|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoveel is er aan de Mclaren toch niet veranderd? Faustian Spirit of the Earth |
|
Eén van de grootste milieuorganisaties ter wereld, Friends of the Earth, heeft grote kritiek geuit aan het adres van Honda, de autofabrikant die voor haar nieuwe Formule 1-bolide uitpakte met het concept van het belichten van milieuproblemen met de 'Earth Car'. Emily Armistead, de woordvoerdster van de internationale verengiging, verwees naar de ironie van een grote wagenfabrikant die de gewone mensen erop aandringt om bij te dragen aan de oplossingen door kleren niet meer te strijken en geen onnodige vliegreizen meer te boeken. Een Formule 1-journalist wees er afgelopen week inderdaad op dat Jenson Button overvloog van Bahrein naar Londen voor de lancering van de Earth Car, en even later terugvloog naar Bahrein om zijn testpraktijken aldaar verder te zetten, maar dat zijn enige grote bijdrage aan het evenement de verklaring was aan de reporters dat hij zijn TV niet langer op stand-by zal laten staan. Ook Greenpeace heeft geweigerd om de milieuvriendelijke aanpak van Honda te steunen. Armistead vertelde aan The Guardian: "Er zit wat ironie in het feit dat Honda poogt om het milieubehoud te promoten en anderen vraagt om milieukwesties op te lossen, wanneer zij bijdragen aan de klimaatsverandering door deel te nemen aan wat waarschijnlijk de meest vervuilende sport is op deze planeet." signature |
|
quote: hehe Faustian Spirit of the Earth |
|
Yeah, Montoya was toch 1 van mijn favoriete F1-rijders, af en toe een beetje onbezonnen maar dat vond ik dan juist wel tof, hij durfde iig risiso's te nemen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Leuk idee, vorig seizoen hebben we met z'n drieën van hier een F1 manager gespeeld. Laten we dat nu dan een keer met een grotere groep doen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Yep, De fok manager gaat één deze dagen de lucht in. Da's toch wel een leuke gratis manager met een team systeem enzo. Ik stel voor die weer te pakken. |
|
Ik vind 't prima. Ik maak jullie (net als de vorige keer ) gewoon allemaal weer in ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee hoor, want ik heb namelijk minder botte pech dan vorige keer |
|
Spyker wijzigt kleurschema De Spyker F8-VII heeft een nieuw jasje. Het fel oranje heeft plaatsgemaakt voor een wat rustiger schema met meer zwarte oppervlakten. Volgens het team komt deze kleurstelling beter over op televisie, niet onbelangrijk in de Formule 1. Teambaas Colin Kolles verkondigde: "We hebben in de afgelopen weken getest met het felle oranje en hoewel het erg onderscheidend was, zag het er niet goed uit wanneer het gefilmd werd." "Het is belangrijk voor Spyker dat de auto er overal hetzelfde uitziet en we denken dat dat bij het nieuwe kleurenschema het geval is." |
|
Ik vind het er wel strak uitzien. Lijkt alleen net iets te veel op de oude arrows. En daar wil je dacht ik toch niet graag mee vergeleken worden |
|
quote: Je maait het gras voor m`n voeten weg. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/35139 Laten we maar snel beginnen met de teams maken. Hopelijk doen er dit seizoen meer ZM-ers mee OK, er is ook een ZM subleague naam: Zware Metalen Waachtwoord: metal http://sport.fok.nl/f1.php/subleagues/2100 [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 12-03-2007 13:19] |
|
Ik zal 'm deze week ook eens even invullen. Maak uwe borst(en) maar nat! ..."Hate can only create more hate"... |
|
LOL Ik ga zooooo hard winnen |
|
aangemeld .................. |
|
quote: My ass!!! De vorige keer was ik ook glansrijk winnares!!! (Ok, winnen van maar twee tegenstanders, met ook nog een pietsje mazzel verdient niet echt een lofzang, maar goed). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ook bij de ZM subleague? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 13-03-2007 9:35] |
|
jips denkk .................. |
|
Welkom We missen iig immortella en fire nog. Kom op mensen! |
|
Nou ik heb me ook maar aangemeld bij de groep. Btw, ik hoop dat ik zondag de racce hier(nieuw zeeland) live kan volgen. Met een beetje geluk zend een café het uit... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
We gaan al hard naar een verdubbeling van het aantal deelnemers vergeleken met vorig jaar |
|
Wie was er toch de winnaar (oftewel wiens team moet ik copiëren) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: (Maar ik heb hem lekker nog niet ingevuld ). Ennnnn, de zaken staan er behoorlijk anders voor dan vorig jaar, dus heren, make me proud!!! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |