|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Talena is het lekkere ding van het hele kittie gebeuren |
|
O wat dan ? |
|
Zonder talena was kittie nog minder dan het al is..moet je nagaan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik gaat waarschijnlijk binnekort een metalband beginnen (als het moge lukken) |
|
quote: Ok, bedankt voor de informatie I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja ze is van Kittie: Maar, bij zo'n meid ga je niet verder vragen... |
|
oh ja, wacht dat is waar,.. nee, die lelijke was toch weg, de zangeres? aaaaaaaah |
|
In het echt valt het vies tegen anders hoor. *edit* reactie op Slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 05-07-2002 15:55] |
|
Ja maar at is heel vaak hahahah |
|
Zullen we het trouwens weer over vrouwen in METAL hebben? |
|
maar ja, ik val in het echt toch ook tegen? |
|
Behalve Talena Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik beeld me altijd het meisje in zonder make-up, om 0600 in de morgen. Dan vallen er heel veel door de mand. |
|
hahaha, nou dan mag ik mezelf gelukkig prijzen, ... want dat is het enige tijdstip dat ik er nog wel een beetje beter uit zie , |
|
hahahaha idd ja hahahah HEEEL VEEEL .......... |
|
Maar niet allemaal. N bovendien, het gaat tog om d persoonlijkheid???? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Hehe, foto's! |
|
LOL |
|
ik ga een beetje foto's van mezelf maken zochtens. |
|
|
|
I started telling how beautyfull u r in the morning... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
|
|
quote: Dat wordt met 1 oog open slapen snoepie . *Zoekt driftig naar een fotocamera* |
|
quote: Je valt door de mand... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |