|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zie juist steeds meer vrouwen in metal, ex-bassiste van aeternus of die bassiste van flinkstones bijvoorbeeld. sommige gaan zelfs grunten net als dat wijf van arch enemy en rachel van sinister. dat is wel gaaf om te zien, vooral dat ze niet alleen de toetsen bespelen. maar vrouwen bandjes...dat hoeft van mij niet zozeer, daar is al kittie voor of drain, niks aan dus. |
|
quote: Daarom hoeft er van mij nie zo snel meer vrouwen in metal te komen, heb ik nog wat om naar te kijken.... Pain is my Power |
|
quote: Dat is idd best jammer. De meeste vriendinnen van mij vinden metal te zwaar. En ook een beetje te un-lady like, volgens mij. Want een vrouw met een grafstem is dan weer niet vrouwelijk, maar eentje met een hockeystick wel...... God hates us all... |
|
"You over there with the big tits, how are you?" Manowar Tum podem extulit horridulum... |
|
Girlschool moan! Ik, Wil Schuurman |
|
......ik ken weinig bassisten die zo cool, true en heerschend zijn zoals ik...... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: The Great Kat verdomme! |
|
quote: Oeps beetje *hik* vergeetachtig haha Ik, Wil Schuurman |
|
Mjah, van mij hoeft het allemaal niet zo, ik heb het veels te veel naar mijn zin met al die mooie mannen op het podium.. I am Homer of Borg. Prepare to be assimi..OOHHH, doghnuts ! |
|
G*dsamme, bullshit gewoon metal maken als metal mooi vind en een instrument kunt hanteren ongeacht geslacht er lopen al genoeg nitwits in de scene rond |
|
quote: zoals kittie, rot toch op man komen ze nog op ozzfest ook |
|
gelukkig heb je alternatieven op het ozzfest |
|
quote: Ik ken dat ja, daarom zijn ook de meeste van mijn vrienden mannen.... Die paar meiden die ik ken houden wel van metal, maar nie van Black of Death metal.... Pain is my Power |
|
hoe meer vrouwen, hoe beter, krijg ik misschien ook nog 'ns wat Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Jongen toch. Jij moet gewoon wat minder drinken . |
|
quote: Bedoel je dit zo wanhopig als het klinkt ? I am Homer of Borg. Prepare to be assimi..OOHHH, doghnuts ! |
|
quote:zit er dik in, kent u mij? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Alleen via dit forum, maar je hebt zo wel het één en ander laten blijken . |
|
quote: Die domme chicks zijn we goed voor de lachspieren. God hates us all... |
|
ik ben er totaal mee eens dat er veel meer metal girls moeten komen dat heerscht gewoon fear me! why?..just do it! |
|
quote:hazo....ok Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:voila zie ik ga meer zeggen de verdeling moet worden: 70% babes, 25% kerels, en 5% ander gespuis Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ik ben wel benieuwd naar die 5 % bedoel je van die kelly's ofzo??? |
|
quote:Nee, christenen om te sodomiseren, te stenigen, te barbecuen en te nuttigen bij de thee. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |