|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
jawel!!! signature |
|
quote: Oh! Had er nog niet naar gekeken. Dat kan ook niet, want m'n wachtwoord van Fok staat in m'n Outlook en laten we dat nou nét nog niet opnieuw geïnstalleerd hebben... (Nieuwe hd hier en Windows Vista i.p.v. XP). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ferrari lijkt me weer snel. Nu hopen dat de kwalificatie wat meevalt. Faustian Spirit of the Earth |
|
damn ja!! wanneer is de race??? signature |
|
zondag 13:30 Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Startgrid 1e rij: Felipe Massa (Bra/Ferrari) 1:32.652 (gem.: 210,284 km/u) Lewis Hamilton (GBr/McLaren-Mercedes) 1:32.935 2e rij: Kimi Räikkönen (Fin/Ferrari) 1:33.131 Fernando Alonso (Spa/McLaren-Mercedes) 1:33.192 3e rij: Nick Heidfeld (Dui/BMW Sauber) 1:33.404 Robert Kubica (Pol/BMW Sauber) 1:33.710 4e rij: Giancarlo Fisichella (Ita/Renault) 1:34.056 Mark Webber (Aus/Red Bull) 1:34.106 5e rij: Jarno Trulli (Ita/Toyota) 1:34.154 Nico Rosberg (Dui/Williams) 1:34.399 6e rij: Alexander Wurz (Oos/Williams) 1:32.915 Heikki Kovalainen (Fin/Renault) 1:32.935 7e rij: Anthony Davidson (GBr/Super Aguri) 1:33.082 Ralf Schumacher (Dui/Toyota) 1:33.294 8e rij: Rubens Barrichello (Bra/Honda) 1:33.624 Jenson Button (GBr/Honda) 1:33.731 9e rij: Takuma Sato (Jap/Super Aguri) 1:33.984 Vitantonio Liuzzi (Ita/Toro Rosso) 1:34.024 10e rij: Scott Speed (VSt/Toro Rosso) 1:34.333 Adrian Sutil (Dui/Spyker ) 1:35.280 11e rij: David Coulthard (GBr/Red Bull) 1:35.341 Christijan Albers (Ned/Spyker ) 1:35.533 Faustian Spirit of the Earth |
|
Zin in, wordt weer een vette race! Alleen jammer dat ik niet de tv buiten kan zetten, kon toen ik thuis woonde nog wel.. Ahwell, pilsjes staan koud, chips is aanwezig en de dolby surround set staat voor te gloeien.. Bring it on! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vette race! Jammer dat Hamilton er niet voorbij kwam, gun het die gast wel enorm.. Jammer van Davidson ook, was wel gaaf geweest als die nog wat verder naar voren had kunnen rijden, en oh wat valt Renault me weer tegen! Maar wel enorm gaaf, 4 coureurs bovenaan in het kampioenschap (allemaal 22 punten), wordt spannend!! En 234 punten op FOK! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
150 punten |
|
quote: 3 Kimi, Hamilton en Alonso. Massa heeft er 17, Heidfeld 15. Spannend idd ! Leuke race, goed resultaat voor Ferrari, al stelde Raikkonen me toch weer lichtjes teleur. Faustian Spirit of the Earth |
|
een woord: Hamilton She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mclaren goed begonnen in de GP van Spanje En volgend jaar komen er twee nieuwe Grand Prix'. Een straatrace in Valencia en een nachtelijke straatrace in Singapore. Twee straatraces Faustian Spirit of the Earth |
|
Lijkt me erg gaaf die nachtraces, maar of het daadwerkelijk iets word betwijfel ik. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 12-05-2007 9:45] |
|
Jammer dat er nóg meer straatraces komen.. Zijn vaak de circuits waar nauwelijks in te halen valt.. Morgen weer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Niet genoeg amerikaanse tv-toeschouwers? |
|
Hehehe Felipe Hilarisch hoe iedereen al aan het juichen was toen Alonso over de streep kwam ...... tot ze zagen dat hij tweede werd Faustian Spirit of the Earth |
|
ja! echt schiterend!!! MASSA'S GOED! signature |
|
quote:Die zullen werkelijk niks hebben aan een nachtrace in singapore... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Geweldige race!!!! Helemaal goed.. Hoop actie, uitvallers, gevechten, yeah! Niet echt goed voor mijn FOK!punten, maargoed Edit: Alhoewel, 244.. Nice [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 13-05-2007 15:42] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
fuk ... weer gemist |
|
hamilton aan de leiding ik zet mn geld op Massa en wat erg van Renault en Honda! Sato met Super AGuri zit er nog voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
285 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
229 punten. Ik vind een beetje aansluiting |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |