|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt! |
|
Tenzij de FIA door Stepneygate McLaren alsnog op z'n plaats zet Faustian Spirit of the Earth |
|
Arme Albers is aan het rondbedelen voor een stoeltje geef hem niet veel kans, tenzij er een testslot bij Williams vrijkomt of zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mooie race afgelopen weekend. Niet heel spectaculair, op de crash van Coulthard na dan. Ook was de inhaalmanoeuvre van Hamilton op Raikkonen natuurlijk leuk, was even bang dat hij hem dan toch echt via de pits had gepakt. Ben benieuwd hoe Mclaren-gate gaat aflopen, ik moet het allemaal eerst nog zien. Simpel gezegd kan ik het me nauwelijks voorstellen dat coureurs op dit niveau hun kampioenschap op het spel zouden zetten voor wat 'lullige informatie'. Aankomend weekend Spa . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het zijn ook niet de coureurs die dit veroorzaakt hebben, maar de technicians. [edit] Hoorde trouwens net dat ook wordt geimpliceerd dat Renault meer weet heeft van dingen die ze niet zouden moeten weten. Begint een aardige soap te worden zo. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-09-2007 16:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, klopt. Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat beide coureurs ook van het één of ander beschuldigd worden/werden. Nouja, anyway, duidelijk is dat wanneer Mclaren gaat hangen, de coureurs er het meest de dupe van worden. Te meer daar ze zelf waarschijnlijk niet zo dom zijn geweest om zich hiermee in te laten. quote: De tering zeg. Ik ben 't helemaal met de uitspraken van Hamilton eens: ..."Ik had nooit verwacht dat ik hier zou zitten en zou zeggen dat ik iets haat aan de F1, maar de politieke spelletjes en de mensen die anderen met de grond gelijk willen maken zijn ongelofelijk...." Nu maar hopen dat het hele gebeuren afketst en de strijd gewoon tussen de coureurs blijft. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mooie race afgelopen weekend, maar wat was nou de reden dat Massa het moest opgeven? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Iets met de achterwielophanging? De auto zou onbestuurbaar zijn geworden o.i.d. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gevolg van die touche in een van de eerste rondes? Meende dat hij op Fischichella zat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Achterwielophanging idd. Massa dacht eerst aan een lekke band, reden waarom hij na een aantal laps de pitstraat indook. Maar het probleem bleef nadat de banden gewisseld waren en de auto was onhandelbaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wordt nu ook al geimpliceerd dat Alonso informatie heeft 'gelekt' om zo het team in diskrediet te brengen.. Ergens in zijn contract zou een clausule staan dat hij weg mag als verder rijden zijn goede naam zou beschadigen, en zo kan hij dus weg bij McLaren.. Geloof er zelf geen reet van, sjongejonge al dat gedram eromheen.. Racen, mekaar van de baan af rossen, als eerste over de streep zien te komen en daarna lekker met zn allen een biertje pakken. Zo moet het zijn! Liefst meteen een hoop electronica van de wagens af en gaan met die banaan! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Irritante wielrenachtige praktijken allemaal. |
|
Gadver, stelletje roddelnichten daar in de F1. En idd WR, zo gaat deze sport ook nog eens ten onder aan alle schandelen e.d. ..."Hate can only create more hate"... |
|
"News flash: Fernando Alonso heeft positief getest op het gebruik van EPO" |
|
quote: F1 is al lang geen sport meer, alleen nog maar politiek. GP2 is zoveel beter dan het overschatte F1. |
|
Donderdag moet McLaren weer voor de FIA-World Council verschijnen. Ik ben eens benieuwd wat die nieuwe bewijzen tegen McLaren nu wel zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: En een eind aan een éindelijk eens spannend seizoen. Deze sport gaat echt naar de klote.. Godverdomme!!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
Belachelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: En dat van 2008.... |
|
En nu worden er alweer berichten ingetrokken en worden er vraagtekens bij geplaatst.. Hoop dat het in ieder geval niet waar blijkt te zijn.. Sorry voor mijn misschien iets té enthousiaste meededeling, maar er waren 10tallen sites die het als waarheid brachten.. We wachten nog even af! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het zij je vergeven. Beetje dit in de gaten houden de komende dagen. http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6354 ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6354 Spanning om het wereldkampioenschap blijft dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Pfieuw, ben echt blij dat dat eerder gemelde bericht dus niet blijkt te kloppen... Zonder McLaren was de lol ook van de gehele F1 af geweest denkik, niks geen spanning meer en Ferrari die zowat elke race naar de #1 positie rijdt.. Blij!! Nu weer zin in zondag Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |