![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Technische problemen aan het begin van het jaar. Staat op de site. Ze komen morgen avond iig. ![]() |
|
Ah, ik heb niet verder gekeken dan m'n neus lang is... ![]() ![]() Ik ben benieuwd! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
En Albers eruit omdat hij met een oortje aan het klooien was en daardoor de bocht te laat in ging. En deze jongen moet het troste oude Spyker aan punten gaan helpen? Het is weer treurig. Go Hamilton! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Of het werkt, geen idee, maar teken allemaal even deze petitie tegen de extreme hoeveelheid reclames tijdens de race op RTL7! http://www.ipetitions.com/petition/reclamertlgp/ [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 20-03-2007 14:52] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Hypnos en mijn persoontje op een gedeelde eerste plek in de subleague ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Ach, 4e is ook best stoer toch? ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
RTL stuurde een mail terug: "Beste kijker, Hartelijk dank voor uw reactie. RTL Nederland heeft speciaal voor de kijker splitscreen reclameblokken ingevoerd tijdens de race van de Formule 1. Dit om te garanderen dat u als kijker de wedstrijd toch kan blijven volgen. We doen als commerciële onderneming ons best om reclame en programma zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. We nemen uw reactie serieus en zullen er tijdens onze evaluaties rekening mee houden. In het programma komt een belspel voor. Over een eventuele voortgang wordt nagedacht. Met vriendelijke groet, RTL Nederland Publieksvoorlichting" ![]() |
|
Alsof er IETS te zien is op dat kleine kankerscherm... ![]() |
|
Nou, inderdaad! Je kan de tussenstanden en tijden niet eens lezen, en ik heb een 32 inch televisie ![]() Als ze die twee schermen nou eens omwisselden ![]() De reclames op de kleine, zonder geluid en de race op de grote mét geluid! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Dat zou beter zijn, maar dan zijn de heren van de desbetreffende bedrijven niet zo blij. ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hm, die mail heb ik niet gehad... Maar damn zeg, het programma wordt PLATgesponsord, en voor mijn part knallen ze de voor- en nabeschouwing vol met commercials (viel me op dat in het hele uur voorbeschouwing maar 1 of 2 x reclame was), maar laat de race gewoon de race zeg, desnoods met af en toe een sponsormelding in beeld, zoals bij de A1GP... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Massa ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Die Nederlanders slaan nog geen spijker in een pakje boter ![]() ![]() ![]() |
|
Startorde Grote Prijs van Maleisië Eerste lijn: 1.F.Massa (Bra-Ferrari) 1'35"043 2.F.Alonso (Spa-McLaren) 1'35"310 Tweede lijn: 3.K.Räikkönen (Fin-Ferrari) 1'35"479 4.L.Hamilton (GBr-McLaren) 1'36"045 De derde lijn: 5.N.Heidfeld (Dui-BMW-Sauber) 1'36"543 6.N.Rosberg (Dui-Williams) 1'36"829 Vierde lijn: 7.R.Kubica (Pol-BMW-Sauber) 1'36"896 8.J.Trulli (Ita-Toyota) 1'36"902 Vijfde lijn: 9.R.Schumacher (Dui-Toyota) 1'37"078 10.M.Webber (Aus-Red Bull) 1'37"345 Zesde lijn: 11.H.Kovalainen (Fin-Renault) 1'35"630 12.G.Fisichella (Ita-Renault) 1'35"706 Zevende lijn: 13.D.Coulthard (GBr-Red Bull) 1'35"766 14.T.Sato (Jap-Super Aguri) 1'35"945 Achtste lijn: 15.J.Button (GBr-Honda) 1'36"088 16.V.Liuzzi (Ita-Toro Rosso) 1'36"145 Negende lijn: 17.S.Speed (VS-Toro Rosso) 1'36"578 18.A.Davidson (GBr-S.Aguri) 1'36"816 Tiende lijn: 19.A.Wurz (Oos-Williams) 1'37"326 20.C.Albers (Ned-Spyker) 1'38"279 Elfde lijn: 21.A.Sutil (Dui-Spyker) 1'38"415 22.R.Barrichello (Bra-Honda) 1'36"827 (gestraft wegens motorwissel) Coulthard start op plaats 21, ook door een motorwissel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
208 punten ![]() ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
161 ![]() ![]() |
|
Na vorige week had ik mijn team helemaal omgegooid, oude team zou 75 punten zijn deze week, - nog wat strafpunten voor kubica... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Goede keuzes gemaakt dus ![]() Het kan aan mij liggen,maar volgens mij waren tijdens deze race minder reclames tussendoor,als ik goed geteld heb in totaal 5keer? ![]() |
|
Wát een mooie 1-2! ![]() ![]() Gave race, doch ook wel wat voorspelbaar op een gegeven moment ![]() ![]() Met name wat meer achter in het veld de spannendere acties. Kan iemand ff dat linkje van 't punten uitrekenen plaatsen, de site van fok doet 't ff niet. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Spyker ![]() ![]() |
|
Leuke race vond ik. Mclaren deed het prima, in tegenstelling tot Ferrari. Ferrari lijkt me nog steeds de sterkste wagen te hebben, aan gezien ze geen upgrades hebben doorgevoerd voor Maleisië, maar denk dat er tactisch het een en ander niet juist zat. Kimi deed wat hij moest doen, maar Massa stelde toch erg teleur. Overigens ook sterk weekend van de Williams wagens. Maar ja, Rosberg brute pech natuurlijk en Wurz net buiten de punten na een schitterende inhaalrace. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Immortella 221 Hypnos 221 nog steeds status quo? signature ![]() |
|
97 punten ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |