|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt, het inhaalprobleem ligt bij de bolides, dus het aanpassen van circuits is zinloos. |
|
Terecht. Anders wordt het uiteraard wanneer Hamilton op de rem moet o.i.d. In Monaco is het gekkenwerk om een eigen teamgenoot te laten pushen, terwijl je ook voor de 1-2 kan gaan. Als Hamilton beter is dit seizoen (ik verwacht nog veel van 'm) dan blijkt dit vanzelf wel. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mja niet onlogisch. Meteen puntenaftrek of uitsluiting van race zou te zware gevolgen hebben voor het kampioenschap imo. Faustian Spirit of the Earth |
|
Bleh Mclaren is veel te snel Nu maar hopen dat Hamilton eens wint dan Faustian Spirit of the Earth |
|
+1 signature |
|
Jeumig wat een klap van Kubika! |
|
Godverdomme wat een gave race tot nu toe zeg!!! Enorme klap van Kubica idd, frontaal op die muur.. Zat me echt af te vragen of ie nog leefde.. Maar gelukkig was alles ok!! Massa en Fisichella uit de race, Alonso en Rosberg stop & go penalty's, veel actie, en nog 20 ronden te gaan!!! Race van het jaar tot nu toe Edit: Wel erg jammer van Albers, had vandaag zo in de punten kunnen rijden... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-06-2007 20:22] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Sato Wát een race zeg.. Gekkenhuis! Enorm verdiend voor Hamilton uiteraard, maar briljante acties, domme kamikaze-stunts, neutralisaties, crashes, alles zat in deze race.. Geniaal!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
ik heb eindelijk weer eens echt genoten |
|
yep dit was een leuk autosport weekendje, 24h Nürburgring (Tom Coronel en Duncan Huisman 2e plek overall), DTM Brands Hatch, F1 GP Canada. Volgende week weer!! 24h Le Mans de Sarthe, F1 Gp USA. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Het was gaaaaf!! Knap van Hamilton, enorm stom van Alonso... Veel fouten gemaakt, waarvan de pitstop tijdens de SC toch wel de domste was (met name van het team). Alles zat inderdaad in deze race, het was genieten. Ook jammer van Albers trouwens, had hij eindelijk (misschien net) in de punten kunnen rijden... Eens kijken hoe ik nu sta in de manager. Edit: 372 punten erbij! Ghehe, goede aankopen gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-06-2007 22:14] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Schitterende race ! Knap van Hamilton hoe hij zo kalm bleef onder die omstandigheden. Mooi van Heidfeld en Wurz ook. Alonso maakte te veel fouten om goed te eindigen, 7de plaats is terecht dus. Kimi was weer veel te tam en Massa gewoon dom. Gelukkig zou Kubica enkel zijn rechterbeen gebroken hebben, was me toch een enorme klap seg, in jaren niet meer zo'n crash gezien denk ik. Faustian Spirit of the Earth |
|
arrghh! Dat heb ik dus allemaal weer gemist. Nou ja, immolation was ook vet hehe. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 11-06-2007 0:58] |
|
|
|
En er dan uitkomen met een verzwikte enkel en een lichte hersenschudding. Wel weer bewijs dat die auto's toch echt veilig in elkaar zitten ... Moet ik met mijn Astra Station niet flikken, met 275 de muur in ... |
|
Nu komt er vast een gehaaide opmerking van Chelman over Opels |
|
Als die Polen eerst eens leren rijden .. |
|
Kubica komt er zonder kleerscheuren vanaf Pool brengt nacht door in ziekenhuis [10-06] Robert Kubica mag zijn beschermengel dankbaar zijn. De Pool heeft geen verwondingen overgehouden aan zijn meer dan serieuze crash in Montréal. Dit is de conclusie na enkele medische onderzoeken. Doktoren ontfermen zich over de Pool.,,We hebben zojuist vanuit het ziekenhuis het bericht ontvangen dat Robert in orde is”, kon een opgeluchte Mario Theissen meedelen in Montréal. ,,Vannacht moet hij ter observatie in het ziekenhuis blijven, maar de kans is groot dat hij daar morgen (maandag, red.) uit wordt ontslagen.” Volgens de Duitse teamchef verloor Kubica na de crash kortstondig het bewustzijn en hij kon het dan ook amper geloven dat hij zulk goed nieuws te vertellen had. Deze update over Kubica's situatie staat nogal in schril contrast met enkele geruchten die op internet de ronde deden. Zo werd her en der gemeld dat de Poolse coureur zijn been zou hebben gebroken en dat hij minstens twee maanden uit de running zou zijn. Niets van dat alles bleek echter waar en er bestaat zelfs een kans dat Kubica volgende week in Indianapolis alweer achter het stuur kruipt. ,,In Indianapolis nemen we daarover een definitief besluit”, aldus Theissen. ,,Daar zal opnieuw een medische check worden uitgevoerd en daar hangt de beslissing vanaf.” Mocht de 22-jarige coureur niet in staat zijn BMW Saubers F1.07 te besturen, dan wordt hij waarschijnlijk vervangen door Sebastian Vettel of Timo Glock. Wat een race |
|
Lewis Hamilton, la lala lala!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Stoere race, maar ik erger me rot aan die Olav Mol...meneer had niet eens in de gaten dat er al flink met bordjes SC gezwaaid werd toen Hamilton plotseling langzaam reed, en maar doorzeuren dat hij toch echt een probleem had gehad. Opletten en niet lullen, lummel! Ook die ontzettend goed getimide reclame blokken zijn erg prettig. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Niet mee eens, absolute hulde aan Olav Mol, die maakt voor mij de race echt 2x zo leuk.. Ik ken geen enkele commentator bij welke sport dan ook zie er zo in opgaat en alles met zoveel enthousiasme brengt.. Komt ook nog eens bij (ooit al eens een making of gezien) dat die knakker alléén een 37cm tvtje voor zich heeft plus een scherm met de tussenstanden, en ondertussen ook nog het geluid moet regelen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: dat is ook zo, enthousiasme is prima, daar zeg ik ook niets over, maar hij mag wel wat vaker toegeven dath hij ook niet alles meekrijgt, helemaal niet erg... Dat doet hij naar mijn mening te weinig. Als je het niet zeker weet, laat je mening dan in het midden en leg uit dat je naar een 37cm monitor zit te staren en het ook mis kan hebben. Nu is het ongeveer hetzelfde als voetbalcommentatoren, die het hebben over wat er in een speler zijn hoofd omgaat...ook zo'n onzin. (z)Evert Ten Napel is hier een kei in. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |