop living in fear! |
|
Ik heb ook meer vrouwen nodig. 1 is eigenlijk al genoeg. |
|
Zolang we Floor Janssen maar hebben |
|
quote: Heb mp3 beluisterd, klinkt cool! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hmmm.... mij bevalt het wel in een wereldje waar veel mannen zijn... hehehe... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
|
Ik ben "metal"... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 15-01-2003 14:08] true disco chick |
|
quote: true disco chick |
|
Vrouwen hebben meer metal nodig |
|
quote: Operatie metal voor vrouwen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Geen siliconen maar Kwik |
|
Veeeeeel meer vrouwen in metal Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik heb m'n eigen metalbabe al |
|
quote:wa ne draak !!! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: nou floor is best aardig hoor... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: das toch helemaal niet erg? vinnik niet hoor bevalt me wel "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hehehe volgens mij hebben ze t hier alleen over hoe floor eruit ziet, niet of ze aardig is Zenial |
|
lol |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |