|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
100.000.000 euro boete. |
|
Weet ik niet, ik denk dat zonder McLaren het eind van de F1 heel dichtbij was geweest.. Als het nu bijvoorbeeld Toro Rosso was geweest, achjah, jammer maar helaas.. Niet leuk, maar daar word de spanning niet veel minder om! Aangezien de hele F1 al niet zo'n hoog aanzien meer heeft als dat het eerder wél had, lijkt het me wel de ruggesteek om zo'n topteam uit de strijd te halen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dollar, dus dat is ongeveer 70 miljoen euro boete. Ongeveer een kwart van McLaren's budget. Maar goed, de FIA heeft het voor een keer goed opgelost. De straf bij de constructeurs is meer dan terecht en idem de boete. Dat de rijders niet bestraft worden is ook mooi. Faustian Spirit of the Earth |
|
Toch beweert de grote baas dat ze die informatie nooit hebben gebruikt. Ach.. |
|
Als je die mails leest van de la Rosa, Alonso en Coughlan Eigenlijk redelijk schandalig dat die niet gestraft zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
Tegenwoordig worden besluiten alleen nog genomen uit commerciële beweegredenen niet op sportieve gronden, zo moet je de uitspraak ook zien. Einde discussie. |
|
Schitterende kwalificatiesessie Ik verwacht ook wel een intense strijd tussen Alonso en Hamilton. Faustian Spirit of the Earth |
|
idd signature |
|
quote: Bleek al in de eerste bocht... Hamilton mooi buiten de baan gemanoevreerd door Alonso Leuk dat er terug een F1 wedstrijd is in het land Member of the iso-betawuste crew!! |
|
kimi kan nog koning worden signature |
|
Wel ik denk dat ook, mss is het naïef, maar veel hangt van de volgende GP af. Wel redelijk saaie race, maar ik zie graag al die rode kleurtjes op het podium Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: De sfeer is goed ! Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een ettertje, die alonso Exit Reality... |
|
Een echte kampioen. |
|
Een echte kleinzielige kampioen Rijden kan ie zeker, maar waarom moet hij toch altijd zo belachelijk doen Faustian Spirit of the Earth |
|
Een Ayrton Senna of Alain Prost, grote kampioenen, gedroegen zich soms ook als huilebalken. Michael Schumacher is emotieloos en heeft geen charisma, maar is als coureur één van de allergrootsten. |
|
Dan heb ik liever een emotieloze man als Schumi dan een zeurpiet als Alonso. Over Senna en Prost kan ik niet oordelen. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Knokpartij op Suzuka. Bruce Banner |
|
Ben eens benieuwd naar de race. Het verschil tussen de McLarens en de Ferrari's was eigenlijk minder groot dan verwacht ... hopelijk is het racetempo van de Ferrari's weer in orde. Anders is het voorbij voor Kimi. Faustian Spirit of the Earth |
|
1 2 L. Hamilton McLaren 2 4 H. Kovalainen Renault 3 6 K. Raikkonen Ferrari 4 14 D. Coulthard Red Bull Racing 5 3 G. Fisichella Renault 6 5 F. Massa Ferrari 7 10 R. Kubica BMW Sauber 8 18 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 9 20 A. Sutil Spyker 10 8 R. Barrichello Honda 11 7 J. Button Honda 12 21 S. Yamamoto Spyker 13 12 J. Trulli Toyota 14 9 N. Heidfeld BMW Sauber 15 22 T. Sato Super Aguri En wat een lompe actie van Vettel bij Webber |
|
Het gevecht tussen Kubica en Massa op het laatst was schitterend en Vettel van hero to zero. |
|
Kampioenschap is nu wel beslist lijkt me. Hamilton She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |