|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehehe goed! Als t maar niet naar de village people is Zenial |
|
zal wel aan mij liggen, maar ik zie toch genoeg vrouwen rondlopen tijdens concerten, festivals, en feesten. Het ligt denk ik ook aan het type metal. Death en Thrash hebben volgens mij niet de voorkeur bij vrouwen, terwijl melodic of gothic metal dat wel heeft. Ja, da's een generalisatie, er zijn vast wel uitzonderingen... maar hopelijk begrijpt men wat ik bedoel. maar ja... melodic/gothic wordt hier meer als breezah cultuur gezien, denk ik en nu-metal is uiteraard dan geen metal. Tja... heb je maar weinig vrouwen in de metal. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Wat is er mis met Village People? Dat is toch anders wel zwaar hardrockende herrie hoor.. [/sarcasm] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Ghehehehe waarom denk je dat ik naar gothic metal concerten ga Zenial |
|
quote: Tja, voor de muziek ken het idd niet wezen |
|
Ja en nee. Geen huppelk*tjes dus, maar ook geen stoere wiefkes van 1 mieter 50 met de bollekes druut hangen. Waha! Pityful. Dat voor muziek te maken dus. Ligt trouwens aan welk concert je gaat als je de vrouwen mist. Ik kan me herinneren dat mijn eerste concert (toevallig FF) dat ik misschien 1 van de 3 vrouwen in de zaal was. Graspop is ook altijd compleet overbevolkt door mannen, terwijl dit op dynamo helemaal niet zo is (in ieder geval minder). Hoera graspop! hahaha. Waar is mijn tentslot? [Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 01-02-2003 20:26] |
|
quote: Een paar maanden daarvoor stonden ze ook op DOA. Muziek leek nogal op AIC, maar ze zagen er fantasties uit. Vooral de drummeres (!?) was een schatje. Daarna helaas niets meer van gehoord... What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! |
|
de metal heeft meer normale vlotte meiden nodig waar je leuk mee kan kletsen zonder dat ze continue door hun uiterlijk en omgeving geobserdeerd zijn |
|
quote:Inderdaad,er lopen al zat verwaande metalsletten rond en er lopen ook al teveel van die gothic-dozen rond. Waarom zijn er niet gewoon meer normale metalvrouwen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Is er niet een vrouwen-deathmetalband |
|
quote: Omdat er ook bijzonder weinig normale metalheren zijn, natuurlijk! Soort zoekt soort. |
|
quote: ja hoor! DE DOLLY DOTS !!!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Maar naast dat? |
|
Metal heeft meer vrouwen nodig? Wat een flauwekul zeg. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Precies!! Dunne_Hein heeft meer vrouwen nodig!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
vanavond zie ik dat izegrim ofzo kijken of dat wat is *is ook met ene wijf toch ? 2 zelf Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik denk dat metal gewoon minder kerels nodig is *pakt slachtmes* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat wou ik eigenlijk ook zeggen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Metal heeft meer van alles nodig! Hel, als Osama en z'n islamschaapjes zich tot de metal bekeren dan volgt toch het hele midden-oosten en dan kappen ze met al die stomme religieuze oorlogen en gaan zij ook de plezieren van bier en booze ontdekken! Nieuwe mode dan: beard-banging |
|
quote: Gaan ze allemaal richting Mekka bangen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind best dat er meer vrouwen in de metal scene mogen komen.... MAAR NIET OP DEZE MANIER: Zenial |
|
precies, want baardjes prikken zo I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ladyshave doet wonderen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Harsen die handel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |