|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op eigen risico |
|
Mörke excuus is dat ie nou eenmaal Mörke is. Bonobo ... tja accipter he ... gewoon een gefrustreerde prutser die volgens mij tijdens zijn studie nog geen vrouw aan heeft mogen raken. Hij is een beetje gefrustreerd op het gebied van vrouwen, lijkt bijna zo'n amerikaanse redneck christen, die lopen ook altijd maar te blaten over superior dit en dat, maar een echte vrouw zijn ze nog niet tegen gekomen. Conclusie: aap, verlies eerst je maagdelijkheid maar eens en kom dan maar eens terug. |
|
Ik ben een redelijke loser ja. Het probleem van veel losers hier is dat ze nu ze zich onder de losers begeven (De metal hebben ontdekt) ze denken dat ze superieur zijn aan de andere mensen, ze hebben niet meer door dat juist zij de losers zijn, omdat ze omringd zijn door mensen als zichzelf. Maar gelukkig is er niets mis mee om een verliezer te zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zo.. mooi gezegd Jenje! Don't blush when I rip you open |
|
quote: "Whimps and posers, leave the hall," heeft een wijs man ooit gezegd. Begin u koffers dus maar alvast pakken, geretardeerde kwibus [Dit bericht is gewijzigd door Marco_Filth op 14-07-2003 12:19] And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Helemaal mee eens. Op Graspop ,verhoudingsgewijs met andere festivals, veel marginaal en lelijk volk gezien. mvg wk10 |
|
quote: Gelukkig doen Manowar teksten mij niet bijzonder veel. Ajuus! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Vond zo vlug geen tekst van Fjdzfndfiosdf of Krghnjzbliyrk. Zijn waarschijnlijk te underground en te true om ooit teksten van te vinden. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Jaja, meneer Filth... whahahahaha en dat begint over posers tegen de minister van trueheid... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: eh? Wat de neuk wil je nu weer met deze post zeggen!? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Post je artikeltje uit de Whiplash hier dan! Er zit zeker een kern van waarheid in, maar er zijn gelukkig genoeg uitzondering. Ikzelf ben namelijk super-stoer en gaaf. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat is het nou juist. mvg wk10 |
|
In elk(e) genre/mentaliteit/levenswijze heb je alle soorten van mensen. In hokjes plaatsen kan dus niet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Hm, ik bedoelde het toch redelijk humoristisch? Ik bedoel, ik heb nergens gezegd dat ik dikke vrouwen haat; slechts hun lichamen zorgen voor pijnlijke ogen mijner zijds. En yep, met mijn 1 meter 75 en 78 kg ben ik zelf niet van de slankste. Ik ben wel geniaal, megalomaan, aristocratisch etc. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Gebruik eens wat minder moeilijke woorden. mvg wk10 |
|
quote: Wat een belachelijke houding, ik hoop dat die sarcastisch bedoeld was. Als je jezelf echt als een loser beschouwd, kun je dan niet beter een op de bodom van de maas gaan liggen rotten en iedereen een plezier doen ? |
|
Mwoehahahahaa, op de bodem van de maas! Mwhoehoehoehaha. Bruut en dom maar verry true! mvg wk10 |
|
quote: ALs je nog eens zo een opmerking voelt opborrellen, volg dan mij raad, en zwijg gewoon. Dank je. |
|
14:19 Ben uitgelachen Camp en heb m'n bek gehouden. mvg wk10 |
|
quote: http://www.elanthia.nl dan heb je net als ik deze mensen waarschijnlijk niet voorbij zien komen. maar er was aardig wat leuk volk op graspop hoor............ misschien bleven ze gewoon uit jou buurt |
|
quote: Hoeveel voor die rechtse op "Graspop 064.jpg"? mvg wk10 |
|
Vroeger was Metal een echte mannenaagelegenheid, maar ik merk op dat er in de afgeloppen 10 jaar steeds meer vrouwen op concerten komen, goede ontwikkeling. En nee ze zijn niet allemaal lelijk, maar ja sinds wanneer is metal een fotomodellen aangelegenheid, weten jullie hoveel vrouwen Lemmy en Gene Simmons hebben gehad? meer dan Robert redford en Leonardo DiCaprio bij elkaar! |
|
quote: |
|
quote: Godverdomme, een My Dying Bride luisterende Informatica studente die er zo uit ziet: *falt vlauw* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |