|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Metal heeft meer ballen nodig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
en ik lees dan dus Mental heeft meer vrouwen nodig |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Weeeeeee! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Jij ook al? quote: |
|
Ik wil glaedr. zij is zoveel vrouw. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Lekker speul'n! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Men leest wat men wíl lezen, dat is natuurlijk logisch. |
|
quote: heel scherp Suck my piss |
|
quote: Ik doe m'n best. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jij ook al? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
https://books.emeraldinsight.com/page/detail/Gender-Inequality-in-Metal-Music-Production/?k=9781787146754 Enkele passages uit dit onderzoek: https://books.emeraldinsight.com/resources/pdfs/chapters/9781787146754-TYPE23-NR2.pdf The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een kanttekening bij die discussie is dat er weinig vrouwen in de metal zijn, maar tevens ook inder vrouwen naar metal luisteren. (ik heb het over dat krantenartikel van gisteren, heb het boek niet gelezen) Je kan daarmee dus niet zeggen dat vrouwen structureel overal weggejaagd worden, want er wordt ook minder metal geconsumeerd door vrouwen. Als er uberhaupt al minder interesse is in metal door vrouwen kun je ook een bias verwachten in deelname in bands. Er zijn natuurlijk ook genoeg muziekstromingen te bedenken waar vrouwen oververtegenwoordigd zijn. Ik denk dat je die geslachtsongelijkheid nu eenmaal hebt door biologische en cuilturele verschillen. Dat praat de vrouwonvriendelijke misstanden niet goed. Maar laten we alsjeblieft niet streven naar 50-50 verhoudingen overal verschil mag er wezen, zolang dat tollerant en respectvol blijft. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |