IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : 'Metal heeft meer vrouwen nodig.' Vorige pagina | Volgende pagina
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 30-01-2003 17:49 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 17:16 schreef Zenial het volgende:
Hehehe bedankt voor de tip. Helaas is een leuke vrijgezelle vrouw op een metalconcert even zeldzaam als een heterosexueel op een concert van the village people...
Hmm,zullen wij eens saampjes naar een concert gaan?



true disco chick


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-01-2003 19:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 januari 2003 17:49 schreef pale enchantress het volgende:
Hmm,zullen wij eens saampjes naar een concert gaan?



hehehe goed!
Als t maar niet naar de village people is


Zenial


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 30-01-2003 20:53 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

zal wel aan mij liggen, maar ik zie toch genoeg vrouwen rondlopen tijdens concerten, festivals, en feesten.

Het ligt denk ik ook aan het type metal. Death en Thrash hebben volgens mij niet de voorkeur bij vrouwen, terwijl melodic of gothic metal dat wel heeft. Ja, da's een generalisatie, er zijn vast wel uitzonderingen... maar hopelijk begrijpt men wat ik bedoel.

maar ja... melodic/gothic wordt hier meer als breezah cultuur gezien, denk ik en nu-metal is uiteraard dan geen metal.
Tja... heb je maar weinig vrouwen in de metal.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 30-01-2003 20:54 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 30 januari 2003 19:13 schreef Zenial het volgende:
hehehe goed!
Als t maar niet naar de village people is


Wat is er mis met Village People? Dat is toch anders wel zwaar hardrockende herrie hoor..

[/sarcasm]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-01-2003 23:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 januari 2003 20:53 schreef Astaroth het volgende:
Het ligt denk ik ook aan het type metal. Death en Thrash hebben volgens mij niet de voorkeur bij vrouwen, terwijl melodic of gothic metal dat wel heeft. Ja, da's een generalisatie, er zijn vast wel uitzonderingen... maar hopelijk begrijpt men wat ik bedoel.

Ghehehehe waarom denk je dat ik naar gothic metal concerten ga


Zenial


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 30-01-2003 23:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 23:09 schreef Zenial het volgende:
Ghehehehe waarom denk je dat ik naar gothic metal concerten ga


Tja, voor de muziek ken het idd niet wezen


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-02-2003 20:23 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ja en nee. Geen huppelk*tjes dus, maar ook geen stoere wiefkes van 1 mieter 50 met de bollekes druut hangen. Waha! Pityful. Dat voor muziek te maken dus.

Ligt trouwens aan welk concert je gaat als je de vrouwen mist. Ik kan me herinneren dat mijn eerste concert (toevallig FF) dat ik misschien 1 van de 3 vrouwen in de zaal was. Graspop is ook altijd compleet overbevolkt door mannen, terwijl dit op dynamo helemaal niet zo is (in ieder geval minder). Hoera graspop! hahaha. Waar is mijn tentslot?


[Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 01-02-2003 20:26]


Morningstar
It takes one to know one, and I know them all!
Usericon van Morningstar
Posted 02-02-2003 0:44 by Morningstar Wijzig reactieProfiel van MorningstarQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 20:32 schreef Meshuggah het volgende:
kennen jullie Drain STH niet??
een vrouwen-metalband
en nog lekkere vrouwen ook
die heb ik toevallig een keer gezien in het voorprogramma van Fear Factory in 1996 geloof ik, FF zijn lucky bastards dat ze daarmee getoured hebben


Een paar maanden daarvoor stonden ze ook op DOA.
Muziek leek nogal op AIC, maar ze zagen er fantasties uit. Vooral de drummeres (!?) was een schatje.
Daarna helaas niets meer van gehoord...


What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 23:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de metal heeft meer normale vlotte meiden nodig waar je leuk mee kan kletsen zonder dat ze continue door hun uiterlijk en omgeving geobserdeerd zijn


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-05-2003 8:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 23:26 schreef ghoulliette het volgende:
de metal heeft meer normale vlotte meiden nodig waar je leuk mee kan kletsen zonder dat ze continue door hun uiterlijk en omgeving geobserdeerd zijn
Inderdaad,er lopen al zat verwaande metalsletten rond en er lopen ook al teveel van die gothic-dozen rond.
Waarom zijn er niet gewoon meer normale metalvrouwen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 24-05-2003 9:50 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Is er niet een vrouwen-deathmetalband


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-05-2003 10:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 8:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Waarom zijn er niet gewoon meer normale metalvrouwen

Omdat er ook bijzonder weinig normale metalheren zijn, natuurlijk! Soort zoekt soort.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-05-2003 10:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 9:50 schreef grindcore het volgende:
Is er niet een vrouwen-deathmetalband


ja hoor! DE DOLLY DOTS !!!!!!!!!!!


I Find That I Am Not There...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 24-05-2003 12:57 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 10:38 schreef rvanderholst het volgende:
ja hoor! DE DOLLY DOTS !!!!!!!!!!!


Maar naast dat?


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 12:59 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Metal heeft meer vrouwen nodig? Wat een flauwekul zeg.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-05-2003 13:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 12:59 schreef No Nonsense het volgende:
Metal heeft meer vrouwen nodig? Wat een flauwekul zeg.


Precies!! Dunne_Hein heeft meer vrouwen nodig!!!!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-05-2003 13:01 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vanavond zie ik dat izegrim ofzo kijken of dat wat is *is ook met ene wijf toch ? 2 zelf


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-05-2003 13:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 24 mei 2003 12:59 schreef No Nonsense het volgende:
Metal heeft meer vrouwen nodig? Wat een flauwekul zeg.


Ik denk dat metal gewoon minder kerels nodig is *pakt slachtmes*


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 13:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 13:00 schreef Dunne_Hein het volgende:
Precies!! Dunne_Hein heeft meer vrouwen nodig!!!!!



Dat wou ik eigenlijk ook zeggen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2003 13:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Metal heeft meer van alles nodig!
Hel, als Osama en z'n islamschaapjes zich tot de metal bekeren dan volgt toch het hele midden-oosten en dan kappen ze met al die stomme religieuze oorlogen en gaan zij ook de plezieren van bier en booze ontdekken!

Nieuwe mode dan: beard-banging


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-05-2003 13:05 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 13:02 schreef MBMarduk het volgende:
Metal heeft meer van alles nodig!
Hel, als Osama en z'n islamschaapjes zich tot de metal bekeren dan volgt toch het hele midden-oosten en dan kappen ze met al die stomme religieuze oorlogen en gaan zij ook de plezieren van bier en booze ontdekken!

Nieuwe mode dan: beard-banging



Gaan ze allemaal richting Mekka bangen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-05-2003 13:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik vind best dat er meer vrouwen in de metal scene mogen komen....

MAAR NIET OP DEZE MANIER:



Zenial


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-05-2003 13:07 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

precies, want baardjes prikken zo


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Orion
Usericon van Orion
Posted 24-05-2003 13:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ladyshave doet wonderen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-05-2003 13:09 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 13:08 schreef Orion het volgende:
ladyshave doet wonderen


Harsen die handel


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen