|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
mogen er dan ook meer vrouwen in de metal muziek zelf? (als in ..: bands?) |
|
quote: Ze zei METAL muziek. |
|
haha, Kittie roeleert wel ja...Maarja, ik kan zo snel ff niet bedenken of ik ooit een vrouw achter gitaar heb zien staan in een metal band. |
|
ik heb ooit een vrouwen bm bandje zien optreden in de baroeg, heerschend stoere meiden, ik kan me alleen de bandnaam niet meer herinneren.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Okee niet gitaar, meestal vocals. Er was laatst op TMF un verslag van Ozzfest. Met intervieuws. Er kwam ook un black metalband met un vrouwelijk mokkel als zangeres. Blond haar. Z was helemaal schor. Weet iemand wie dit was? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Astarte? |
|
Kan wel... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Astarte was die al-she BM band. Ik vind die meid van Zinniz[ster ] ook wel ok om aan te zoen. |
|
That´s it! Dude was she hot or what ? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: LOL, haar stem was niet schor, dat heet grunten! Ze was btw zeker niet blond. |
|
She sure was. Na het concertstukje, kwam r un intervieuw. Ze had blond haar n haar stem was total loss. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
maar ze speelde geen gitaar... nee, serieus, dat vraag ik me echt af: is er dan helemaal geen vrouw in deze hele wereld die in een metalband speelt? op gitaar dan.. |
|
quote: Kittie is (lees: vind ik) gewoon weg SLECHT. Hier in de buurt is ook zo'n gastje helemaal gek van Kittie I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kittie heeft tog un gitarist? D zangeres speelt ook gitaar. N r is un bassist.( d lekkerste) Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ben alleen fan van Talena [kan dat?] |
|
quote: Ik vind hun ook niet geweldig nee....... |
|
Ik weet niet of Kittie een gitarist heeft I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kittie? Het ging hier over METALbands. Bolt Thrower heeft een bassiste. BMBZN ook (en die zit hier op het forum, witch). Volgens mij post hier ene lilith en die speelt ook bas. Verder weet ik het niet hoooooor.... |
|
ja, maar kittie is niet echt super echt metal? toch? |
|
quote: Talena? wies dat? Als dat iemand van Kittie is mag t niet I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Idd ja die hebben ook een bassiste ja hahahaha en die doet het niet slecht binnen die band hoor |
|
Vrouwen hebben meer Metal nodig |
|
quote: Kittie is gewoon slecht...je kan dat vind ik best weg laten Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee, ik vind het geen Metal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |