![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
het kan volgende week misschien wel heel anders lopen. Want wint alonso en hamilton valt uit, dan is alles weer open. Vorig jaar viel Schumacher in Japan uit, met motorpech. Daardoor kon Alonso weer voorbijkomen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Wat een bizarre race. Ook dom dat Ferrari het pas te laat wist van de full wets. Maar ja, ze hebben nog een mooie race gereden. Ook jammer voor Alonso's kampioenschap, maar hij maakte de fout en dat deed Hamilton niet. Op zijn zege valt dus niets af te dingen. Imo is het kampioenschap nu wel beslist en krijgen we een terechte wereldkampioen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Wie weet krijgen we een Senna-Prost reprise bij McLaren. ![]() ![]() |
|
Ralf stapt dus op bij Toyota. Veel mogelijkheden heeft hij niet voor volgend jaar. Wie wilt hem nog is ook de vraag. Wel slim gezien dat hij het financiële aspect niet voorop stelt. Spyker, Williams of Prodrive ... dat zijn de enige mogelijkheden die ik realistisch acht. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Prachtig ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Stapt op vidn ik nogal grappig, ik denk dat hij de eer aan zichzelf gehouden heeft. 0 prestatie die gast. ![]() |
|
quote: Een light-versie van z'n grote broer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Op http://www.f1-club.be is het bewuste filmpje nog te bekijken. Het regelement schrijft voor dat de wagen achter de Safety Car zich ten hoogste op 5 wagenafstanden van de SC moest bevinden. En dat is bij Hamilton duidelijk niet het geval op het bewuste moment. Afwachten of hij gestraft wordt dus ... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Bovendien maakt hij ook een enorme zwieber van zijn lijn, veel meer dan een simpele bandenopwarm-actie. Maar het blijft alsnog in mijn ogen een amateuristische actie van Vettel. Hij moet de wagen voor hem in de gaten houden, niet twee auto's vooruit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hamilton is niet gestraft en Vettel z'n straf wordt kwijtgescholden. Misschien maar beter zo. Een extra controverse kan de F1 nu wel missen als kiespijn. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik ben erg blij dat Hamilton niet is bestraft voor zijn zogenaamde actie. Nog even en we krijgen net als in de Indy een voorlopige eindstand, laten we hopen van niet. the only pleasure is pain ![]() |
|
Vampire_girl, we missen je. Verder is Formule 1 natuurlijk dé shit. ![]() |
|
Nee, Formule 1 is shit. ![]() |
|
Ferrari was heel het weekend sneller dan McLaren, maar in de kwalificatie had Hamilton z'n zaakjes toch mooi op orde. Toch verwacht ik een zege van een Ferrari. Voor Alonso is het imo nu wel helemaal gedaan. Tenzij de regen er anders over beslist. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ja, maar boeiend, wij missen Vampire_girl. ![]() |
|
1 6 K. Raikkonen Ferrari 2 1 F. Alonso McLaren 3 5 F. Massa Ferrari 4 19 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 5 7 J. Button Honda 6 18 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 7 9 N. Heidfeld BMW Sauber 8 14 D. Coulthard Red Bull Racing 9 4 H. Kovalainen Renault 10 15 M. Webber Red Bull Racing 11 3 G. Fisichella Renault 12 17 A. Wurz Williams 13 12 J. Trulli Toyota 14 22 T. Sato Super Aguri 15 8 R. Barrichello Honda 16 16 N. Rosberg Williams 17 21 S. Yamamoto Spyker Niet gekwalificeerd/geklasseerd 18 10 R. Kubica BMW Sauber 19 2 L. Hamilton McLaren 20 11 R. Schumacher Toyota 21 20 A. Sutil Spyker 22 23 A. Davidson Super Aguri [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-10-2007 10:20] ![]() |
|
quote: Kon een week geleden nog gezegd worden ![]() ![]() |
|
Wat een race. Nog meer spanning voor de laatste race van het seizoen. Hopelijk kan Hamilton de spanning aan en wint de volgende race. Ik moet wel zeggen dat het een blunder van zowel McLaren als Hamilton was wat er gebeurde. Ze hadden hem al twee ronden eerder kunnen binnen halen. Als je zoveel tijd moet inleveren tegenover de concurrentie dan is er duidelijk iets niet goed aan je auto. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: MEGAblunder. Die banden waren al eerder naar de kloten..wat heb je te verliezen..heel veel punten dus. Haha ![]() |
|
Grappig dat Hamilton zijn wagen weet vast te zetten in de enige grindbak die het circuit rijk is. ![]() |
|
Idd een enorme blunder van Hamilton en McLaren. Mooie zege van Kimi. Die jongen zou het nu wel eens verdienen om wereldkampioen te worden. Maar het ziet er nog steeds goed uit voor Hamilton. Tenzij 2 honden vechten om een been ... ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
O ja, Alexander Wurz stopt eind dit jaar met F1. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nu blijkt dat Wurz meteen stopt. Vandaag wordt bekendgemaakt wie hem vervangt in Brazilië. Geen groot verlies. Vriendelijke man, dat wel, maar bijlange niet snel genoeg meer. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |