|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Metal heeft meer scheetzakken nodig... |
|
met rhapsody-patch? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
En opblaaszwaarden! |
|
als je een draak als huisdier hebt, krijg je dan korting bij een rhapsody concert?? |
|
Als je een show opvoert wel ja. Maareh, je moet wel je eigen stokpaardje meebrengen... |
|
quote:ยต Nee, maar je mag wel met hen op de foto. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: ik heb geen stokpaardje |
|
"gelieve paardjes en draken af te geven aan de vestiaire, u krijgt een nummertje waarmee u na het concert uw bezit kan komen ophalen, dank voor uw begrip ende medewerking" Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dat had ik dus ook maar dan met een muilezel. Klojo's wouden geen onderschijt maken in verschillende dieren. Zelfs niet toen ik zei dat ie impotent en zindelijk was... |
|
fuck off plz...anders ga ik beginnen ik ben heel gevaarlijk (ik bijt) fear me! why?..just do it! |
|
het was mss niet duidelijk wie de ezel was? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hah fear me! why?..just do it! |
|
ff weer naar topic; metal heeft niet enkel meer vrouwen nodig vrouwen hebben ook meer metal nodig...denk daar maar 'ns over na (bezeer u niet aub) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heh helemaal gelijk (denk ik) wereld zonder vrouwen? stel je voor.. (of doe maar liever niet..) fear me! why?..just do it! |
|
meer vrouwen in de metal= meer possible groupies! heej laten we een campagne gaan voeren "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
i agree fear me! why?..just do it! |
|
quote: Ik heb altijd gezworen dat ik nooit zelfmoord zou plegen maar als dit uit zou komen.... |
|
quote:ooit komt het dan zover dat je niet eens band meer moet hebben om groupies te hebben, positieve groupies dan wel zoals je ze zo noemt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
yeah groupies! geile sletjes in leren kleding die na een concert de flessen whisky uit je bek grissen om vervolgens met een geile blik vlak voor je neus er zelf een paar vette slokken uit te nemen.... *droomt weg...* |
|
echt waar af en toe snap ik geen snars van die groten mensen praat plz talk non-poffesor.. fear me! why?..just do it! |
|
slaat dat op mij count? |
|
nah op meerdere "geile sletjes" is heel bekend bij mij fear me! why?..just do it! |
|
quote:WHAHAHAHAHAHAHA Geile opblaassletjes die naar Rhapsody luisteren zeker? |
|
yeah yeah durf je wel tegen mij? wat is er bw zo erg aan rhpsdy? fear me! why?..just do it! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |