|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
pretty girl |
|
hallo kroket Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
kunnen misschien een "blotere" foto krijgen? Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
met gespreide benen graag nu we toch verlanglijstjes indienen None of us are saints - Albert Fish |
|
Nu wordt er eens een klasse wicht gepost, beginnen jullie zo. foei foei ! |
|
zullen we het weer de schuld maar geven.... None of us are saints - Albert Fish |
|
op andere foto's is ze helaas minder mooi. bovendien is de detonation groupie geloof ik, dus al bezet |
|
Een nee hebt ge, een ja kunt ge krijgen (voor die foto bedoel ik) Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
die mastodon groupie, zijn daar ook foto's van??? None of us are saints - Albert Fish |
|
En om effe te quoten: "een toek oep oe bakkes oowek.." |
|
quote: haha ja dronken op utrecht cs foto's vers van de hema |
|
Who's touchy in here? Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
ik verwacht zowizo nog foto's van jou... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ik vind haar op deze foto nou ook niet ADEMBENEMEND prachtig ofzo. Ze ziet er gewoon leuk uit, maar dan ook nog: studie: Informatica muziek: My Dying Bride fav. film: Requiem for a Dream *woink* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nou mailen die handel |
|
GODVERDOMME! Ga eens verder discussieren over die aids-vrouwen binnen de aids-metal! Dit slaat nergens op. |
|
zoho, zit zij ook op dit forum? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Haha ik zit ook in de Metal Tadaaaa... Ik speel bas in een bantie... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Lekker, Zillah, zullen we eens gaan daten, kan ik je alles uitleggen over waarom vrouwen metal niet snappen. Dit slaat nergens op. |
|
Logan!! van Undying shit, zij heerst!! |
|
Ik gaat voor THE GREAT KAT. Een vrouw die niet bang is om je scrotum af te bijten, maar na de daad rustig het stuk vlees weer aannaait. Zonder verdoving natuurlijk. Voor zo'n vrouw ga ik op de knieën. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: en ondertussen nog eens een flitsende solo speelt met 1001 klassieke thema's er in verwerkt! |
|
'vrouwen hebben meer Metal nodig' |
|
quote: I need Mettuuuulll! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |