|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, want ik heb altijd gelijk |
|
quote: Het is niet geloven in jezelf, je kunt het beter beschrijven als "het niet geloven in/aanbidden van een hogere (spirituele) macht." Dat betekend onderandere dat je jezelf verantwoordelijk stelt voor al je daden, en dit dus nooit zal afschuiven op iemand anders of bijvoorbeeld een welbekend boekwerk. |
|
quote: Als satanist stel je jezelf verantwoordelijk voor al je daden? Je BENT verantwoordelijk voor je eigen daden of je dat nou stelt of niet. Maar dat is slechts mijn mening. |
|
quote: Tuurlijk, dat is ook zo, niet alleen Satanisten, maar ieder normaal mens weet dat. Maar hoeveel is er wel niet gedaan 'in Gods naam', of 'omdat de Koran het zo voorschrijft' bijvoorbeeld. Dat is het grote verschil, en dat bedoelt RidM volgens mij met "in jezelf geloven". |
|
quote: tis menselijk om dingen af te schuiven . maar wat er bedoeld wordt met 'in jezelf geloven' kan ik niet raden. overigens snap ik niet wat dat met mijn reactie te maken heeft. |
|
Alleen oppervlakkig gelovigen laten hun religie als excuus gelden, iedereen, ook religieuzen, is verantwoordelijk voor zijn daden. |
|
Ja, dat is ook wel zo. Het toffe is nu, dat als je echt héél graag satanist wilt zijn, je jezelf gewoon 'moderne satanist' kunt noemen; dat mag en je hoeft er verder niks voor te doen of laten! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Nou simpel, ik ben god en geloof in mijzelf. En iedereen die niet in mij gelooft komt in de hel Zenial |
|
quote: ik geloofde toch al niet in de hel. |
|
quote:Je kent hem dus echt niet |
|
quote: ik geloof van niet. of wel. maarja, dat zegt voor mij iig niets [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 12-06-2007 14:24] |
|
Hij stond voor je bij MDB in Paradiso |
|
Tsss stond God voor haar, weet ze het niet eens meer Zenial |
|
quote:Ik begrijp haar wel hoor. Je zou toch niet verwachten dat God zo lelijk was |
|
Ze zouden al die Goden een nummertje moeten geven oid, dat zou het al een stuk overzichtelijker maken. Zelf geloof ik in God 3.4.2 beta, die ik overigens zelf flink nog finegetuned heb. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Juist wel, dan geloof je meteen in de hel Zenial |
|
quote: je maakt geen indruk. dat is duidelijk. en nog steeds geen idee |
|
quote: Dat is niet waar. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dus zo schreeuwend lelijk ben ik ook weer niet Zenial |
|
quote: Ideaal toch? Een levensovertuiging waar je totaal niks voor hoeft te doen. Daar kan ik mij wel in vinden hoor. dus |
|
quote: Goh, mooie nieuwe naam heb je.. |
|
quote: Ja hè? Zelf verzonnen. dus |
|
quote: +1, en dan ben ik nog wel een Rockgod.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
gewoon bij www.bol.com |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |