|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ieder jaar flikt iemand wel zoiets dergelijks. Metal Thrashing Mad !!! |
|
Maar voor de rest lijkt die Nakajima me zo slecht nog niet. Faustian Spirit of the Earth |
|
De FIA heeft het beroep van McLaren aanvaard. Op 15/11 komt er een hoorzitting. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hoe sneu als McLaren zo nog Hamilton kampioen krijgt. |
|
Dat gaan ze net niet doen denk ik. Ik vermoed dat de 3 rijders van Williams en BMW hun punten gaan verliezen, maar niet geschrapt worden uit de uitslag. Faustian Spirit of the Earth |
|
Alonso verlaat McLaren dus. Mss is het wel het beste zo, al vind ik het jammer dat hij niet wat meer karakter toont. Faustian Spirit of the Earth |
|
waar gaat hij heen? signature |
|
terug naar renault. Fuck the world and fuck you |
|
Mja, die kans is redelijk groot Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Afscheid van een schitterende rijder Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
F1 zonder TC: |
|
Veel nieuws ! - Jean Todt wordt vervangen als teambaas bij Ferrari - Ross Brawn (ex-technisch directeur Ferrari) wordt nieuwe teambaas van Honda - Een zekere Michael Schumacher was vandaag de snelste van 20 rijders op de eerste testdag in Barcelona . Hij kan het nog ! Faustian Spirit of the Earth |
|
Het nieuws waar elke F1 liefhebber op zat te wachten is dat Kimi zich vanaf vandaag Wereldkampioen 2007 mag noemen. Op nu.nl staat het volgende LONDEN - Autocoureur Kimi Raikkönen raakt zijn wereldtitel in de Formule 1 niet kwijt. Renstal McLaren verloor vrijdag het hoger beroep dat het had aangespannen tegen BMW-Sauber en Williams-Toyota. EPA Beide teams zouden zich volgens McLaren tijdens de Grote Prijs van Brazilië hebben schuldig gemaakt aan onrechtmatig benzinegebruik. De internationale automobielfederatie FIA gaf McLaren daarin vrijdag ongelijk. Voor de Ferrari fans van harte met het halen van beide kampioenschap titels. En voor de McLaren fan: We'll be back!!!! the only pleasure is pain |
|
Het F1 seizoen van 2007 zal toch altijd bekend om staan door de controverses ipv de acties op de baan die er niet waren. |
|
Bwa, ik heb toch leuke races gezien: Canada, Europa, Japan, China, Brazilië om er enkele te noemen. Het seizoen zal ook herinnerd worden door het feit dat voor het eerst sinds 1986 3 rijders meededen voor de titel in de laatste race én dat het verschil in de eindstand tussen de eerste 3 amper 1 punt was. Maar goed dat die zaak van McLaren van de baan is. Kimi is toch de terechte wereldkampioen Faustian Spirit of the Earth |
|
Waar in '86 de strijd nog echt op de baan gebeurde, werd dit jaar het klassement teveel beïnvloed van buitenaf, maar Raikkonen verdient wel de wereldtitel. |
|
Hoe bedoel je, beïnvloed van buitenaf? Die spionagezaak bijvoorbeeld heeft toch niets aan de punten van de rijders gedaan. En dat Alonso benadeeld zou zijn geloof ik ook weinig van. Imo was het op de baan een eerlijke én leuke strijd. Faustian Spirit of the Earth |
|
De FIA was niet consequent dit seizoen met het uitdelen van straffen en ze waren meer op de commerciële belangen van de F1 gestoeld ipv op sportieve gronden. Er waren geen directe gevechten op de baan voor de wereldtitel. |
|
Klopt, enkel de laatste 3 races een beetje. Faustian Spirit of the Earth |
|
Timo Glock vervangt Ralf Schumacher bij Toyota Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |