|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Bijna ALLE auto's van de baan, hahah! |
|
Gave race!!! |
|
Zeker! Jammer dat Winkelhock nu weer 283e ligt. |
|
|
|
asdfasdvc,asvklajshd;flkj:LKDFJA:LDKFHA(W*IUEr9p834234 Ik word echt GESTOORD van die reclame! |
|
Alonso. Ferrari. Hamilton. Spyker. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-07-2007 16:12] |
|
Ik had het in een oude trabant nog wel gewonnen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Schitterende race ! Eigenlijk wel hallucinante beelden Mooie overwinning van Alonso, al had ik het liever anders gezien . Maar sterk inhaalmanoeuvre, al is het wel duidelijk dat de Ferrari trager is bij regenweer. Dat Massa en Alonso overkookten na de race lijkt me niet echt abnormaal, gezien de omstandigheden van de race. En ja Kimi Zo gaat het niet lukken ... Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een gave race weer gister! Formule 1 is in lange tijd niet meer zo gaaf geweest. Jammer van Hamilton. |
|
quote: Tja, na z'n slipper nog eens een foute bandenkeuze en het was om zeep. Moest er ooit wel eens van komen he. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Even spuit 11-en.. Godver wat een gave race! Had zondag de harddisc-recorder maar aangezet aangezien ik niet thuis was, en gisteren op mijn werk de hele dag heeeeel voorzichtig geweest met het aanklikken van internetsites om maar niks van de race en de uitslag mee te krijgen.. Na het werk meteen gekeken.. BRILJANT!! De eerste 10 minuten waren echt geweldig.. Lichten uit en hoppa, wát een hoosbui! Liuzzi moeten ze zijn superlicensie afpakken, wat een mongool zeg.. En absolute hulde aan Alonso! Geweldige inhaalactie op het eind! Slechte race voor mijn FOK!-punten, maar heb van begin tot eind zitten genieten.. Lang geleden dat er zoveel gave races in het seizoen zaten!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=6PMG5mm2DoY Ik had de start zelf nog niet gezien, maar wat een chaos! |
|
Jammer dat het commentaar van Olav Mol er niet onder zit, was geniaal Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die SC die 'm ineens vol op z'n staart moest trappen im Liuzzi te ontwijken... Wat een dwaas die knaap, ongelooflijk. |
|
bannen die gasten signature |
|
Bij Toro Rosso willen ze in ieder geval toch van Liuzzi en Speed af Wss ten voordele van Vettel en Bourdais Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat zouden de gevolgen zijn geweest als Liuzzi die SC volop had geramd? |
|
Hilariteit alom ! Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
|
quote: En FIA-baas Max Mosley gaat in beroep tegen de beslissing van de Wereldraad om Mclaren geen sanctie te geven (ondanks dat ze schuldig werden bevonden) in het spionageschandaal tussen hen en Ferrari. Eindelijk gebruikt die man eens zijn gezond verstand [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 01-08-2007 1:45] Faustian Spirit of the Earth |
|
Sebastian Vettel rijdt ook in 2008 voor Toro Rosso Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |